eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłża"Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach III kwartał ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby
Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach III kwartał
ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 219

1.5.2.) Miejscowość: Iłża

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpskrzyzanowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpskrzyzanowice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dpskrzyzanowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby
Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach III kwartał
ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd730d19-d774-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040619/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach na rok 2022 ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI – art. mleczarskie, art. mleczarskie bez laktozy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168608/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.Zd.27.271.7.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i wyrobów mleczarskie. Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
 Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.
Lp Nazwa artykułu kod CPV Jedn miary ilość
1 Jogurt naturalny 150g w składzie m.inn.żywe kultury bakterii jogurtowych, bez mleka w proszku 15551310-1 szt 4 500
2 Jogurt owocowy 140gr posiadajacy w składzie min. 7% wsadu owocowego, żywe kultury bakterii jogurt., bez syropu glukozowo-fruktozowego 15551320-4 szt 2 800
3 Kefir 400ml bez mleka w proszku 15551000-5 szt 15
4 Margaryna miękka 60% tłuszczu 450gr 15431000-8 szt 270
5 Margaryna twarda 80% tłuszczu 250 g 15431000-8 szt 50
6 Masło extra 82%-86% 200g 15530000-2 szt 740
7 Mleko 2% tłuszczu op.5l Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol 15511400-7 l 3 400
8 Mleko w proszku pełne 15511700-0 kg 3,00
9 Ser twardy żóty Gouda 15544000-3 kg 85
10 Serek do smar. piecz. 100g bez mleka w proszku 15545000-0 szt 650
11 Serek topiony 100 gr śmietankowy w składzie m.in.: min.50% mleka, min.27% sera 15545000-0 szt 20
12 Serek homogenizowany 150g, bez mleka w proszku, bez syropu glukozowo-fruktozowego, bez substancji zagęszczających 15543000-6 szt 250
13 Śmietana 18% 400 g typu Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol 15512200-2 szt 375
14 Jogurt Skyr 150g 15512200-2 szt 20
15 Twarożek wiejski 150g typu Piątnica, Krasnystaw, Garwolin, Łowicz 15542100-0 szt 500
16 Twaróg półtłusty Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol 15542100-0 kg 250
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 35819,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i wyrobów mleczarskie bez laktozy. Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
 Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.
Lp Nazwa artykułu kod CPV Jedn miary ilość
1 Jogurt naturalny 180g bez laktozy 15551310-1 szt 80
2 Jogurt owocowy 250g bez laktozy 15551320-4 szt 53
6 Masło extra 82%-86% 200g bez laktozy 15530000-2 szt 12
7 Mleko 1,5% tłuszczu 1l bez laktozy 15511400-7 szt 20
9 Ser twardy żóty Gouda bez laktozy 150g 15544000-3 szt 10
12 Serek homogenizowany 150g bez laktozy 15543000-6 szt 20
13 Śmietana 18% bez laktozy 200g 15512200-2 szt 10
14 Twarożek wiejski bez laktozy 180g 15512200-2 szt 27
16 Twaróg półtłusty bez laktozy 230g 15542100-0 szt 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 708,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48920,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48920,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48920,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Tkaczuk Firma Handlowa "STARMLECZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641000310

7.3.3) Ulica: Zgodna nr 4B

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48920,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 708,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 708,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 708,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa STARMLECZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641000310

7.3.3) Ulica: Zgodna 4b

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 961,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.