eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin"Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie - z podziałem na dwie części"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie – z podziałem na dwie części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie – z podziałem na dwie części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55cc30d3-ba96-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019684/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i remonty dróg gminnych w Pelplinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - Budowa odcinka ul. Mickiewicza (w rejonie zakładu Swisspor) w Pelplinie.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac:
­ roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
­ budowę kanalizacji deszczowej,
­ budowę oświetlenia
­ budowa kanału technologicznego
­ roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
­ budowę nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 100kN;
­ wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

Roboty budowlane wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej pn.: Budowa odcinka ul. Mickiewicza (w rejonie zakładu Swisspor) w Pelplinie, stanowiącej załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 2318803,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Cześć 2 - Remonty dróg gminnych:
­ ul. Marii Konopnickiej – droga gminna nr 215409G;
­ ul. Stefana Żeromskiego – droga gminna nr 215425G;
­ ul. Bolesława Prusa – droga gminna nr 215415G.

W ramach robót remontowych przewidziane są następujące prace:
a) ISTNIEJĄCE JEZDNIE ULIC:
­ Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 6 cm z nadaniem
­ profilu podłużnego i spadków poprzecznych.
­ Ułożenie warstwy wzmacniającej z siatki z włókien szklanych przesączonej asfaltem.
­ Ułożenie warstwy wyrównawczej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC16W.
­ Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC11S.
­ Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni
­ jezdni takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i
­ gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
­ Montaż dodatkowego wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem i włączeniem do
­ istniejącej studni deszczowej w ulicy M. Konopnickiej.
b) ISTNIEJĄCE ZJAZDY NA POSESJE:
­ Rozbiórka istniejących nawierzchni zjazdów z betonowych płyt sześciokątnych, betonowej kostki brukowej, płytek betonowych wraz z istniejącą podbudową.
­ Rozbiórka istniejącego obramowania z betonowych krawężników i oporników.
­ Wykonanie nowej podbudowy zjazdów.
­ Wykonanie obramowania zjazdów od strony jezdni betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22 cm w kolorze szarym zaniżonym na 3 cm ponad poziom jezdni.
­ Wykonanie obramowania zjazdów od strony posesji betonowym opornikiem 12x25 cm w kolorze szarym.
­ Wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm w kolorze grafitowym.
­ Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni zjazdów takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
c) ISTNIEJĄCE CHODNIKI:
­ Rozbiórka istniejących nawierzchni chodników z betonowych płytek chodnikowych wraz z istniejącą podbudową.
­ Rozbiórka istniejącego obramowania z betonowych krawężników, oporników i obrzeży.
­ Wykonanie nowej podbudowy chodników.
­ Wykonanie obramowania chodników od strony jezdni betonowym krawężnikiem 15x30 cm w kolorze szarym wyniesionym na 10 cm ponad poziom jezdni.
­ Wykonanie obramowania chodników od posesji betonowym obrzeżem 8x30 cm w kolorze szarym.
­ Wykonanie nowej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm w kolorze szarym.
­ Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni chodników takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
d) TERENY ZIELONE W GRANICACH PASA DROGOWEGO:
­ Zdjęcie istniejącej warstwy humusu gr. do 15 cm na odkład przed przystąpieniem do prac remontowych.
­ Zagospodarowanie terenów zielonych w granicach pasa drogowego poprzez humusowanie gr. 15 cm.
­ Obsianie powierzchni zahumusowanych nasionami mieszanki traw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 2078253,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2846631,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3207881,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2846631,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2846631,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2232979,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2973401,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2232979,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT, USŁUGI, HANDEL TADEUSZ DECKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931538709

7.3.4) Miejscowość: MORZESZCZYN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2232979,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.