Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00128253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00211133/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00227759/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00282798/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja kamienicy „Dom Centralny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33307c0d-cbd2-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja kamienicy „Dom Centralny”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33307c0d-cbd2-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Modernizacja Domu Centralnego w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00128253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.3.2024.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3026691,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja kamienicy „Dom Centralny” w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Modernizacja Domu Centralnego w Zamościu”.
2. Zamówienie realizowane jest dla zadania pn. „Renowacja kamienicy Dom Centralny”, z dofinansowaniem Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlano-konserwatorskich:
- renowacja konserwatorska elewacji kamienicy "Domu Centralnego" wraz z modernizacją dachu, w tym wymiana poszycia dachowego z naprawą więźby dachowej i modernizacją systemu odwodnienia dachu, rejestr zabytków A/1200, finansowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
- renowacji 4 klatek schodowych,
- przebudowy instalacji wod-kan w budynkach kamienic „Domu Centralnego”.
Zamawiający wymaga wykonania wszystkich robót budowlanych w ramach zamówienia, opisanych w projekcie architektoniczno-budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej „STWiOR”), stanowiącymi załączniki do SWZ.
4. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i oznakowania, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną czasową organizacją ruchu drogowego.
2) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
3) współdziałania z Inspektorem nadzoru,
4) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
5) zagospodarowania terenu budowy,
6) utrzymania zaplecza budowy,
7) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
8) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
9) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz niniejszej SWZ.
5. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 4 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do SWZ:
- Załącznik nr 9 – Projekt architektoniczno-budowlany
- Załącznik nr 10 – Projekt techniczny
- Załącznik nr 11 – STWiOR
- Załącznik nr 12 – Przedmiary robot,
- Załącznik nr 13 – Decyzje administracyjne
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
7. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Bazyliańska 19, Kościuszki 4, Żeromskiego 3, działki nr ewid. 66, 67/5 jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość.
8. Warunki płatności: warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
9. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2023. poz. 1047), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz.U. 2023, poz. 875 ze zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45454100-5 - Odnawianie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3368900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3821040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3368900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BROBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223051631
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 70
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca Jakubczak Mirosław Usługi Budowlane Chomęciska Małe 14b, 22-417 Stary Zamość, NIP 9221114741 - wykona remont elewacji i klatek schodowych co stanowi 25% wartości zamówienia.
Podwykonawca Usługi Hydrauliczne Adam Łaszkiewicz Jacnia 131 b, 22-442 Adamów wykona roboty wodno – kanalizacyjne co stanowi 15% wartości zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3368900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi wewn. w m. Sitaniec nr geod. 1490/2"
- Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części.
- Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz - Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
- "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Okrzei 42"
- Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników.
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
- Przebudowa dachu strażnicy OSP Czosnów.
- Budowa zespołu mieszkaniowego w zabudowie grupowej składającego się z 23 dwukondygnacyjnych segmentów i parterowego łącznika
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.