Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie oczyszczanie dróg gminnych, chodników i zatok parkingowych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy - zamówienie uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie oczyszczanie dróg gminnych, chodników i zatok parkingowych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy - zamówienie uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57cfa523-fa35-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego Nr sprawy UD-II-WZP-271.26.2022.43.2022.AJA/PN-u zostało ono udzielone firmie Ag-Complex sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ulica Płytowa 14, 03-046 Warszawa . Letnie oczyszczanie dróg gminnych, chodników i zatok parkingowych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy. – 50 % wartości zamówienia podstawowego będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Zakres prac uzupełniających zawiera ten sam rodzaj zamówień i jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Usługi uzupełniające mają jednakowe numery CPV jak usługi w zakresie podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.32.2023.AJA/WR-u
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot umowy obejmuje :
1) w zakresie letniego oczyszczania ulic:
a) oczyszczanie dróg, które będzie odbywać się zgodnie z krotnością określoną w formularzu cenowym. Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczania do 183 km po obu stronach dróg wraz z opaską chodnika (bezpiecznikiem), w tym odchwaszczania i wywozu zanieczyszczeń w tym likwidacji zanieczyszczeń powstałych po wypadkach drogowych (m. in oleju, ropy, rozbitego szkła , elementów karoserii itp.), wywóz odpadów oraz ich utylizację., na wezwanie zamawiającego, które Wykonawca rozpocznie w nieprzekraczalnym czasie (od 1 godziny do 2 godzin(y) ) od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego , w szacowanej przez Zamawiającego ilości do 5 m³;
b) usuwanie dużych rozlewisk wody z ulic bez odwodnienia deszczowego poprzez wypompowanie wody i wywóz przy pomocy wozu asenizacyjnego na wezwanie Zamawiającego, które Wykonawca usunie(od 1 godziny do 2 godzin(y) ) od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, w szacowanej przez Zamawiającego ilości do 35 m³;
2) w zakresie oczyszczania chodników i zatok parkingowych ręczne lub mechaniczne oczyszczanie całej powierzchni chodnika, przejść oraz zatok parkingowych z nakładów ziemi wraz z wycięciem przerostów trawy i chwastów, obcięcie brzegów trawników, wywóz odpadów oraz ich utylizację. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia do 252 634 m² chodnika i do 11 372 m² zatok parkingowych.
2. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia a sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z obowiązującymi przepisami w szczególności tj: ustaw o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz.699 ze zm.) oraz utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 2519).
3. Wykonywanie czynności określonych w ust.1 pkt 1 lit a i b następować będzie czasie (od 1 godziny do 2 godzin(y)), (zgodnie z ofertą Wykonawcy) godzin(y) od chwili zgłoszenia zlecenia szczegółowego (za pomocą telefonu, faxu lub poczty elektronicznej) przez Zamawiającego.
4. Wykaz dróg oraz chodników i zatok parkingowych objętych letnim oczyszczaniem określa załącznik Nr 1 do umowy.
5. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są wykonywać roboty, o których mowa w § 2 ust. 1 i ust. 2 w ubraniach roboczych z widocznym logo Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283369,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283369,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283369,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283369,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie ulic i chodników w ciągach ulic powiatowych na terenie m. Morąg w 2025r.
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- Wykonanie prac porządkowych na obiektach mostowych znajdujących się w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez WZDW w Poznaniu
- Kompleksowe oczyszczenie dróg powiatowych Powiatu Gorlickiego
- Sprzątanie jezdni i chodników w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Siechnice w roku 2025
- "Letnie czyszczenie dróg powiatu tarnogórskiego"
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.