Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270238/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00270238/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00309475/01 - Wynik z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup materiałów, urządzeń i wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Gostyniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY,GOSTYŃ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411184602
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wrocławska 257
1.4.2.) Miejscowość: Gostyń
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@biblioteka.gostyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.gostyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271890
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00270238/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Warunki udziału w postępowaniu dla dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1.4.1. dla części nr 1: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę, która polegała na dostawie takich samych lub/i podobnych sprzętów wyposażenia studia filmowego, do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla części 1, o wartości min. 100 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
1.4.2. dla części nr 2: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę, która polegała na dostawie takich samych lub/i podobnych sprzętów holoprojekcji, do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla części 2, o wartości min. 40 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
1.4.3. dla części nr 3: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę, która polegała na skompletowaniu stanowiska VR lub doświadczeniu w obsłudze stanowiska VR, w którego skład wchodziły sprzęty takie same lub/i podobne do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla części 3, o wartości min. 50 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
1.4.4. dla części nr 4: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę, która polegała na dostawie sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, w skład którego wchodziły przedmioty takie same lub/i podobne do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla części 4, o wartości min. 70 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
UWAGA!
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Po zmianie:
1. Warunki udziału w postępowaniu dla dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Dostawa do Laboratorium SPZOZ w Gostyniu odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu i usługami serwisowymi
- Przebudowa i rozbudowa remizy OSP oraz świetlicy wiejskiej w Daleszynie
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa oprogramowania dla głównych protokołów komunikacyjnych i bezpieczeństwa
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Dostawa urządzeń w ramach realizacji projektu p.n.: "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Kietrz".
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogoźno"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.