Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184787/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty utrzymaniowe na rzece Szreniawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty utrzymaniowe na rzece Szreniawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9d1f6c3-17bc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Roboty budowlane na terenie NW Proszowice - RZGW Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184787/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.109.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót:- wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie krzaków ze skarp potoku z mechanicznym rozdrobnieniem gałęzi Fi do 22 cm rębarką oraz wywozem i zagospodarowaniem zrąbków,
- mechaniczne frezowanie pniaków (kępy wiklinowe), Fi 50-100cm,
- poprawa zdolności retencyjnej koryta rzeki - usunięcie zatorów i przetamowań w dnie (rumosz, namuł, gruz, gałęzie, śmieci), ścięcie nawisów ze skarp przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) oraz ręcznie szerokość dna 2,0 m, głębokość ok.1,5 m z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki,
- poprawa zdolności retencyjnej koryta potoku - oczyszczenie niecki wypadowej i ubezpieczeń na zastawce, wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku, kategoria gruntu III, wzdłuż skarp rzeki,
- ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) zaprawą cementowo-polimerową wielkość ubytków 5-50 mm, powierzchnie pionowe i poziome konstrukcji żelbetowych – uzupełnienie ubytków betonu na przyczółkach zastawki,
- montaż prowadnic szandorów, prowadnica z dwuteownika 100x100 mm, długość prowadnicy 1,30 m,
- wykonanie i założenie szandorów drewnianych na istniejącej zastawce, wymiary 1350x200mm
- 8 sztuk, szandory o grubości po ostruganiu 80 mm,
- czyszczenie i malowanie istniejących poręczy stalowych kładki eksploatacyjnej na zastawce oraz prowadnic do szandorów, farba chlorokauczukowa, wymiary poręczy: długość 9,0 m, wysokość słupków 1,2 m (7 sztuk) z kątownika 50x50x5mm, wymiary prowadnic szandorów: ceownik C100mm, długość prowadnic 1,30 m - 2 sztuki,
- ręczne zasypywanie wyrw w brzegu rzeki, z przerzutem na odległość do 3 m wraz z dowozem ziemi z wykopu, kategoria gruntu I-III,
- wykonanie schodów eksploatacyjnych przy zastawce piętrzącej na skarpie rzeki z elementów żelbetowych o wymiarach 80x34x20 cm z obrzeżem betonowym o wymiarach 100x30x8 cm, ułożone na ławie cementowo- piaskowej grubości 20 cm,
- naprawa umocnień skarp - bruk z kamienia naturalnego na skarpach, bruk grubości 30 cm, na podsypce z pospółki grubości 20 cm,
- naprawa umocnień skarp - wykonanie palisady, kołki Fi 10-12 cm, głębokość wbicia 1,20 m, grunt kategorii III,
- naprawa zniszczonych opasek pojedynczych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi 20 cm, ułożonych pomiędzy dwoma rzędami pali o średnicy Fi 8 cm grunt kategorii III, wykonanie z brzegu z ułożeniem darniny nad ubezpieczeniem,
- plantowanie (obrobienie na czysto), skarpy rzeki i terenu wzdłuż skarpy, kategoria gruntu I-II
- obsianie skarp rzeki w ziemi urodzajnej.
Wszystkie prace należy prowadzić z brzegu bez wjazdu koparki do potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 121942,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót:- wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie krzaków ze skarp rzeki z mechanicznym rozdrobnieniem gałęzi Fi do 22,5 cm rębarką,
- pielęgnacja koron drzew - przycięcie połamanych konarów i gałęzi drzew, pień o średnicy ponad 50 cm z pocięciem konarów oraz rozdrobnieniem gałęzi rębarką,
- usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) w korycie rzeki o obwodzie 50- 350 cm i długości ok.15 m ręcznie oraz przy użyciu koparki, z pocięciem konarów i pnia oraz rozdrobnieniem gałęzi rębarką,
- mechaniczne ścinanie drzew w warunkach utrudnionych przy użyciu podnośnika montażowego, drzewo o obwodzie od 88 cm do 363 cm, wysokość ok. 15-25 m z pocięciem konarów i pnia oraz rozdrobnieniem gałęzi rębarką,
- usunięcie zatorów i przetamowań utrudniających swobodny przepływ wód w korycie rzeki (gałęzie, konary, pnie drzew, korzenie, śmieci, rumosz) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) oraz ręcznie szerokość dna od 2,0 m do 8,0 m, głębokość koryta rzeki ok.1,5 - 3,0 m z zagospodarowaniem i utylizacją śmieci,
- udrożnienie stopni betonowych, usunięcie zatorów na stopniach (rumosz, namuł, śmieci, elementy ubezpieczeń) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) oraz ręcznie z rozplantowaniem wzdłuż skarp oraz utylizacją śmieci,
- oczyszczenie terenu koryta rzeki (skarpy i dno) ze śmieci (tworzywa sztuczne, szklane, papierowe, metalowe itp.), wywiezienie zanieczyszczeń i utylizacja,
- zabudowa biologiczna wyrw w skarpie rzeki - wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi 20+20 cm, między dwoma rzędami pali o średnicy Fi 8-10 cm, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu,
- zabudowa biologiczna wyrw w skarpie rzeki - wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi 20 cm, między dwoma rzędami pali o średnicy Fi 8-10 cm, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu z ręcznym dokopem pod ubezpieczenia, darniowaniem skarp nad ubezpieczeniem pasem 0,5 m,
- zabudowa biologiczna wyrw w skarpie rzeki - wykonanie faszynady, wysokość ponad 1,0 m,
- zabudowa biologiczna wyrw w skarpie rzeki - wykonanie brzegosłonu, płaskiego grubości 25 cm, szerokości 2,0 m.
Wszystkie prace należy prowadzić z brzegu bez wjazdu koparki do potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 138212,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134132,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134132,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134132,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-SYSTEM Adrian Pabisek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781971278
7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika 4
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134132,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149120,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153031,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149120,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Produkcyjno-Usługowy Krzysztof Tomala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681088803
7.3.3) Ulica: Mikluszowice 219
7.3.4) Miejscowość: Dziewin
7.3.5) Kod pocztowy: 32-708
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149120,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Wrocław - części od 1-9
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. Etap V
- "Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Elblągu "
- Wykonanie robót utrzymaniowych na ciekach i urządzeniach wodnych na terenie działalności ZZ Jasło - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.