eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi) w Oddziałach Terenowych: Pomorskim, Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Lubuskim i Małopolskim



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi) w Oddziałach Terenowych: Pomorskim, Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Lubuskim i Małopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015296322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starościńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-516

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 379 45 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwkwatera.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amwkwatera.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi) w Oddziałach Terenowych: Pomorskim, Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Lubuskim i Małopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b81c4b7f-d809-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170006/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.DZN.54.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92255,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1- Oddział Terenowy Pomorski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 15910,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Oddział Terenowy Kujawsko - Pomorski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 10087,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Oddział Terenowy Zachodniopomorski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 30390,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Oddział Terenowy Lubuski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 14348,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Oddział Terenowy Małopolski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych (gaśnic, hydrantów i drzwi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wykaz budynków i urządzeń stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 21520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15731,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27269,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15731,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644

7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16

7.3.4) Miejscowość: Chwałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15731,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8409,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20799,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8409,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644

7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16

7.3.4) Miejscowość: Chwałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8409,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21197,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67588,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21197,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644

7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16

7.3.4) Miejscowość: Chwałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21197,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9661,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27465,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9661,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644

7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16

7.3.4) Miejscowość: Chwałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9661,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26393,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71991,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26393,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644

7.3.3) Ulica: ul. Jałowcowa 16

7.3.4) Miejscowość: Chwałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26393,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.