Og³oszenie z dnia 2021-11-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00304481/01 - Wynik z dnia 2021-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292400836
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 118
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 353 20 42
1.5.8.) Numer faksu: 41 353 20 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsgnojno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsgnojno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2022 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c70de839-46a8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00271182
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005363/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP (adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: (/DPSGnojno/domyslna) oraz udostêpnionego przez miniPortal formularza do komunikacji ( https://miniportal.uzp.gov.pl/) a tak¿e przy u¿yciu poczty elektronicznej: dps@dpsgnojno.pl Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê zaleca siê przekazaæ zamawiaj±cemu za pomoc± poczty elektronicznej na adres mail: dps@dpsgnojno.pl oraz za pomoc± „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Adres strony internetowej Zamawiaj±cego: http://bip-dpsgnojno.bip.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
g. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
h. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
j. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie z dn. 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)
k. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie, Gnojno 118, 28 – 114 Gnojno, tel. (41) 353 20 42;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DPS Gnojno jest Pan Bartosz ¦wietnicki email: iod@powiat.busko.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2022 r.” – DPS.III.271.10.2021 prowadzonego w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.III.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy w³asnym transportem lekkiego oleju opa³owego spe³niaj±cego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 (lub równowa¿nej, o parametrach nie gorszych ni¿ podane w poni¿szej tabeli) do kot³owni olejowej zlokalizowanej przy DPS Gnojno w okresie od dnia 01 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. Ca³o¶æ dostaw to ok 66.000 litrów. Jednorazowe dostawy wynikaæ bêd± z potrzeb jednak nie wiêcej ni¿ wynika to z pojemno¶ci zbiorników znajduj±cych siê w kot³owni.
Minimalna ilo¶æ zamawianego oleju to 3000 litrów maksymalna 10000 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi uwzglêdniaæ wszelkie elementy, niezbêdne do pe³nego zrealizowania zamówienia. Po stronie wykonawcy le¿± wszelkie koszty.
2. Wykonawca okre¶li cenê oferty poprzez podanie ceny brutto dostawy 1.000 L oleju opa³owego na dzieñ 16 listopada 2021 r., która jest sum± ceny netto 1.000 L podanej w temperaturze 15ºC obowi±zuj±cej w dniu 16 listopada 2021 r. u producenta oleju opa³owego podawanej na jego stronie internetowej i sta³ej mar¿y handlowej/upustu Wykonawcy wyra¿onej w PLN doliczanej (ze znakiem ujemnym w przypadku upustu) do ceny netto 1.000 litrów oleju opa³owego podanej w temperaturze 15 ºC obowi±zuj±cej u producenta powiêkszon± o nale¿ny podatek VAT.
3. Wykonawca mo¿e podaæ tylko jedn± cenê. Cena musi byæ podana w PLN cyfrowo i s³ownie, z wyodrêbnieniem nale¿nego podatku VAT.
4. Cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia nale¿y przedstawiæ w „Formularzu ofertowym”, stanowi±cym za³±cznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Za³±cznik Nr 1 do SWZ).
5. Cenê oferty nale¿y okre¶laæ z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
6. Podstaw± do indeksacji (zmiany cen) w trakcie trwania realizacji zamówienia bêd± zmiany cen paliw u tego samego producenta, u którego oferent siê zaopatruje, i którego paliwo zobowi±za³ siê dostarczaæ, poparte takim samym rodzajem dokumentu do³±czonym do faktury, jaki oferent z³o¿y³ jako za³±cznik do formularza ofertowego, a mianowicie wydrukiem ceny oleju opa³owego ze strony internetowej na dzieñ dostawy z podaniem adresu internetowego producenta paliw, u którego zaopatruje siê oferent z zachowaniem podanej w ofercie sta³ej mar¿y handlowej /upustu Wykonawcy wyra¿onej w PLN doliczanej (ze znakiem ujemnym w przypadku upustu) do ceny netto 1.000 L oleju opa³owego podanej w temperaturze 15ºC obowi±zuj±cej u producenta.
7. Nie jest podstaw± indeksacji (zmiany cen) w trakcie trwania realizacji zamówienia zmiana objêto¶ci i gêsto¶ci oleju opa³owego spowodowana zmian± jego temperatury. Ewentualne zmiany objêto¶ci i gêsto¶ci oleju opa³owego zwi±zane ze zmian± jego temperatury zobowi±zany jest Wykonawca uwzglêdniæ w mar¿y handlowej podanej w ofercie przetargowej.
Cena netto w dniu dostawy:
C wd = Czd + M
Cwd – cena netto za 1.000 L oleju opa³owego w dniu dostawy
Czd – cena netto 1.000 L oleju opa³owego podana w temperaturze 15ºC obowi±zuj±ca u producenta oleju opa³owego w dniu dostawy do Zamawiaj±cego podawana na jego stronie internetowej
M – sta³a mar¿a handlowa/upust Wykonawcy podana w ofercie przetargowej wyra¿ona w PLN doliczona (ze znakiem ujemnym w przypadku upustu) przez Wykonawcê do ceny netto 1.000 L oleju opa³owego podanej w temperaturze 15ºC obowi±zuj±cej u producenta w dniu 16 listopada 2021 r.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisówWykonawca musi posiadaæ:
• aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z pó¼n. zm.)
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
1.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
• w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie ci±gle wykonywa³) wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje), co najmniej jedn± ci±g³± – 12-miesiêczn± us³ugê polegaj±c± na dostawie oleju opa³owego w ilo¶ci min. 50.000 l (w ramach jednego zamówienia) oraz przedstawi dowód potwierdzaj±cy, ¿e ta us³uga zosta³a/jest wykonywana nale¿ycie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ
1.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast;
1) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego rozdzia³u, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy przy zachowaniu terminów ich z³o¿enia okre¶lonych powy¿ej.
1.2. Zamawiaj±cy nie ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawiania podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
1.3. Zamawiaj±cy nie ¿±da od wykonawcy przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, dotycz±cych podwykonawców niebêd±cych podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z pó¼n. zm.)
2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów sk³ada:Formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ
Pe³nomocnictwo – Je¿eli oferta sk³adana jest przez pe³nomocnika nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tej czynno¶ci
O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ
O¶wiadczenie – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±:
Formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ
Pe³nomocnictwo dla jednego ze wspólników - do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ
O¶wiadczenie – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokona³ wyboru Wykonawcy na podstawie zapisów zawartych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podst. art. 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ zawartych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazê Lotnictwa Taktycznego Miñsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.