Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209127/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00222436/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego obiektu w zakresie niezbędnym do utworzenia mieszkań wspomaganych w ramach projektu pn. Utworzenie Centrum Wsparcia Rodziny w Blunakach na potrzeby usług społecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącego obiektu w zakresie niezbędnym do utworzenia mieszkań wspomaganych w ramach projektu pn. Utworzenie Centrum Wsparcia Rodziny w Blunakach na potrzeby usług społecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d34ccdc-ebd8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Utworzenie Centrum Wsparcia Rodziny w Blunakach na potrzeby usług społecznych, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209127/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPDiMN.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2746051,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-budowlanej oraz wykonanie przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego, objętego ochroną konserwatorską, łącznie z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej oraz zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanego w miejscowości Blunaki (dz. nr 28/3 i 28/4, obr. Blunaki, gm. Dzierzgoń), w celu utworzenia na jego bazie mieszkań wspomaganych - w ramach realizowanego projektu pn. Utworzenie Centrum Wsparcia w Blunakach na potrzeby usług społecznych. Zadanie winno być wykonane wg formuły zaprojektuj i wybuduj, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami i standardami dla tego typu obiektu, umożliwiającym docelowo jego efektywną i bezawaryjną eksploatację.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub
ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262690-4 - Remont starych budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Brak podziału zamówienia na części, ustalono w związku z przewidzianą jego realizacją wg formuły „zaprojektuj i wybuduj” - ze względu na przewidywane trudności w koordynacji działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia (która mogłaby zagrozić właściwemu oraz terminowemu wykonaniu zamówienia), a także ze względu na przewidywane zwiększenie kosztów realizacji całego zamówienia, wynikających z konieczności osobnej organizacji zaplecza budowy przez różnych Wykonawców. Poszczególne elementy realizowanego przedsięwzięcia są ze sobą powiązane funkcjonalnie i nie dają możliwości jednoznacznego rozgraniczenia stref prowadzonych robót budowlanych, umożliwiających ewentualną realizację tych robót przez różnych Wykonawców w sposób bezkolizyjny. W niniejszym postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę na całość zadania.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji, na zastosowane technologie i wykonane roboty budowlano-montażowe oraz na wbudowane wyroby i materiały.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), autorstwa zespołu projektowego: mgr inż. Jacek Karpowicz i inż. Izabela Gruchała-Węsierska oraz Program prac remontowo-konserwatorskich, opracowany przez mgr Bernarda Jesionowskiego, stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.
Uwaga:
1) Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje części elementów wyposażenia opisanego w PFU (rozdział pn. Opis zaplanowanego wyposażenia pomieszczeń, str. 12-18 PFU) - zgodnie z wykazem zawartym w Załączniku nr 10 do SWZ (dokument pn. Wykaz wyposażenia ruchomego). Przedmiotowe wyposażenie będzie objęte odrębnym postępowaniem o udzielenie zamówienia. Pozostałe elementy wyposażenia (nie ujęte w w/w wykazie i w treści PFU wyróżnione kolorem zielonym), należy uwzględnić w zakresie niniejszego zamówienia.
2) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
3) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie rozwiązań projektowych objętych zamówieniem, o których mowa w art. 102 ust. 1 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań o parametrach równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Zgodnie z wymogiem zawartym w treści art. 99 ust. 6 ustawy PZP, opis kryteriów równoważności został określony w Załączniku nr 10 do SWZ (dokument pn. Opis kryteriów równoważności).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262690-4 - Remont starych budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4112697,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4112697,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4112697,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Produkcyjno-Usługowa Rodło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5810004802
7.3.3) Ulica: 11-go Listopada 26
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "RODŁO"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "RODŁO"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4112697,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DZIERZGOŃ
więcej: przetargi DZIERZGOŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.