Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239273/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I. Przetarg nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 5
1.5.2.) Miejscowość: Henryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: (74) 810 50 33
1.5.8.) Numer faksu: (74) 810 51 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: henrykow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://henrykow.wroclaw.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.henrykow.wroclaw.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I. Przetarg nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9f8a80-3192-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00076565/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utrzymanie, remonty i inwestycje drogowe w Nadleśnictwie Henryków w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239273/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 88419,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71886,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1. Utrzymanie drogi leśnej położonej w leśnictwie Niedźwiedź w oddz. 336.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 5352,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Odbudowa przepustu Dn600 położonego w leśnictwie Krzywina oddział 61c.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 22697,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Odbudowa przepustu Dn1000 położonego w leśnictwie Krzywina oddział 60b.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 26942,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Naprawa uszkodzonej grobli na zbiorniku retencyjnym o nr inw. 220/00247 w leśnictwie Muszkowice w oddz. 247 b,c4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 33427,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne :
Art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
(Unieważnienie postępowania; nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty)
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I. Przetarg nr 3” na wykonanie części 1 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne :
Art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
(Unieważnienie postępowania; nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty)
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I. Przetarg nr 3” na wykonanie części 2 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne :
Art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
(Unieważnienie postępowania; nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty)
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I. Przetarg nr 3” na wykonanie części 3 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne :
Art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
(Unieważnienie postępowania; nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty)
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I. Przetarg nr 3” na wykonanie części 4 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachu i szybu windy Lecznictwa Kolejowego - s.p.z.o.z. Bielsku- Białej przy Placu Wolności 5 w Czechowicach-Dziedzicach Modernizacja Instalacji odgromowej w Obwodzie Lecznictwa ..
- "Modernizacja energetyczna Miejskiego Ośrodka Kultury w Zambrowie"
- Budowa ul. Nowej w Studziankach
- Remont dachu budynku remizy OSP w miejscowości Krępa.
- "Remont drogi gminnej Rola Kośmidrowa od km 0+246 do km 0+486 w miejscowości Krzeczów"
- "Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Czymanowo i Opalino"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.