Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00213092/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w obszarze Wigierskiego Parku Narodowego oraz jego otulinie – Część 1. Budowa sieci wodociągowej w msc. Okuniowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a23fbde5-f08b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej w obszarze Wigierskiego Parku Narodowego oraz jego otulinie – Część 1. Budowa sieci wodociągowej w msc. Okuniowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a23fbde5-f08b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044065/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej w Okuniowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 596162,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195756,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej w msc. Okuniowiec, gmina Suwałki.
3.2. Zakres robót obejmuje m.in:
3.2.1. budowę sieci wodociągowej o łącznej długości 522,5m wraz z przełączeniem istniejących przyłączy do nowobudowanej sieci w tym:
a) przewód wodociągowy dz 90PE 100RC SDR17 ciśn. - 508,5m
b) przewód wodociągowy dz 40PE 100RC SDR11 ciśn. - 5m
c) przewód wodociągowy dz 32PE 100RC SDR11 ciśn. - 9m
d) rura osłonowa-przecisk dz 160PE 100RC SDR17 ciśn. – 1 szt
e) hydrant p.poż. z zasuwą dn 80 – 6 kpl.
f) czwórnik 80/80/80/80 z żeliwa sferoidalnego kołnierzowy – 1 szt
g) trójnik 80/80/80 z żeliwa sferoidalnego kołnierzowy – 3 szt
h) nawiertka dn 40 z żeliwa sferoidalnego z zasuwą dn 32 – 2 kpl.
i) nawiertka dn 32 z żeliwa sferoidalnego z zasuwą dn 25 4 kpl.
j) zasuwa dn 80 – 3 szt
k) dwupołówkowe przepusty dn 110 PVC – 8 szt
l) taśma lokalizacyjna ostrzegawcza z metalową wkładką w kolorze niebieskim – 345,5m.
3.3. Projektowane przyłącza wodociągowe należy dostosować do stanu istniejącego, zgodnie ze stanem faktycznym, tj. zastosować nawiertki dn 40 z żeliwa sferoidalnego z zasuwą dn 32 lub zastosować nawiertki dn 32 z żeliwa sferoidalnego z zasuwą dn 25 oraz analogicznie odpowiednio fragmenty przyłączy wodociągowych z rur dn 40PE 100RC SDR11 lub rur dn 32PE100R C SDR11.
3.4. Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 212/2, 292, 263, 168, 169, 291/1, 291/2, jednostka ewidencyjna: 201207_2 Suwałki, obręb: 0026 Okuniowiec, gmina Suwałki.
3.5. Całość robót montażowych i próby należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi podłączenia do sieci wodociągowej i Polskimi Normami. W czasie robót montażowych należy przestrzegać właściwych przepisów branżowych i zasad BHP.
3.6. Zadanie realizowane jest w ramach dofinansowania z dotacji budżetu Województwa Podlaskiego, zgodnie z umową NR DIT-I.8031.3.2023.
3.7. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.8. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.9. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia gestorów sieci z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie realizacji prac. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.11. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji Projektowej i załącznikach do SWZ.
3.12. Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
3.13. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ);
b) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami, stanowiąca załącznik do SWZ;
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót;
d) projekcie Umowy.
3.15. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158902,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419862,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158902,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „PRESS” Spóła Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441003658
7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 7
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "PRESS" S.A. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "PRESS" S.A. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158902,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH NA TERENIE GMINY KONECK
- Usuwanie awarii sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rzgów
- Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika wody czystej w miejscowościach Trąbin i Ugoszcz oraz przebudowa istniejących przepompowni ścieków surowych na terenie gminy Brzuze
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.