Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208954/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 166/3, 279/2 i 200 w miejscowości Piaseczno.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Trzcińsko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914148088
1.5.8.) Numer faksu: 914148103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@trzcinsko-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzcinsko-zdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 166/3, 279/2 i 200 w miejscowości Piaseczno.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d222f6b-ebd2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208954/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.10.2022.IRG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 986664,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piaseczno poprzez nadanie jej normatywnej szerokości, wykonanie nawierzchni bitumiczne, zjazdów bitumicznych
i mijanek. Inwestycja mieści się na działkach ewidencyjnych nr 166/3, 279/2 i 200 obręb Piaseczno.
Planowane przedsięwzięcie ma na celu przebudowę drogi gminnej na długości około 890 m. Prace związane z przebudową drogi realizowane będą na podstawie zaświadczeniu o braku sprzeciwu Starosty Gryfińskiego.
W ramach przedmiotowego przedsięwzięcia planuje się:
• sfrezowanie istniejącej nawierzchni jezdni na średnią grubość 3 cm;
• zdjęcie warstwy humusu oraz wykonanie koryta pod projektowane poszerzenia drogi, zjazdy i mijanki;
• prace ziemne przygotowujące podłoże pod konstrukcję poszerzeń jezdni, poboczy, zjazdów i mijanek;
• wykonanie dolnych warstw konstrukcyjnych poszerzeń nawierzchni jezdni, zjazdów i mijanek;
• wykonanie nakładki bitumicznej
• wykonanie zaprojektowanych nawierzchni,
• przełożeniu nawierzchni istniejących zjazdów i chodników z kostki betonowej;
• przebudowa wpustów,
• wykonanie pobocza z kruszywa;
• wykonanie zaprojektowanego oznakowania pionowego i poziomego;
• reprofilacje wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw;
• prace wykończeniowe i porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1610103,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1610103,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1610103,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKR INVESTMENT MAREK GOŁĘBIOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581858087
7.3.3) Ulica: Krzywin
7.3.4) Miejscowość: Kłodowo 2
7.3.5) Kod pocztowy: 74-121
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MKR Investment Marek Gołębiowski
jakie przetargi wygrała firma
MKR Investment Marek Gołębiowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1610103,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.