eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno"Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnojno 145

1.5.2.) Miejscowość: Gnojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 353 20 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e81b320a-d481-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e81b320a-d481-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069345/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Funduszu Europejski dla Województwa Świętokrzyskiego 2021-2027,współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220889

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FN.I.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 1
Realizacja zajęć dodatkowych nauki gry i śpiewu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia nauki gry i śpiewu 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 2
Realizacja zajęć dodatkowych sportowych- ogólnorozwojowych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia sportowe- ogólnorozwojowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 3
Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia ekologiczne 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 4
Realizacja zajęć dodatkowych z elementy robotyki /kodowania dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia elementy robotyki /kodowania; 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 5
Realizacja zajęć dodatkowych z ju-jitsu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia ju-jitsu1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 6
Realizacja zajęć dodatkowych z doradztwa zawodowego dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach
- zajęcia doradztwo zawodowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)miesięcznie x 22,5 roku x 2 lata =45godz
4. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 7
Realizacja zajęć dodatkowych nauki gry i śpiewu dla dzieci wPunkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia nauki gry i śpiewu 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 8
Realizacja zajęć dodatkowych sportowych- ogólnorozwojowych dla dzieci Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia sportowe- ogólnorozwojowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 9
Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia ekologiczne 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 10
Realizacja zajęć dodatkowych z elementy robotyki /kodowania dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia elementy robotyki /kodowania; 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 11
Realizacja zajęć dodatkowych z ju-jitsu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia ju-jitsu1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 12
Realizacja zajęć dodatkowych z doradztwa zawodowego dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia doradztwo zawodowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)miesięcznie x 22,5 roku x 2 lata =45godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 13
Realizacja zajęć dodatkowych nauki gry i śpiewu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie
- zajęcia nauki gry i śpiewu 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 14
Realizacja zajęć dodatkowych sportowych- ogólnorozwojowych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie
- zajęcia sportowe- ogólnorozwojowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 15
Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie,
- zajęcia ekologiczne 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 16
Realizacja zajęć dodatkowych z elementy robotyki /kodowania dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie,
- zajęcia elementy robotyki /kodowania; 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 17
Realizacja zajęć dodatkowych z ju-jitsu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie,
- zajęcia ju-jitsu1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120 godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 18
Realizacja zajęć dodatkowych z doradztwa zawodowego dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie,
- zajęcia doradztwo zawodowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)miesięcznie x 22,5 roku x 2 lata =45godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 19
Realizacja zajęć dodatkowych nauki gry i śpiewu dla dzieciw Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia nauki gry i śpiewu 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 20
Realizacja zajęć dodatkowych sportowych- ogólnorozwojowych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia sportowe- ogólnorozwojowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 21
Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia ekologiczne 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 22
Realizacja zajęć dodatkowych z elementy robotyki /kodowania dla dzieci Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia elementy robotyki /kodowania; 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 23
Realizacja zajęć dodatkowych z ju-jitsu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia ju-jitsu1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 24
Realizacja zajęć dodatkowych z doradztwa zawodowego dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia doradztwo zawodowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)miesięcznie x 22,5 roku x 2 lata =45godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Półtorak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73102406375

7.3.3) Ulica: ul. Paska 10m.44

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-108

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551293225

7.3.3) Ulica: Gnojno 148/4

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Majchrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551975195

7.3.3) Ulica: Jarząbki 80

7.3.4) Miejscowość: Jarząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551293225

7.3.3) Ulica: Gnojno 148/4

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551814782

7.3.3) Ulica: Glinka 9

7.3.4) Miejscowość: Glinka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Majchrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551975195

7.3.3) Ulica: Jarzabki 80

7.3.4) Miejscowość: jarząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2475 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Półtorak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73102406375

7.3.3) Ulica: ul Paska 10 m. 44

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-108

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Czapla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84101210344

7.3.3) Ulica: Jarząbki 104

7.3.4) Miejscowość: Jarząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Majchrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551975195

7.3.3) Ulica: Jarząbki 80

7.3.4) Miejscowość: Jarząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551293225

7.3.3) Ulica: Gnojno 148/4

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551814782

7.3.3) Ulica: Glinka 9

7.3.4) Miejscowość: Glinka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Majchrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551975195

7.3.3) Ulica: Jarząbki 80

7.3.4) Miejscowość: Jarzabki

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2475 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Półtorak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73102406375

7.3.3) Ulica: ul. Paska 10 m.44

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-108

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aldona Radwańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 70052811525

7.3.3) Ulica: Gnojno 7a

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Kubiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550010107

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 9

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 16 ze względu na brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551814782

7.3.3) Ulica: Glinka 9

7.3.4) Miejscowość: Glinka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 18 ze względu na brak ofert.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Półtorak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73102406375

7.3.3) Ulica: ul. Paska 10m.44

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-108

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Dziewit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76110911037

7.3.3) Ulica: Raczyce 51B

7.3.4) Miejscowość: Raczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 21 ze względu na brak ofert.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 22 ze względu na brak ofert.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551814782

7.3.3) Ulica: Glinka 9

7.3.4) Miejscowość: Glinka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 24 ze względu na brak ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.