Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232066/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE GÓROWO IŁAWECKIE W 2024 ROKU - ETAP 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GÓROWO IŁAWECKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. GENERAŁA SIKORSKIEGO 30A
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897611930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gorowo@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorowo-ilaweckie.olsztyn.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE GÓROWO IŁAWECKIE W 2024 ROKU - ETAP 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706e1390-dad7-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00476951/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH W ROKU 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 456397,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie w 2024 roku.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z:
- naprawą nawierzchni z gruntu naturalnego poprzez mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem mechanicznym,
- wykonaniu podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,
- wykonaniu podbudowy z przekruszu betonowego 0-63 mm,
- naprawą uszkodzonych przepustów.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (pakiety):
Pakiet nr I obejmuje: bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Stabławki, Nowa Wieś, Gałajny, Mała Wola, Borki, Dęby, Orsy:
• liczba godzin pracy równiarki: 50 h,
• liczba godzin pracy walca: 25 h,
• liczba godzin pracy koparki/koparko-ładowarki/koparko-spycharki: 25 h,
• ilość kruszywa łamanego 0-31,5 mm: 360 t,
• ilość przekruszu betonowego 0-63 mm:840. t,
• naprawa 7 uszkodzonych przepustów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 220524,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie w 2024 roku.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z:
- naprawą nawierzchni z gruntu naturalnego poprzez mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem mechanicznym,
- wykonaniu podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,
- wykonaniu podbudowy z przekruszu betonowego 0-63 mm,
- naprawą uszkodzonych przepustów.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (pakiety):
Pakiet nr II obejmuje: bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Dzikowo, Gaworowo, Jagodowo, Stejno, Zięby, Kiwajny, Orsy, Jarzeń:
• liczba godzin pracy równiarki: 59 h,
• liczba godzin pracy walca: 32 h,
• liczba godzin pracy koparki/koparko-ładowarki/koparko-spycharki: 31 h,
• ilość kruszywa łamanego 0-31,5 mm: 408 t,
• ilość przekruszu betonowego 0-63 mm: 1032 t,
• naprawa 5 uszkodzonych przepustów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 235873,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250797,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250797,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ŻWIR-WIK SPÓŁKA CYWILNA MAREK RODAK, WIOLETTA RODAK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ŻWIR-WIK SPÓŁKA CYWILNA MAREK RODAK, WIOLETTA RODAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432029787
7.3.4) Miejscowość: RUSAJNY
7.3.5) Kod pocztowy: 11-210
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŻWIR-WIK M. Rodak, W. Rodak SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ŻWIR-WIK M. Rodak, W. Rodak SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250797,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282986,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282986,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282986,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ BATOR USŁUGI DLA ROLNICTWA I ROBOTY ZIEMNE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431633512
7.3.4) Miejscowość: DĘBY
7.3.5) Kod pocztowy: 11-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Bator Usługi dla Rolnictwa i Roboty Ziemne
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Bator Usługi dla Rolnictwa i Roboty Ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282986,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
- Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Górowo Iławeckie w 2025 roku.
- Dostawa opału w postaci oleju opałowego do Szkoły Filialnej w Toprzynach Szkoły Podstawowej w Kandytach" w ilości 4900,00 litrów
- Dostawa opału w postaci węgla kamiennego typu ekogroszek do Szkoły Podstawowej w Kandytach" - 100 ton.
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.