Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212387/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich: zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_olesnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich: zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78f2bd1-cfcc-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047816/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg - zamiatanie ulic dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.3.2024.MM-B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich – ręczne lub mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, zwanego dalej „ZDP” .2. Zadanie nr 1: – drogi powiatowe i wojewódzkie na terenie gminy Dobroszyce :
1) Drogi Powiatowe:
Zamiatanie dróg powiatowych w poniższych lokalizacjach:
- droga powiatowa nr 1477D m. Nowica, m. Dobroszyce ul. Kolejowa, ul. Lipowa, ul. Oleśnicka – jezdnia 2250 mb + chodnik 2550mb.
- droga powiatowa nr 1480D m. Dobroszyce ul. Trzebnicka, ul. 11 Listopada, ul. Wrocławska – jezdnia 2150 mb + chodnik 2400mb
Dodatkowe odcinki dróg powiatowych do zamiatania nr 1.
- droga powiatowa nr 1472D m. Dobra, m. Dobrzeń - jezdnia 1300,0 mb + chodnik 870 mb.
Razem drogi powiatowe:
do zamiatania nr 1: jezdnia 5700,0 mb + chodnik 5820,0 mb = 11520,0 mb
do zamiatania nr 2,3,4: jezdnia 4400,0 mb
2) Drogi Wojewódzkie:
Zamiatanie dróg wojewódzkich w poniższych lokalizacjach:
- droga wojewódzka nr 340 Dobroszyce ul. Przemysłowa wraz ze zjazdem za DINO ul. Lipowa, ul. Dębowa - jezdnia 2440mb + chodnik 270mb;
Dodatkowe odcinki dróg wojewódzkich do zamiatania nr 1:
- droga wojewódzka nr 340 m. Strzelce - jezdnia 1200,0 mb + chodnik 1200mb.
- droga wojewódzka nr 340 m. Łuczyna - jezdnia 450,0 mb + chodnik 450mb.
- droga wojewódzka nr 340 m. Ludgierzowice - jezdnia 400,0 mb + chodnik 400 mb
Razem drogi wojewódzkie:
do zamiatania nr 1: jezdnia 4490,0 mb + chodnik 2320,0 mb = 6810,0 mb
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 28230 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich – ręczne lub mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, zwanego dalej „ZDP” .2. Zadanie nr 2 – drogi powiatowe na ternie gminy Twardogóra:
1) Drogi Powiatowe:
Zamiatanie dróg powiatowych na terenie m. Twardogóra, w poniższych lokalizacjach:
- droga powiatowa nr 1470 D ul. Oleśnicka, ul. 1 Maja – jezdnia 1820 mb + chodnik 1820 mb
- droga powiatowa nr 1480 D ul. Wrocławska – jezdnia 2400 mb = chodnik (ciąg piesz-rower) 3455 mb
- droga powiatowa nr 1451 D ul. Trzebnicka – jezdnia 660 mb + chodnik 660 mb;
- droga powiatowa nr 1479 D ul. Leśna – jezdnia 1190 mb + chodnik1190 mb
Dodatkowe odcinki dróg powiatowych do zamiatania nr 1 gmina Twardogóra:
- droga powiatowa nr 1470D Sądrozyce – jezdnia 1765 mb + chodnik 1765 mb
- droga powiatowa nr 1470D Drogoszowice – jezdnia 580 mb + chodnik (ściezka rowerowa) 1560 mb
- droga powiatowa nr 1470D Sosnówka – jezdnia 900 mb + chodnik 900 mb
- droga powiatowa nr 1451D Grabowno Małe – jezdnia 2310 mb + chodnik 2310 mb
- droga powiatowa nr 1480D Grabowno Wielkie – jezdnia 790 mb + chodnik 1015 mb
- droga powiatowa nr 1482D ul. Korfantego Goszcz – jezdnia 570 mb + chodnik 80 mb
- droga powiatowa nr 1490D ul. Sycowska Goszcz – jezdnia 520 mb + chodnik 520 mb
- droga powiatowa nr 1465D Chełstówek – Chełstów - jezdnia 1800,0 mb + chodnik 1800 mb
Razem drogi powiatowe
do zamiatania nr 1 - jezdnia 16360 mb + chodnik 16175 mb = 32535 mb
do zamiatanie nr 2, 3, 4: - jezdnia 7125 mb
3. Szczegółowy opis zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 48566,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich – ręczne lub mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, zwanego dalej „ZDP” .2. Zadanie nr 3 – drogi powiatowe i wojewódzkie na terenie gminy Syców:
1) Drogi Powiatowe:
Zamiatanie dróg powiatowych na terenie m. Syców w poniższych lokalizacjach:
- droga powiatowa nr 1500D ul. Oleśnicka, ul. Kolejowa – jezdnia 4475 mb chodnik 4475 mb
- droga powiatowa nr 1496 D ul. Daszyńskiego – jezdnia 2140 mb + chodnik 2140 mb
- droga powiatowa nr 1495 D ul. Komorowska – jezdnia 2115 mb + chodnik 2115 mb
- droga powiatowa nr 1502 D ul. Polna – jezdnia 745 mb + chodnik 745 mb;
Dodatkowe odcinki dróg powiatowych do zamiatania nr 1 gmina Syców:
- droga powiatowa nr 1500D Syców ul. Kolejowa - Ślizów – jezdnia 2055 mb + chodnik 2055 mb
- droga powiatowa nr 2D (dawna DK8) Stradomia Wierzchnia – jezdnia 950,0 mb + chodnik 950 mb
- droga powiatowa nr 2D (dawna DK8) Gaszowice – jezdnia 1645 mb + chodnik 1645 mb
- droga powiatowa nr 1499D Stradomia Wierzchnia – jezdnia 1340 mb = chodni 2285 mb
- droga powiatowa nr 1495D, 1490D Komorów – jezdnia 460,0 mb + chodnik 460 mb
Razem drogi powiatowe:
do zamiatania nr 1: jezdnia 15 925 mb + chodnik 16870 mb = 32795 mb
do zamiatania nr 2, 3, 4: jezdnia 9475 mb
2) Drogi Wojewódzkie:
Zamiatanie dróg wojewódzkich na terenie m. Syców, w poniższych lokalizacjach:
- droga wojewódzka nr 449 ul. Kaliska – jezdnia 2475 mb + chodnik 2475 mb
- droga wojewódzka nr 449 ul. Kępińska – jezdnia 900,0 mb + chodnik 900 mb;
- droga wojewódzka nr 449 ul. Szosa Kępińska – jezdnia 1740,0 mb + chodnik 1740 mb.
Dodatkowe odcinki dróg wojewódzkich do zamiatania nr 1 gmina Syców:
- droga wojewódzka nr 439 Działosza – Nowy Dwór – jezdnia 4970 mb + chodnik 4970 mb;
Razem drogi wojewódzkie:
do zamiatania nr 1 jezdnia 10095 mb + chodnik 10095 mb = 20190 mb
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 74303,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich – ręczne lub mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, zwanego dalej „ZDP” .2. Zadanie nr 4: – drogi powiatowe i wojewódzkie na terenie miasta i gminy Bierutów :
1) Drogi Powiatowe:
Zamiatanie dróg powiatowych w poniższych lokalizacjach:
- droga powiatowa nr 1463D m. Bierutów, ul. Solnicka, – jezdnia 100mb + chodnik 100 mb
- droga powiatowa nr 1463S m. Bierutów, ul. Słowackiego, – jezdnia 2000 mb + chodnik 1820mb
- droga powiatowa nr 1460D m. Bierutów ul. Żeromskiego – jezdnia 1000 mb + chodnik 960mb.
Razem drogi powiatowe:
do zamiatania nr 1: jezdnia 3100,0 mb + chodnik 2880,0 mb = 5980,0 mb
do zamiatania nr 2,3,4: jezdnia 3100,0 mb
2) Drogi Wojewódzkie:
Zamiatanie dróg wojewódzkich w poniższych lokalizacjach:
- droga wojewódzka nr 451 Bierutów ul. Wrocławska, ul. 1 Maja, ul. Namysłowska – jezdnia 5500mb + chodnik 4350 mb;
- droga wojewódzka nr 396 Bierutów ul. Młyńska – jezdnia 800mb + chodnik 400 mb;
Dodatkowe odcinki dróg wojewódzkich do zamiatania nr 1:
- droga wojewódzka nr 451 m. Solniki Wielkie - jezdnia 1700,0 mb + chodnik 1700 mb
- droga wojewódzka nr 396 m. Karwiniec - jezdnia 2800,0 mb + chodnik 2150 mb
Razem drogi wojewódzkie :
do zamiatania nr 1: jezdnia 10800,0 mb + chodnik 8600,0 mb = 19400,0 mb
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 32355 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich – ręczne lub mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, zwanego dalej „ZDP” .2. Zadanie nr 5 – drogi powiatowe na ternie gminy Międzybórz:
Drogi Powiatowe:
Zamiatanie dróg powiatowych na terenie m. Międzybórz, w poniższych lokalizacjach:
- droga powiatowa nr 1495D ul. Sycowska – jezdnia 1065 mb + chodnik 1065D;
- droga powiatowa nr 1492D ul. Polna – jezdnia 680 mb + chodnik 680 mb
- droga powiatowa nr 1488D ul. Rynek – jezdnia 420 mb + chodnik 420 mb;
- droga powiatowa nr 1488D ul. Kolejowa – jezdnia 1875 mb + chodnik 1875 mb;
- droga powiatowa nr 1508D ul. Graniczna – jezdnia 200 mb + chodnik 430 mb
Razem drogi powiatowe
do zamiatania nr 1 - jezdnia 4240 mb + chodnik 4470 mb = 8710 mb
do zamiatanie nr 2, 3, 4: - jezdnia 4240 mb
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 18250 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich – ręczne lub mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, zwanego dalej „ZDP” .2. Zadanie nr 6: – drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Oleśnica :
Drogi Powiatowe:
Zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych w m. Oleśnica w poniższych lokalizacjach:
- ul. Klonowa - ścieżka rowerowa, chodniki - 1300mb
- ul. Sudoła - ścieżka rowerowa, chodniki - 800mb
- ul. Wojska Polskiego, - ścieżka rowerowa, chodniki – 5150mb
- ul. Łukanowska, ul. Stawowa, ul. Wiejska - ścieżka rowerowa, chodniki - 5100mb
- ul. Wileńska - ścieżka rowerowa, chodniki, 4720mb
- ul. Południowa – chodnik 900mb
Zamiatanie jezdni, chodników i ścieżek rowerowych na terenie gminy Oleśnica w poniższych lokalizacjach:
- Spalice ul. Warszawska – jezdnia 2000,0mb, ścieżka rowerowa, chodniki – 2000mb
- Bystre ul. Ludwikowska (od ul. Słonecznikowej do ul. Tulipanowej) – jezdnia 350mb, chodnik 350mb
- ul. Wileńska - (od granicy m. Oleśnica do Cmentarza) – jezdnia 400mb, chodnik 400mb
Razem drogi powiatowe:
do zamiatania nr 1: jezdnia 2750,0 mb + chodnik, ścieżka rowerowa 20720,0 mb = 23470,0 mb
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 23470 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51360,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77685,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51360,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Sobioeraj P.W.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991688122
7.3.3) Ulica: Rawicka 3
7.3.4) Miejscowość: Miejska Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 63-910
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51360,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49764,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134116,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49764,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112013113
7.3.3) Ulica: Wrocławska 15
7.3.4) Miejscowość: Twardogóra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49764,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206692,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sycowska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111900467
7.3.3) Ulica: Wrocławska 8
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYCOWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYCOWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91082,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91082,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91082,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKI Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961609491
7.3.3) Ulica: Robotnicza 11A
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91082,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21279,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48752,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21279,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Międzyborzu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112008135
7.3.3) Ulica: Kolejowa 9
7.3.4) Miejscowość: Międzybórz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-513
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W MIĘDZYBORZU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21279,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68438,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejska Gospodarka Komunalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110004937
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 17
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Obsługa szaletów miejskich (tradycyjnego i automatycznych) zlokalizowanych na terenie Oleśnicy, w 2025 r
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
- "Świadczenie usług zw. z zimowym utrzymaniem czystości na drogach, chodnikach i parkingach w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na terenie gm. Złocieniec w roku w okresie I-III, XI-XII 2025"
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.