Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00236204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00246217/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa gwarancji, wsparcia oraz rozwoju systemu enova365
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Lotnictwa Cywilnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015266812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcina Flisa 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-247
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ulc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulc.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad lotnictwem cywilnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa gwarancji, wsparcia oraz rozwoju systemu enova3652.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18843bb2-dc69-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221759/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa gwarancji, wsparcia oraz rozwoju systemu enova365
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ULC-BIN-25-02/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa gwarancji, wsparcia oraz rozwoju systemu enova365”, zwanego dalej „Systemem”, obejmująca:
1) odnowienie gwarancji producenta Systemu na okres 36 miesięcy od dnia 29 marca 2024 r. do dnia 28 marca 2027 r.;
2) odnowienie gwarancji na okres 36 miesięcy od dnia 29 marca 2024 r. do 28 marca 2027 r. na dodatkowe moduły, funkcjonalności i raporty Systemu (elementy te są dalej określane w skrócie pojęciem „funkcjonalności”) stworzone przez firmę Alt One z siedzibą w Warszawie, przy ul. Modlińskiej 61, 03-199 Warszawa oraz firmę Dr IT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 200 lok. 327, 02-486 Warszawa, zwanymi dalej partnerami producenta Systemu enova365;
3) usługę wsparcia Systemu wraz z funkcjonalnościami oraz jego rozwój przez okres 36 miesięcy w liczbie nieprzekraczającej 1200 roboczogodzin, której świadczenie planowane jest od dnia 4 kwietnia 2024 r. (możliwe, w przypadku obopólnej zgody Zamawiającego i Wykonawcy, wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usługi wsparcia i rozwoju, w przypadku wcześniejszego zakończenia obecnie obowiązującej Umowy na obsługę serwisową) do dnia 3 kwietnia 2027 r. lub do wyczerpania limitu 1200 roboczogodzin, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w SWZ oraz w załącznikach do SWZ, a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna – art. 99 ust. 5 ustawy).
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty za brak zgodności z wyżej wymienionymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna – art. 101 ust. 5 ustawy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 732000,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732000,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 732000,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alt One Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381342981
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALT ONE WOJNAROWSKI ZAWORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ALT ONE WOJNAROWSKI ZAWORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 732000,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-03INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Świadczenie usług rozwoju wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- "Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.