eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Budowa Centrum Przesiadkowego w Nysie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Przesiadkowego w Nysie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774085065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spnysa.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Przesiadkowego w Nysie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87bb29fd-2279-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002617/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Centrum Przesiadkowe w Nysie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198608/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.272.2.25.2021.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5744917,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę peronów dla obsługi autobusów PKS oraz busów,
- budowę części zatoki autobusowej dla autobusów MZK,
- budowę 2 wiat autobusowych,
- budowę odwodnienia terenu jedynie w zakresie budowy przyłączy kanalizacji deszczowej,
- budowę przyłączy wodociągowych do zasilania poidełek,
- budowę sieci kablowej niskiego napięcia, sieci oświetleniowej,
- budowę elementów małej architektury- montaż stojaków dla rowerów, koszy na odpady,
- zmianę docelowej organizacji ruchu,
- wykonanie trawników,
Szczegółowy zakres robót ujęty jest :
- w przedmiarach robót,
- w projekcie technicznym,
- w STWiOR.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) zachowania przepisów BHP,
2) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w pkt.6 , termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
3) Wykonawca na podstawie zatwierdzonego projektu docelowej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu po zakończeniu robót,
4) roboty związane z budową Centrum Przesiadkowego w Nysie - prowadzone na podstawie pozwolenia na budowę,
5) Wykonawca opracuje harmonogram robót, w terminie 3 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram planowanych prac do jego uzgodnienia.
Harmonogram winien zawierać podział realizacji zadania w latach 2021-2022 wg poniższych kryteriów:
- rok 2021 - wartość robót nie większa niż 2 900 000,00 zł brutto,
- rok 2022 - pozostałe roboty.
6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy centrum Przesiadkowego odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami
( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
Koszty utylizacji ziemi i gruzu na składowisku odpadów należy udokumentować poprzez przedłożenie
inspektorowi nadzoru oryginałów faktur. W przypadku braku udokumentowania utylizacji ziemi i gruzu z wykopu Wykonawca otrzyma zapłatę za wywóz ziemi i gruzu na odległość do 1,0 km bez kosztów utylizacji.
Materiał pochodzący z rozbiórek należy do Wykonawcy i powinien zostać zutylizowany, oprócz materiałów, które przedstawiają znaczną cenę rynkową należy przekazać Zamawiającemu (np. kostka kamienna pochodząca z rozbiórki).
7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny.
8) Przed przystąpieniem do prac związanych z budową Centrum Przesiadkowego w Nysie Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,

Obsługę geodezyjną, opłaty za zajęcie pasa drogowego, przywrócenie pasa drogowego do stanu
pierwotnego oraz ewentualne odszkodowania należy ująć w kosztach wykonania robót.
W zakresie Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w 4-ch egz.)
zgodnie z Art. 57 ustawy Prawo budowlane. Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem
ilości wszystkich robót (powierzchnia wykonanych dróg, chodników i wjazdów, długość wykonanej
drogi, długość wykonanych ciągów pieszych, długość kanalizacji – sieć, przyłącza, ilość studni i inne).

UWAGA!!!!
1) Opracowana dokumentacja zawiera zakres do realizacji przez Gminę Nysa i Powiat Nyski.
Wycenę robót należy przygotować tylko do zakresu robót określonego w III SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
2) PKS w Nysie wdraża obecnie System dynamicznej Informacji Pasażerskiej „KiedyPrzyjedzie” – wdrożenie realizowane jest przez Operibus Sp. z o.o. i z tego źródła/systemu powinny być pobierane dane dla tablic przystankowych. PKS w Nysie nie dysponuje aktualnie protokołem komunikacyjnym. W sprawie uzgodnień technicznych (np. dostępu do API po którym tablice mają komunikować się z systemem) proszę zwrócić się bezpośrednio do dostawców systemu „KiedyPrzyjedzie”. Obecnie PKS w Nysie nie wykorzystuje żadnych tablic, które byłyby zlokalizowane na terenie powiatu nyskiego.
Ewentualne koszty integracji tablic pasażerskich należy wkalkulować w cenę oferty w kosztach ogólnych.
3) W opisie technicznym PW_ Architektura zamieszczono przykładowe zdjęcia koszy na odpady należy przyjąć ich następujące parametry:
- walec o średnicy 40 cm i wysokości 95 cm,
- dopuszcza się odchył do podanych wymiarów do 5 cm,
- materiał stal nierdzewna, całość,
- kształt: cylinder o średnicy 40cm, na węższej nodze o średnicy 30 cm i wysokości 8cm,kosz przykryty daszkiem
o średnicy 40 cm, w daszek wbudowana popielniczka.
4) Dopuszczalne wymiary tablicy informacji pasażerskiej PKS
- wymiar zewnętrzny tablicy 140*70 cm.
Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów o 10 cm.
5) poz. 198 przedmiaru robót „Oświetlenie dedykowane przejść dla pieszych na powierzchni 32,5 m2”
Kalkulacja własna. Dotyczy: zabudowy elementów dla aktywnego przejścia dla pieszych, pługoodporny, aktywny element odblaskowy składa się z żeliwnej obudowy montowanej w wyfrezowany w jezdni otwór o głębokości 45 mm
i średnicy 180 mm oraz z wymiennej wkładki LED. Wkładka punktowego elementu odblaskowego jest wyposażona
w diody LED oraz ogniwo słoneczne, które pozwala na pobieranie energii słonecznej, oraz oddawanie jej w postaci światła diod LED.
Aktywny PEO jest dodatkowo wyposażony w retro reflektory, które wzmacniają efekt świecenia oraz są umiejscowione poza diodami.
Parametry techniczne:
- szczelność IP 67,
- wyrób zgodny z wymaganiami normy EN 1463-1,EN 1463-2 (w zakresie urządzeń odblaskowych i trwałości) oraz polskiej Aprobaty Technicznej,
- czas pełnego naładowania ok.2 godzin (w pełnym słońcu),
- czas pełnego rozładowania ok.60 godzin (w zupełnej ciemności),
- trwałość super-kondensatora 500 000 cykli,
- współczynnik odblasku >150 mcd/lux przy geometrii pomiaru -/+5 st. i kącie obserwacji 0,3 st,
- odporność na ściskanie wkładki z diodą LED:< 60 kN,
- widoczność światła LED w ruchu drogowym i włączonymi światłami pojazdów: do 500 m,
- widoczność światła LED w zupełnej ciemności: do 1000,
- kąt wysyłania strumienia światła: 15° - 30°,
- włączanie się światła diody LED: po zachodzie słońca gdy oświetlenie drogi spadnie do 100 lux.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8462400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10134029,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8462400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROCON Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910518460

7.3.3) Ulica: Porcelitowa 13

7.3.4) Miejscowość: Tułowice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8462400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.