Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00220889/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 145
1.5.2.) Miejscowość: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 353 20 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e81b320a-d481-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e81b320a-d481-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069345/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Funduszu Europejski dla Województwa Świętokrzyskiego 2021-2027,współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FN.I.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 1
Realizacja zajęć dodatkowych nauki gry i śpiewu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia nauki gry i śpiewu 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 2
Realizacja zajęć dodatkowych sportowych- ogólnorozwojowych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia sportowe- ogólnorozwojowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 3
Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia ekologiczne 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 4
Realizacja zajęć dodatkowych z elementy robotyki /kodowania dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia elementy robotyki /kodowania; 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 5
Realizacja zajęć dodatkowych z ju-jitsu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach,
- zajęcia ju-jitsu1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 6
Realizacja zajęć dodatkowych z doradztwa zawodowego dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Balicach
- zajęcia doradztwo zawodowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)miesięcznie x 22,5 roku x 2 lata =45godz
4. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 7
Realizacja zajęć dodatkowych nauki gry i śpiewu dla dzieci wPunkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia nauki gry i śpiewu 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 8
Realizacja zajęć dodatkowych sportowych- ogólnorozwojowych dla dzieci Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia sportowe- ogólnorozwojowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 9
Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia ekologiczne 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 10
Realizacja zajęć dodatkowych z elementy robotyki /kodowania dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia elementy robotyki /kodowania; 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 11
Realizacja zajęć dodatkowych z ju-jitsu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia ju-jitsu1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 12
Realizacja zajęć dodatkowych z doradztwa zawodowego dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach,
- zajęcia doradztwo zawodowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)miesięcznie x 22,5 roku x 2 lata =45godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 13
Realizacja zajęć dodatkowych nauki gry i śpiewu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie
- zajęcia nauki gry i śpiewu 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 14
Realizacja zajęć dodatkowych sportowych- ogólnorozwojowych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie
- zajęcia sportowe- ogólnorozwojowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 15
Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie,
- zajęcia ekologiczne 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 16
Realizacja zajęć dodatkowych z elementy robotyki /kodowania dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie,
- zajęcia elementy robotyki /kodowania; 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 17
Realizacja zajęć dodatkowych z ju-jitsu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie,
- zajęcia ju-jitsu1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120 godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 18
Realizacja zajęć dodatkowych z doradztwa zawodowego dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie,
- zajęcia doradztwo zawodowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)miesięcznie x 22,5 roku x 2 lata =45godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 19
Realizacja zajęć dodatkowych nauki gry i śpiewu dla dzieciw Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia nauki gry i śpiewu 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 20
Realizacja zajęć dodatkowych sportowych- ogólnorozwojowych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia sportowe- ogólnorozwojowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tyg w roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 21
Realizacja zajęć dodatkowych ekologicznych dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia ekologiczne 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 22
Realizacja zajęć dodatkowych z elementy robotyki /kodowania dla dzieci Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia elementy robotyki /kodowania; 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 23
Realizacja zajęć dodatkowych z ju-jitsu dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia ju-jitsu1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)tygodniowo x 30tygw roku x 2 lata =120godz.
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i prowadzeniu zajęć dodatkowych w 4 oddziałach wychowania przedszkolnego w Gminie Gnojno.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części (zadania):
Zadanie 24
Realizacja zajęć dodatkowych z doradztwa zawodowego dla dzieci w Punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Raczycach
- zajęcia doradztwo zawodowe 1 gr. x 2 godz. dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna =30 min)miesięcznie x 22,5 roku x 2 lata =45godz
Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73102406375
7.3.3) Ulica: ul. Paska 10m.44
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-108
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551293225
7.3.3) Ulica: Gnojno 148/4
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Majchrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551975195
7.3.3) Ulica: Jarząbki 80
7.3.4) Miejscowość: Jarząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA PODSTAWOWA W JARZĄBKACH
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA PODSTAWOWA W JARZĄBKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551293225
7.3.3) Ulica: Gnojno 148/4
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551814782
7.3.3) Ulica: Glinka 9
7.3.4) Miejscowość: Glinka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Majchrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551975195
7.3.3) Ulica: Jarzabki 80
7.3.4) Miejscowość: jarząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA PODSTAWOWA W JARZĄBKACH
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA PODSTAWOWA W JARZĄBKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2475 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73102406375
7.3.3) Ulica: ul Paska 10 m. 44
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-108
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Czapla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84101210344
7.3.3) Ulica: Jarząbki 104
7.3.4) Miejscowość: Jarząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Majchrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551975195
7.3.3) Ulica: Jarząbki 80
7.3.4) Miejscowość: Jarząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA PODSTAWOWA W JARZĄBKACH
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA PODSTAWOWA W JARZĄBKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551293225
7.3.3) Ulica: Gnojno 148/4
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551814782
7.3.3) Ulica: Glinka 9
7.3.4) Miejscowość: Glinka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Majchrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551975195
7.3.3) Ulica: Jarząbki 80
7.3.4) Miejscowość: Jarzabki
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA PODSTAWOWA W JARZĄBKACH
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA PODSTAWOWA W JARZĄBKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2475 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73102406375
7.3.3) Ulica: ul. Paska 10 m.44
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-108
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aldona Radwańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 70052811525
7.3.3) Ulica: Gnojno 7a
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Kubiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550010107
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 9
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY KUBIEC MARZENA
jakie przetargi wygrała firma
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY KUBIEC MARZENA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 16 ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551814782
7.3.3) Ulica: Glinka 9
7.3.4) Miejscowość: Glinka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 18 ze względu na brak ofert.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73102406375
7.3.3) Ulica: ul. Paska 10m.44
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-108
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Dziewit
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76110911037
7.3.3) Ulica: Raczyce 51B
7.3.4) Miejscowość: Raczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 21 ze względu na brak ofert.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 22 ze względu na brak ofert.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551814782
7.3.3) Ulica: Glinka 9
7.3.4) Miejscowość: Glinka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 24 ze względu na brak ofert.
INNE PRZETARGI GNOJNO
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
- Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
- Usługa prania wodnego wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
więcej: przetargi GNOJNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.