Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248230/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług szkoleniowych podnoszących kwalifikacje studentów i pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w zakresie programowania, analiz biznesowych, zarządzania i inne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pwsz.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsz.elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.pwsz.elblag.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług szkoleniowych podnoszących kwalifikacje studentów i pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w zakresie programowania, analiz biznesowych, zarządzania i inne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bef6eaf-371a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011363/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Szkolenie FortiGate kompleksowe bezpieczeństwo sieci komputerowej
1.3.32 Szkolenie FortiGate II zaawansowana konfiguracja urządzenia
1.3.95 Facebook Pro
1.3.97 Kurs z tworzenia Infografik
1.3.98 Szkolenia podnoszące kompetencje dydaktyczne kadry Uczelni na Instytucie Ekonomicznym z zakresu analizy danych
1.3.99 Szkolenia podnoszące kompetencje dydaktyczne kadry Uczelni na Instytucie Ekonomicznym z zakresu zarządzania
1.3.100 Szkolenia podnoszące kompetencje kadry administracyjnej i zarządczej z zakresu analizy i projektowania
1.3.101 Szkolenia podnoszące kompetencje kadry administracyjnej i zarządczej z zakresu analizy biznesowej
1.3.102 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje w zakresie przedsiębiorczości i pracy zespołowej dla studentów z zakresu kontroli i audytu
1.3.106 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje informatyczne i analityczne dla studentów - analiza biznesowa
1.3.108 Szkolenia podnoszące kompetencje kadry administracyjnej i zarządczej z zakresu grafiki komputerowej
1.3.110 Szkolenia podnoszące kompetencje dydaktyczne kadry Uczelni na Instytucie Informatyki Stosowanej z zakresu programowania, admin. sieci, admin. systemów komputerowych, grafiki komputerowej
1.3.115 Szkolenia podnoszące kompetencje dydaktyczne kadry Uczelni na Instytucie Ekonomicznym PWSZ w Elblągu (poz.113) z zakresu social media i e-commerce
1.3.117 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje zawodowe dla studentów z zakresu światłowodu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PWSZ w Elblągu- Uczelnia III-ciej Generacji, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z091/17-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248230/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/24/1812/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 265700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu narzędzi do analizy danychPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu narzędzi do analizy danych dla pracownika Zamawiającego, w tym:
a) hurtownie i analiza danych,
b) Linux LPIC 3-303,
c) SQL Server Integration Services.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analiz biznesowych i opracowania rozwiązańPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu analiz biznesowych i opracowania rozwiązań, w tym:
a) analiza wymagań i opracowanie rozwiązań
b) analizy biznesowe dla studentów
c) analizy biznesowe dla pracowników
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 151850,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kontroli w organizacji i audytu wewnętrznegoPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kontroli w organizacji i audytu wewnętrznego dla max. 17 studentów Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 12812,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu grafiki komputerowej i reklamyPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu grafiki komputerowej i reklamy dla pracowników Zamawiającego, w tym:
a) ADOBE INDESIGN – moduł I (podstawowy)
b) Design przekazu
c) Infografika
d) Facebook Pro.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu narzędzi do programowania i projektowaniaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu narzędzi do programowania, projektowania obiektowego i administrowania dla pracowników Zamawiającego, w tym:
a) Analiza i projektowanie obiektowe za pomocą języka UML
b) Programowanie w HTML5
c) Enterprise Linux Administration Fast Track v. 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 18700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu FORTIGATEPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu urządzeń i oprogramowania Fortigate dla pracowników Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Świadczenie usług szkoleniowych z programu MS Excel-poziom zaawansowanyPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu oprogramowania MS Excel dla pracownika Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zarządzenia procesami biznesowymiPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zarządzania procesami biznesowymi dla 2 pracowników Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 6800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu techniki światłowodowejWykonawca w ramach zamówienia zapewni 15 uczestnikom (studentom Zamawiającego):
a) szkolenie za zakresu techniki światłowodowej
b) wizytę studyjną związaną z tematyką szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 30510,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu mediów społecznościowychPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu mediów społecznościowych dla pracowników Zamawiającego, w tym:
a) Social media
b) E-commerce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 08-11-2021 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i drobnych zabiegów medycznych na okres 24 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/3/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymiany oświetlenia zewnętrznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane związane z odnową oznakowania poziomego m. Elbląga w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTU CENTRUM TAŃCA PROMYK W CENTRUM SPOTKAŃ EUROPEJSKICH ŚWIATOWID W ELBLĄGU
- dostawa środków chemicznych na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów - II"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.