Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁAWIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefanii Sempołowskiej 2A
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 059 810 64 91
1.5.8.) Numer faksu: 059 810 64 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.powiatslawno.pl/public/?id=1715291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3261f895-4780-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000912/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonach zimowych 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.272.13.2021.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg (ZUD),
tj. odśnieżanie i likwidacja śliskości na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamawiający wybiera 4 najkorzystniejsze oferty Wykonawców. Każdy Wykonawca musi
posiadać jeden zestaw: samochód ciężarowy o ładowności min. 6 ton z napędem na min. 2 osie,
pług odśnieżny min. typ lekki , piaskarka o pojemności zasobnika min. 2,6 m3.
Zakres robót:
utrzymanie w stałej gotowości technicznej nośników (samochodów) i osprzętu w okresie
zawartej umowy,
likwidacja śliskości zimowej poprzez posypywanie wyznaczonych miejsc,
odśnieżanie - usuwanie śniegu z jezdni,
koordynacja i wydawanie dyspozycji operatorowi sprzętu zimowego po uzgodnieniach z
pracownikiem Wydziału Dróg i Infrastruktury Powiatu,
w razie awarii samochodu Zleceniobiorca niezwłocznie podstawi jednostkę zastępczą;
oferent winien dysponować jednym zestawem: samochód ciężarowy o ładowności min. 6 ton z
napędem na min. 2 osie, pług odśnieżny min. typ lekki , piaskarka o pojemności zasobnika min.
2,6 m3;
kierowca sprzętu wyjeżdżającego do prowadzenia robót zimowych musi posiadać sprawny
środek łączności, pełny zbiornik paliwa, linkę holowniczą. Układ napędowy sprzętu powinien
zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów, przy pełnym obciążeniu
silnika. W okresie eksploatacji sprzętu, Zleceniobiorca będzie ponosił wszelkie koszty związane
z ich eksploatacją (paliwo, konserwacje, drobne remonty, itp.). Zleceniobiorca zobowiązany jest
do utrzymania sprzętu w stałej gotowości technicznej. W razie powstania awarii lub innych
istotnych przyczyn uniemożliwiających użycie objętych umową pojazdów lub sprzętu,
Zleceniobiorca niezwłocznie powiadomi o tym Zleceniodawcę i podstawi jednostkę zastępczą.
Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność cywilną za skutki: niesprawność pojazdu, nie
podstawienia w terminie wezwanego sprzętu, niezrealizowanie lub wadliwe wykonanie
wyznaczonych zadań. Kolejność odśnieżania, długość dróg i czas pracy nośnika z pługiem
określa pracownik Wydziału Dróg i Infrastruktury Powiatu pełniący dyżur. Przy intensywnych
opadach śniegu dyżurny indywidualnie określa trasę odśnieżania i w związku z tym zakres robót
oraz czas pracy może ulec zwiększeniu. Samochód posypujący wyznaczone miejsca ma
obowiązek również patrolowego odśnieżania. Oznakowanie sprzętu (lampy błyskowe,
sygnalizacyjne, lampy reflektorowe i obrysowe) Zleceniobiorca jest zobowiązany zakupić i
zamontować we własnym zakresie. Za oznakowanie nośników i osprzętu oraz bezpieczeństwo
wykonania zadań odpowiada Zleceniobiorca. Jazda powinna odbywać się prawą stroną jezdni.
Niedopuszczalne jest prowadzenie pracy niezgodnie z obowiązującym kierunkiem ruchu. Żółte
światła błyskowe oraz światła mijania sprzętu znajdującego się na drodze muszą być włączone.
Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za nieprzewidziane skutki wynikłe podczas prac. Przed
przejazdami kolejowymi pług powinien zebrany śnieg zsunąć na pobocze, aby zapobiec
nanoszeniu zwałów śniegu na nawierzchnie kolejową i międzytorze. Materiał do likwidacji
śliskości zimowej (mieszanka piaskowo - solna i piasek) oraz załadunek należy do obowiązków
Wykonawcy. Wyznaczone trasy mogą być korygowane przez pracownika Wydziału Dróg i
Infrastruktury Powiatu i mogą ulegać zmianie - zostać skrócone lub wydłużone. Przy obfitych
opadach śniegu każdorazowo wydłużony czas pracy będzie uzgadniany z dyżurnym akcji
zimowej Dodatkowe usługi nie zaakceptowanych przez pracownika Wydziału Dróg i
Infrastruktury Powiatu nie będą pokryte przez Zleceniodawcę.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań winien dysponować różnym
sprzętem.
Ponadto Wykonawca musi mieć dostęp do sprzętu pomocniczego – zastępczego jak równiarki,
koparki, ładowarki, itp.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne
zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie
odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do
ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna - zimowe
utrzymanie dróg powiatowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa „ROL-WAP” Żanetta Ordon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391036169
7.3.4) Miejscowość: Zaleskie
7.3.5) Kod pocztowy: 76-270
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WIELOBRANŻOWA "ROL-WAP" ŻANETTA ORDON
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WIELOBRANŻOWA "ROL-WAP" ŻANETTA ORDON
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych w ramach projektu - Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu - Gmina Sławno - kraina edukacyjnych możliwości
- Przebudowa i remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Warszkówku w gminie Sławno
- Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno
- Dostawa kruszywa łamanego na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sławno - 2025 rok
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą oraz wykonanie dwóch ujęć wody w miejscowości Rzyszczewo w gminie Sławno
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.