eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa fabrycznie nowej mobilnej sceny plenerowej w postaci przyczepy na kołach.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej mobilnej sceny plenerowej w postaci przyczepy na kołach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury "Dworek Białoprądnicki"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papiernicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-221

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 533356013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dworek.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dworek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5f76c70-f0a7-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowej mobilnej sceny plenerowej w postaci przyczepy na kołach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f76c70-f0a7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091677/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakup sceny plenerowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276422,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż fabrycznie nowej mobilnej sceny plenerowej w postaci przyczepy na kołach, zgodnie z warunkami i na zasadach określonych w SWZ.
2. Zamawiający wymaga spełnienia następujących minimalnych parametrów technicznych oraz funkcjonalności:
1) typ dachu - profilowany,
2) konstrukcja sceny - aluminiowa,
3) wymiary sceny po rozłożeniu minimum 8 x 6 x 5 m,
4) powierzchnia sceny - minimum 48 m2,
5) wysokość od podłoża do sceny - min. 1,0 m, maks. 1,5 m,
6) wymiary jako przyczepa maksymalnie 9,5 x 2,5 x 3,7 m,
7) dopuszczalna masa całkowita pojazdu 3000 kg,
8) podłoga sceny antypoślizgowa wodoodporna,
9) elektryczne podnoszenie dachu
10) elektryczne poziomowania podłogi,
11) dopuszczalne minimalne obciążenie dachu - 1200 kg, rozłożone równomiernie na każdy łuk (po 300 kg), łącznie 1200 kg (minimum),
12) dopuszczalne minimalne obciążenie podłogi - 350kg/m2,
13) dopuszczalne minimalne obciążenie słupów frontowych - 50 kg,
14) dopuszczalne obciążenie ,,skrzydeł dźwiękowych" - 500 kg (w punkcie centralnym),
15) wbudowane zasilanie 12 V,
16) tył sceny oraz 2/3 ścian bocznych zakryte czarną siatką, przepuszczającą powietrze,
17) maskownica sceny wykonana z plandeki PCV. Kolor oraz grafika do uzgodnienia z zamawiającym po podpisaniu umowy,
18) pokrycie dachu z materiału plandekowego PCV, kolor do uzgodnienia z zamawiającym, o minimalnej gramaturze 650 g/m2, posiadającą atest na trudnopalność,
19) schody o szerokości minimum 1 metra, o stałej wysokości, z poręczami do wyjścia na scenę - 2 sztuki,
20) barierki o wysokości minimum 1 metra zabezpieczające boki i tył podestu, spełniające wymogi przepisów budowlanych,
21) PA Wings (konstrukcja z kratownicy Q250 bez podestów scenicznych). Siatka na tył i boki, plandeka PCV na górę. Możliwość zbudowania skrzydeł dźwiękowych
22) siatka na przód PA Wingsów - 2szt.
23) przedłużenie siatek bocznych do przedniego słupka (1/3) -2szt.
24) Rampa (podjazd) wierzch wypełniony splejką.
25) agregat zasilający moc agregatu: 10.0 kVA / 8.0 kW
26) przyczepa musi być wyposażona w hamulec najazdowy,
27) przyczepa z zabudowaną sceną mobilną musi posiadać możliwość zamknięcia w swoim wnętrzu wszystkich komponentów i dodatkowych akcesoriów, a także transportu całości bez konieczności stosowania w tym zakresie dodatkowego pojazdu,
28) sposób konstrukcji i wykonania sceny musi umożliwiać szybkie i łatwe rozstawienie (montaż) całości przedmiotu zamówienia tj. przeprowadzany maksymalnie przez 2 osoby w czasie nie dłuższym niż 80 minut, automatycznie (siłowniki hydrauliczne, elektryczne) i przy użyciu podstawowych narzędzi tj. bez użycia rusztowań, dźwigów i innego sprzętu podobnego rodzaju,
29) przyczepa winna zostać wykonana zgodnie z właściwymi normami oraz spełniać wszystkie wymagane przepisy prawa bhp i p.poż.,
30) przyczepa ze sceną mobilną musi spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopuszczenia do ruchu i rejestracji na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej,
31) scena musi posiadać skrzynkę narzędziową wraz zestawem narzędzi (narzędzia i elementy niezbędne do montażu), klucze do kół, koło zapasowe, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, oraz części zamienne,
32) przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane polskim i europejskim prawem atesty i certyfikaty na wszystkie użyte materiały, w tym potwierdzające parametry wytrzymałościowe konstrukcji.
33) wykonawca oznakuje przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
34) wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim.
35) w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie szkolenia dla pracowników zamawiającego (min. 2 osoby) w terminie uzgodnionym z zamawiającym.
36) w ramach wynagrodzenia wykonawca przeprowadzi montaż pokazowy
37) przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany w roku 2023.
38) Podwozie: podwozie - piaskowane i malowane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320661,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320661,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320661,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW GROUP sp. z o o.sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788575

7.3.3) Ulica: Batorego 29

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320661,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.