Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189681/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG-1200.2712.35.2023 Odbiór i transport odpadów kuchennych do miejsc dalszego zagospodarowania z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.35.2023 Odbiór i transport odpadów kuchennych do miejsc dalszego zagospodarowania z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9095838-e281-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103961/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Odbiór, transport i utylizacja odpadów kuchennych w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usługi polegające na odbiorze i transporcie odpadów kuchennych do miejsc dalszego zagospodarowania z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy.
• Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia,
• Załącznik nr 5 – Formularz cenowy
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia
tj. w szczególności czynności związane z dojazdem do miejsca odbioru odpadów, załadunkiem odpadów, uporządkowaniem terenu, transportem odpadów do miejsc przetworzenia (odzysku/unieszkodliwienia). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510) co najmniej na okres realizacji zamówienia.
Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140097,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 815313,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140097,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FOREST Sylwia Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462356289
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYLWIA ŻAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "FOREST"
jakie przetargi wygrała firma
SYLWIA ŻAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "FOREST"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140097,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem żurawia samochodowego z operatorem, udźwig min. 30 t, z monitoringiem w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- 4WOG-1200.2712.32.2025 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 19 części.
- [4WOG-1200.2712.30.2025] Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 7 części
- "Analiza systemu kanalizacji deszczowej w wybranych zlewniach na terenie miasta - Część nr 1"
- Renowacja drewnianej stolarki okiennej na elewacji północnej i zachodniej budynku przy ul. Akademickiej 7. Znak sprawy: DZPZ.284.15.2025.EK
- Dostawa rozdrabniacza dwuwałowego do tworzyw sztucznych. DZPZ.282.36.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych i wytwarzanych w WSS we Wrocławiu im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowa 5
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Transport i zagospodarowanie odpadów odzieży (kod odpadu 20 01 10) i tekstyliów (kod odpadu 20 01 11), dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zebranych z pojemników(...)
- "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Repki"
- Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych i żywnościowych ze szpitala w Mławie
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.