Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00062540/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
- 2024/BZP 00088103/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00096394/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie – z podziałem na dwie części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie – z podziałem na dwie części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55cc30d3-ba96-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019684/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i remonty dróg gminnych w Pelplinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062540
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - Budowa odcinka ul. Mickiewicza (w rejonie zakładu Swisspor) w Pelplinie.Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac:
roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
budowę kanalizacji deszczowej,
budowę oświetlenia
budowa kanału technologicznego
roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
budowę nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 100kN;
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Roboty budowlane wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej pn.: Budowa odcinka ul. Mickiewicza (w rejonie zakładu Swisspor) w Pelplinie, stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 2318803,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Cześć 2 - Remonty dróg gminnych: ul. Marii Konopnickiej – droga gminna nr 215409G;
ul. Stefana Żeromskiego – droga gminna nr 215425G;
ul. Bolesława Prusa – droga gminna nr 215415G.
W ramach robót remontowych przewidziane są następujące prace:
a) ISTNIEJĄCE JEZDNIE ULIC:
Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 6 cm z nadaniem
profilu podłużnego i spadków poprzecznych.
Ułożenie warstwy wzmacniającej z siatki z włókien szklanych przesączonej asfaltem.
Ułożenie warstwy wyrównawczej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC16W.
Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC11S.
Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni
jezdni takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i
gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
Montaż dodatkowego wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem i włączeniem do
istniejącej studni deszczowej w ulicy M. Konopnickiej.
b) ISTNIEJĄCE ZJAZDY NA POSESJE:
Rozbiórka istniejących nawierzchni zjazdów z betonowych płyt sześciokątnych, betonowej kostki brukowej, płytek betonowych wraz z istniejącą podbudową.
Rozbiórka istniejącego obramowania z betonowych krawężników i oporników.
Wykonanie nowej podbudowy zjazdów.
Wykonanie obramowania zjazdów od strony jezdni betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22 cm w kolorze szarym zaniżonym na 3 cm ponad poziom jezdni.
Wykonanie obramowania zjazdów od strony posesji betonowym opornikiem 12x25 cm w kolorze szarym.
Wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm w kolorze grafitowym.
Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni zjazdów takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
c) ISTNIEJĄCE CHODNIKI:
Rozbiórka istniejących nawierzchni chodników z betonowych płytek chodnikowych wraz z istniejącą podbudową.
Rozbiórka istniejącego obramowania z betonowych krawężników, oporników i obrzeży.
Wykonanie nowej podbudowy chodników.
Wykonanie obramowania chodników od strony jezdni betonowym krawężnikiem 15x30 cm w kolorze szarym wyniesionym na 10 cm ponad poziom jezdni.
Wykonanie obramowania chodników od posesji betonowym obrzeżem 8x30 cm w kolorze szarym.
Wykonanie nowej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm w kolorze szarym.
Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni chodników takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
d) TERENY ZIELONE W GRANICACH PASA DROGOWEGO:
Zdjęcie istniejącej warstwy humusu gr. do 15 cm na odkład przed przystąpieniem do prac remontowych.
Zagospodarowanie terenów zielonych w granicach pasa drogowego poprzez humusowanie gr. 15 cm.
Obsianie powierzchni zahumusowanych nasionami mieszanki traw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 2078253,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2846631,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3207881,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2846631,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2846631,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2232979,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2973401,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2232979,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT, USŁUGI, HANDEL TADEUSZ DECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931538709
7.3.4) Miejscowość: MORZESZCZYN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2232979,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.