eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko KościelnePoprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarżysko Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-115

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412714466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skarzysko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26312ec9-c354-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26312ec9-c354-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065416/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137870

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2000000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym”
Zakres prac obejmował będzie:
a)Wymianę pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej na papę termozgrzewalną
z dociepleniem stropu wełną mineralną gr. 15cm o współczynniku λ 0,035.
b)Wymianę pokrycia dachowego z gontu bitumicznego, na pokrycie dachu z blachy panelowej na rąbek zatrzaskowy z częściową wymianą uszkodzonego deskowania. Kolor blachy – grafit mat.
c)Wymianę obróbek blacharskich na blachę powlekaną w kolorze dachu.
d)Wymianę rynien i rur spustowych z PCV na blachę powlekaną w kolorze dachu.
e)Wymianę instalacji odgromowej.
f)Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grafitowym gr. 15cm λ 0,033.
g)Docieplenie łącznika od spodu styropianem grafitowym gr. 15 cm λ 0,033.
h)Docieplenie kominów ponad dachem styropianem gr. 5 cm.
i)Skucie płytek klinkierowych z cokołu budynku i ułożenie nowych w kolorze jasno szarym.
j)Odtworzenie bonii na elewacji budynku.
k)Przełożenie elementów zamontowanych do ścian takich jak czujnik pogodowy, klimatyzatory zewnętrzne itp.
l)Wykonanie nowego napisu z nazwą Urzędu Gminy od strony ul. Kościelnej o dotychczasowej treści.
m)Remont balkonów tj., skucie płytek ceramicznych wraz z wylewką cementową, wyrównanie powierzchni płyty balkonowej, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z membrany BT18, wykonanie wylewki z zaprawy cementowej gr.5cm, ułożenie zaprawy dwuskładnikowej uszczelniającej, ułożenie profili aluminiowych na krawędziach płyt balkonowych, uszczelnienie obróbki taśmą izolacyjną Cl 152, ułożenie nowych płytek ceramicznych
i cokolików.
n)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej na aluminiową o współczynniku λ dla okien 0,9 i dla drzwi 1,3.
o)Zamurowanie częściowe 5 sztuk okien o wymiarach 2,55 x 2,40m w ścianie południowej
i wschodniej i zamontowanie nowej stolarki aluminiowej o wymiarze 2,55 x 1,40m.
p)Wymiana instalacji centralnego ogrzewania tj.: demontaż rur z tworzywa wraz z armaturą, demontaż grzejników wraz z zaworami grzejnikowymi, montaż rur stalowych ocynkowanych o połączeniach zaciskowych o różnych średnicach wraz z armaturą, montaż grzejników panelowych o istniejących wymiarach i mocy, montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych, montaż zaworów przy grzejnikach na powrocie, wymianę grzejników i rur centralnego ogrzewania..
r)Wymianę kotłów olejowych GT 307 DIEMATIK-140-175 kW z regulatorem i palnikiem M 32-7S i koniecznymi przeróbkami instalacji i wymianę kotła olejowego do ciepłej wody GTU 1200/V 130, wraz z uruchomienie kotłowni po wymianie, odbiorami, przeszkoleniem obsługi i opracowaniem instrukcji użytkowania kotłowni.
s)Wymianę okładzin na schodach zewnętrznych i dojazdach dla osób niepełnosprawnych tj.: skucie istniejącej okładziny schodów z płytek ceramicznych, ułożenie nowej okładziny schodów z okładziny kamiennej granitowej płomieniowanej gr.3cm w kolorze jasno szarym wraz z pracami przygotowawczymi pod ułożenie okładziny.
t)Przedzielenie pomieszczenia nr.100 ścianką działową z płyt kartonowo gipsowych tj.: rozbiórka istniejącej ścianki przeszklonej i zabudowę nowej z płyt kartonowo gipsowych.
W nowej ściance zabudować drzwi wew. o wymiarach 0,9x2,0m.
u)Pomalowanie wszystkich pomieszczeń farbą lateksową w budynku UG po zakończonych pracach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2038052,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3820235,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2038052,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Marek Szaniawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6630005373

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 19

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2038052,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.