eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki" Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją budynku szkoły na terenie powiatu grodziskiego"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją budynku szkoły na terenie powiatu grodziskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48(0-22) 300-85-23

1.5.8.) Numer faksu: +48(0-22)300-85-69 wew435

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodzski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją budynku szkoły na terenie powiatu grodziskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c5ab316-d75c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339813/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją budynku szkoły na terenie powiatu grodziskiego w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 272.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2317073,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1585365,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I to wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachach sześciu budynków szkół:
1. Nowa instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku Zespołu Szkół przy ulicy Kilińskiego 21 w
Grodzisku Mazowieckim o mocy 13,0 kWp – kosztorys ofertowy nr 8a do SWZ.
2. Nowa instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku Zespołu Szkół nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 4
w Grodzisku Mazowieckim o mocy 24 kWp.- kosztorys ofertowy nr 8b do SWZ.

3. Nowa instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych nr 2
przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim o mocy 23 kWp. - kosztorys ofertowy nr 8c
do SWZ.
4. Nowa instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku Centrum Kształcenia Praktycznego przy ulicy
Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim o mocy 18,0 kWp. - kosztorys ofertowy nr 8d do
SWZ.
5. Nowa instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku Zespołu Szkół nr 1 przy ulicy Piasta 14 w
Milanówku o mocy 4,5 kWp. - kosztorys ofertowy nr 8e do SWZ.
6. Nowa instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku Zespołu Szkół nr 2 w Milanówku o mocy 20.0
kWp. - kosztorys ofertowy nr 8f do SWZ.

UWAGA: Dla dwóch ostatnich lokalizacji wystąpiono o zgodę do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie uzyskując decyzję na realizację prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 900000,0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II to wykonanie ocieplenia elewacji budynku przy ulicy Piasta 14 w Milanówku styropianem grubości 15 cm ścian wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowo-silikonowego w kolorystyce uzgodnionej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Warszawie. Ponadto przewiduje się wykonanie ocieplenia dachu styropapą ( obustronnie powlekaną papa termozgrzewalną) o łącznej grubości styropianu 15 centymetry wraz z wymianą obróbek blacharskich dachu na nowe. Przewiduje się również wymianę nawierzchni schodów wejściowych z obu stron szkoły na nową granitowa lub z płyt ceramicznych. Pod nową instalacje fotowoltaiczna przewidywana jest konstrukcja wsporcza metalowa mocowana do połaci dachu. Ponadto ma zostać wykonana instalacja odgromowa dachu i niezależna instalacja odgromowa instalacji fotowoltaicznej.
Do Wykonawcy także należeć będzie wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki na odległość 10 kilometrów wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1585365,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1328750,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1694406,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1328750,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1328750,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.