Og³oszenie z dnia 2023-06-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00327300/01 - Wynik z dnia 2023-07-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie gminy Ch³opice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CH£OPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900507
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ch³opice 149A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ch³opice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-561
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlopice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.chlopice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie gminy Ch³opice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f02da0d-1001-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00271938
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043796/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie Gminy Ch³opice.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f02da0d-1001-11ee-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Osoby wyznaczone do kontaktu z wykonawcami wskazane s± w pkt. X SWZ.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f02da0d-1001-11ee-9355-06954b8c6cb9
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-9f02da0d-1001-11ee-9355-06954b8c6cb9.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ch³opice;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektorochronydanych@chlopice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem na „Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie gminy Ch³opice”; znak: RG.271.9.2023 o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie gminy Ch³opice.
3. Inwestycja zak³ada w ramach przedmiotu umowy realizacjê nastêpuj±cych zadañ:
zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 111473R na dzia³ce o nr ew. 1061 w miejscowo¶ci £owce.
zadanie nr 2 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dzia³ce o nr ew. 449 w miejscowo¶ci Boratyn od km 0+000 do km 0+062.
zadanie nr 3 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dzia³ce o nr ew. 216, 220 w miejscowo¶ci Boratyn.
zadanie nr 4 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 443 w miejscowo¶ci Dobkowice od km 0+000 do km 0+100.
zadanie nr 5 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 21/124 w miejscowo¶ci Dobkowice od km 0+000 do km 0+200.
zadanie nr 6 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 1348 i 207 w miejscowo¶ci Ch³opice.
zadanie nr 7 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 176 w miejscowo¶ci Lutków od km 0+000 do km 0+032.
zadanie nr 8 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 27 w miejscowo¶ci Lutków.
zadanie nr 9 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 8 w miejscowo¶ci Lutków od km 0+160 do km 0+284.
zadanie nr 10 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 458, 562 w miejscowo¶ci Jankowice od km 0+000 do km 0+110.
zadanie nr 11 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 557 w miejscowo¶ci Jankowice od km 0+000 do km 0+050.
zadanie nr 12 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 1063 w miejscowo¶ci £owce od km 0+000 do km 0+425.
zadanie nr 13 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 1145 w miejscowo¶ci Zamiechów od km 0+000 do km 0+090.
zadanie nr 14 - Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 776/5 w miejscowo¶ci Zamiechów.
zadanie nr 15 – Remont drogi gminnej nr 111454R w miejscowo¶ci Ch³opice.
Szczegó³owy zakres przedmiotu umowy okre¶laj±: - dokumentacja projektowa - opis techniczny do zg³oszenia robót budowlanych; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); - przedmiary robót dla poszczególnych zadañ s³u¿±ce do ustalenia planowanych kosztów robót budowlanych opisanych w dokumentacji do zg³oszenia robót budowlanych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert – 1) Cena (C)– waga kryterium 60% 2) Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi G) – waga kryterium 30% 3) Termin realizacji zamówienia (T)– waga kryterium 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie i nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie i nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie i nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
- nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 ¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia by³a budowa, przebudowa, rozbudowa, remont dróg o nawierzchni mineralno – bitumicznej o warto¶ci brutto minimum - 400 000,00 z³;
- dysponuje co najmniej jedn± osob± - kierownikiem budowy - posiadaj±c±: minimum 5-letni sta¿ pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w bezpo¶rednim wykonawstwie robót drogowych; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub posiadaj±ca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1646 ze zm.); przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania; wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzony za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do izby, z wskazaniem minimum 1 zamówienia, w którym osoba ta pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy w zakresie robót drogowych
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez Wykonawcê wykaz robót budowlanych oraz wykaz osób stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 4 do SWZ;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 4 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, robót polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie dróg o nawierzchni mineralno – bitumicznej o warto¶ci brutto minimum - 400 000,00 z³ wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty/us³ugi zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do SWZ;
5) wykaz osób: (minimum 1 osoba - kierownik budowy) skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ ze wskazaniem minimum 1 zamówienia, w którym osoba ta pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy w zakresie robót drogowych – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 9.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dziwiêæ tysiêcy 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Ch³opicach nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 z dopiskiem „Wadium - nr sprawy: RG.271.9.2023 Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie gminy Ch³opice.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp ) – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
I. Zmianê w zakresie wynagrodzenia, o jakim mowa w § 6 ust. 1 Umowy, w sytuacji gdy 1) zachodzi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, tj. zachodzi konieczno¶æ wykonania rozwi±zañ (robót) zamiennych w miejsce robót przewidzianych w kosztorysie ofertowym i dokumentacji projektowej;2) zachodzi konieczno¶æ zaniechania robót przewidzianych w umowie;
3) w przypadku gdy roboty zamienne lub zaniechane nie odpowiadaj± ¿adnej pozycji w kosztorysie ofertowym Wykonawca winien przed³o¿yæ do akceptacji Zamawiaj±cemu kalkulacjê ceny jednostkowej tych robót z uwzglêdnieniem cen i czynników cenotwórczych w oparciu o publikowany w ostatnim dostêpnym wydaniu SEKOCENBUD oraz nak³adów okre¶lonych w KNR, a w przypadku braku takich nak³adów o ogólnie stosowane katalogi lub wyceny w³asnej;
4) akceptacja Zamawiaj±cego upowa¿nia Wykonawcê do rozpoczêcia wykonywania robót zamiennych;
5) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego dla robót objêtych przedmiotem Umowy;
6) warto¶æ zmian umowy w zakresie wynagrodzenia zgodnie z § 15 ust. 2 pkt. I nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 30% warto¶ci wynagrodzenia o jakim mowa w § 6 ust. 1 niniejszej umowy.
II. Zmianê terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, w sytuacji gdy:
1) zmiany spowodowane s± wyst±pieniem si³y wy¿szej - warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi – których nie da siê przewidzieæ, w szczególno¶ci: a) klêski ¿ywio³owe; b) warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: temperatury powietrza nadzwyczajnej dla danej pory roku, wiatr uniemo¿liwiaj±cy pracê maszyn budowlanych, gwa³towne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi, wysokie stany wód, gruba pokrywa ¶nie¿na; c) niewypa³y i niewybuchy; d) wykopaliska archeologiczne; e) odmienne od przyjêtych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, g³azy narzutowe itp.); f) odmienne od przyjêtych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.).
2) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: a) przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; b) bezzasadna odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, c) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy;
3) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, w szczególno¶ci: a) brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; b) protesty mieszkañców; c) wyst±pienie zagro¿enia epidemiologicznego i zwi±zane z tym ograniczenia wprowadzone przez organy pañstwowe maj±ce bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
4) w razie zlecenia dodatkowych prac na podstawie art. 455 ustawy Pzp albo innych prac niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia;
5) zmiana umowy w zakresie terminu realizacji w zwi±zku z sytuacjami opisanymi w pkt. II. 1) – 4) nie mo¿e byæ wiêksza - d³u¿sza ni¿ okres powoduj±cy podstawê do zmiany umowy. Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek udokumentowania bezpo¶redniego wp³ywu wskazanych sytuacji na termin realizacji przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê e-Zamowienia w sposób okre¶lony w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest: 1) w zakresie procedury przetargowej: Pan Jacek Kotyla tel. 16 624 00 00 wew. 21; 2) w zakresie merytorycznym: Pan Marek Brudek tel. 16 624 00 00 wew. 25.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Du¿y - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.