Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165113/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic centrum Bobrownik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nieszawska 10
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-617
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ugbobrowniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbobrowniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a795c36a-d68f-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic centrum Bobrownik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a795c36a-d68f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058776/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ulic centrum Bobrownik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165113/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGG.ZP.PN.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowie ulicy Senatorskiej i Placu Wolności zlokalizowanych w miejscowości Bobrowniki. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) określa wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej, a także wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy infrastruktury drogowej i przebudowy istniejącej infrastruktury.
Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia i obejmujące: opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zawarto w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ. Obowiązkiem Wykonawcy po sporządzeniu dokumentacji projektowej, a przed przystąpieniem do robót budowlanych – jest uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnej umożliwiającej ich rozpoczęcie i realizację lub dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takiej decyzji.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w systemie zaprojektuj
i wybuduj w rozumieniu art. 7 pkt 21 ustawy PZP polegające na budowie w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - dalej „uPb”, w zakresie
i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w niniejszej SWZ oraz:
1) programie funkcjonalno - użytkowym (PFU) wraz z załącznikami
2) wzorze umowy
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, określa wzór umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy. UWAGA należy dokładnie zapoznać sie z treścią umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 oraz w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2549790 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2549790 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2549790 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDEL I USŁUGI BUDOWLANE ER-BRUK KAREN AVETISYAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660269928
7.3.3) Ulica: Starowiejska 87
7.3.4) Miejscowość: Wielgie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-603
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Handel i Usługi Budowlane "ER-BRUK" Karen Avetisyan
jakie przetargi wygrała firma
Handel i Usługi Budowlane "ER-BRUK" Karen Avetisyan
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2549790 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.