Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00170006/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi) w Oddziałach Terenowych: Pomorskim, Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Lubuskim i Małopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015296322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starościńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-516
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 379 45 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwkwatera.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwkwatera.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi) w Oddziałach Terenowych: Pomorskim, Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Lubuskim i Małopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b81c4b7f-d809-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170006/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.DZN.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92255,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1- Oddział Terenowy PomorskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 15910,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Oddział Terenowy Kujawsko - PomorskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 10087,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Oddział Terenowy ZachodniopomorskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 30390,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Oddział Terenowy LubuskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 14348,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Oddział Terenowy MałopolskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 21520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15731,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27269,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15731,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644
7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16
7.3.4) Miejscowość: Chwałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
jakie przetargi wygrała firma
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15731,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8409,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20799,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8409,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644
7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16
7.3.4) Miejscowość: Chwałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
jakie przetargi wygrała firma
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8409,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21197,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67588,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21197,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644
7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16
7.3.4) Miejscowość: Chwałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
jakie przetargi wygrała firma
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21197,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9661,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27465,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9661,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644
7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16
7.3.4) Miejscowość: Chwałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
jakie przetargi wygrała firma
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9661,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26393,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71991,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26393,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644
7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16
7.3.4) Miejscowość: Chwałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
jakie przetargi wygrała firma
FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26393,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa autokeratorefraktometru
- Dostawa serwerów
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla systemu wykonywania kopii zapasowych - CommVault
- Dostawa hamulca ciernego.
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Rolniczej 9 w Warszawie.
- ZP.RB.SE.25.2024 Wykonanie robót rem. wytypowanych pom. sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.