Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00543239/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
- 2023/BZP 00568414/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00007008/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00019219/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00025277/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej nr 174012N w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, budowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Pisz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291c486d-9802-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej nr 174012N w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, budowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Pisz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-291c486d-9802-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037766/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej nr 174012N
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2289780,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla odcinka drogi określonej w dokumentacji projektowej pn.: „Przebudowa drogi gminnej prowadzącej do gruntów rolnych na dz. o nr geod. 63/1 obręb Wąglik” oraz zaprojektowanie i rozbudowa odcinka drogi nr 174012N wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1522N w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia projektowe w danej specjalności na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zwanego dalej „PFU”
i wytycznych Zamawiającego, z wyłączeniem budowy kanału technologicznego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na III etapy.
Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi
nr 174012N wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1522N, w tym:
a) Część I Dokumentacji projektowej - opracowanie wariantowej koncepcji proponowanych rozwiązań dla inwestycji zgodnie z przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji oraz uzyskanie pozytywnej opinii zarządcy drogi powiatowej nr 1522N w zakresie przebudowy skrzyżowania oraz zatwierdzenie przez Zamawiającego opracowanej koncepcji;
b) Część II Dokumentacji projektowej - wykonanie kompletnego projektu budowlanego z uwzględnieniem wszystkich branż, kosztorysów i przedmiarów dla robót wszystkich branż, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zwanych dalej „STWiORB”, mapy do celów projektowych z inwentaryzacją terenu wraz z aktualizacją użytków gruntowych, uzyskanie decyzji ZRID, decyzji na usunięcie drzew i krzewów w przypadku jej konieczności uzyskania, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, niezbędnych do wykonania robót budowlanych, w tym uzgodnienia projektu w zakresie przebudowy skrzyżowania z zarządcą drogi powiatowej nr 1522N.
Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych dla Etapu I, w tym:
a) realizację robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania przedmiotu umowy,
b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku takiej konieczności.
Etap III – obejmuje wykonanie robót budowlanych przy przebudowie drogi
gminnej prowadzącej do gruntów rolnych na dz. o nr geod. 63/1 obręb Wąglik, a w szczególności:
1) wykonanie robót przygotowawczych;
2) wykonanie robót rozbiórkowych;
3) wykonanie robót ziemnych;
4) regulację wysokościową elementów dróg;
5) ułożenie rur osłonowych dla istniejącej infrastruktury technicznej;
6) wykonanie warstwy wyrównawczej jezdni z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 mm C50/30 stabilizowanego mechanicznie i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, na odcinkach jezdni, zgodnie z dokumentacją projektową;
7) wykonanie zjazdów bitumicznych o konstrukcji zgodnej z dokumentacją projektową;
8) wykonanie pobocza żwirowego o konstrukcji zgodnej z dokumentacją projektową;
9) wykonanie pobocza bitumicznego dla odcinków A, B i C zgodnie
z dokumentacją projektową;
10) wykonanie nawierzchni jezdni z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S dla odcinka jezdni A, B i C – 4 cm;
11) wykonanie oznakowania pionowego.
2. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące Etapu I i Etapu II określone zostały w załącznik nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy oraz w PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Natomiast szczegółowy zakres prac dotyczący Etapu III został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3874737,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3874737,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3874737,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-00-10-022
7.3.3) Ulica: Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wszystkie roboty budowlane oprócz robót związanych z wykonaniem
nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Podwykonawca nie jest jeszcze znany.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3874737,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PISZA
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Zabezpieczenie brzegu wiślanego przed postępującą erozją brzegową w m. Rakowo w km Wisły 595+000 - 597+000"
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
- "Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy dróg gminnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.