Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203582/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa dróg gminnych i leśnych Chodów -Pełczyska – ETAP II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6b537a8-ea5a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8280002581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rodrysin 18A
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43/6782975
1.5.8.) Numer faksu: 43/6784469
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poddebice@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa dróg gminnych i leśnych Chodów -Pełczyska – ETAP II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6b537a8-ea5a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038938/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Rozbudowa dróg gminnych i leśnych Chodów -Pełczyska – ETAP II”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2105513,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi funkcjonalnie i przestrzenie jeden obiekt, jednak został podzielony na dwie części po uwzględnieniu sposobu finansowania oraz własności działek ewidencyjnych, na których realizowany jest przedmiot zamówienia. Nieruchomość, na której realizowany będzie przedmiot zamówienia, o którym mowa w CZĘŚCI I znajduje się w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice i jest położona na działkach ewidencyjnych ew. nr 407, 408, obręb Zduny, gmina Łęczyca w km 0+286 do 0+518,20 i stanowi koszt Nadleśnictwa Poddębice,2. Przedmiot zamówienia w CZĘŚĆ I pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej na terenie Lasów Państwowych zlokalizowanej na działkach ew. nr 407, 408, obręb Zduny, gmina Łęczyca w km 0+286 do 0+518,20” obejmuje wykonanie robót budowlanych, których zakres stanowią:
2.1. roboty ziemne;
2.2. warstwa stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5 MPa grubości 15 cm;
2.3. podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. grubości 8 cm;
2.4. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stab. mech. grubości. 15 cm;
2.5. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4 cm;
2.6. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm;
2.7. pobocza z kruszywa łamanego grubości 15 cm;
2.8. odwodnienie drogi: (rowy odwadniające, przepusty rurowe);
2.9. oznakowanie pionowe;
2.10. karczowanie pni.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy dla CZĘŚCI I oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz:
3.1. Projekt budowlany „Przebudowy drogi wewnętrznej na terenie Lasów Państwowych” STWiOR przedmiar robót.
3.2. Projekt czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych nr 111205E i nr 111206E oraz na drodze wewnętrznej Lasów Państwowych,
3.3. Projekt stałej organizacji ruchu na drogach gminnych nr 111205E i nr 111206E oraz na drodze wewnętrznej Lasów Państwowych,
- stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia. Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) – w CZĘŚĆ I;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 448779,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi funkcjonalnie i przestrzenie jeden obiekt, jednak został podzielony na dwie części po uwzględnieniu sposobu finansowania oraz własności działek ewidencyjnych, na których realizowany jest przedmiot zamówienia, o którym mowa w CZĘŚCI II stanowi drogę publiczną NR 1112025E i nr 111206E, wpisaną do ewidencji dróg gminnych, której ustawowym zarządcą jest Wójt Gminy Wartkowice i stanowi koszt Gminy Wartkowice (Zamawiającego).2. CZĘŚĆ II pn. „Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Pełczyska: Nr 111205E w km. 1+655,00 do 2+172,00 i Nr 111206E w km. 0+000,00 do 0+287,50” obejmująca wykonanie robót budowlanych, których zakres stanowią:
2.1. warstwa odsączająca z piasku grub. 15 cm;
2.2. warstwa stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5 MPa grubości 15 cm;
2.3. podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. grubości 8 cm;
2.4. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stab. mech. grubości. 15 cm;
2.5. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4 cm;
2.6. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm;
2.7. zjazdy indywidualne na pola o nawierzchni z kruszywa łamanego;
2.8. zjazd indywidualny na dz. nr 131 w km 1+085;
2.9. pobocza z kruszywa łamanego grubości 15 cm;
2.10. odwodnienie drogi: (rowy odwadniające trawiaste, przepusty rurowe pod drogą oraz na zjazdach);
2.11. oznakowanie pionowe i poziome drogi;
2.12. karczowanie drzew i nasadzenia kompensacyjne.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy dla CZĘŚCI II oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4a do SWZ oraz:
3.1. Projekt budowlany „Rozbudowy dróg gminnych: nr 111205E Chodów -Pełczyska-Kopiec-Kolonia Borek i nr 111206E Pełczyska Las-Pełczyska, STWiOR przedmiar robót.
3.2. Wytyczne w zakresie wycinki drzew i nasadzeń zastępczych,
3.3. Projekt czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych nr 111205E i nr 111206E oraz na drodze wewnętrznej Lasów Państwowych,
3.4. Projekt stałej organizacji ruchu na drogach gminnych nr 111205E i nr 111206E oraz na drodze wewnętrznej Lasów Państwowych,
- stanowiące Załącznik nr 8a do SWZ.
4. W OBU CZĘŚCIACH Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1000000 zł (słownie: jeden milion złotych) – w CZĘŚĆ II;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1646310,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448779,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625226,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448779,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH MARKBUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281412789
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7
7.3.4) Miejscowość: Poddębice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH-"MARKBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH-"MARKBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448779,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Nr 111205E w km. 1+655,00 do 2+172,00 i Nr 111206E w km. 0+000,00 do 0+287,50” - unieważniono w dniu 02 czerwca 2023r. - ogłoszenie o wyniku postępowania odrębne w BZP.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.