eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WerbkowiceRemonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1

1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 657 20 80

1.5.8.) Numer faksu: 84 657 20 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://werbkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.werbkowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b499384-da1c-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049331/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty dróg na terenie Gminy Werbkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.3.2024.KBR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 379138,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontów nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice.
2. Planuje się wykonywanie remontów cząstkowych w dwóch technologiach:
1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z betonu asfaltowego AC11S poprzez uzupełnienie ubytków bez wycinki, z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem, ręcznym rozłożeniem mieszanki wraz z zagęszczeniem.
UWAGA: Realizacja remontów odbywać się będzie w oparciu o zakresy rzeczowe i lokalizacje określone pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na wybranych odcinkach dróg, w oparciu o niezbędne potrzeby oraz określone środki budżetowe. Zamawiający planuje zastosować cenę jednostkową do rozliczeń z wybranym Wykonawcą, jako iloczyn rzeczywistego wykonania robót (ilość wbudowanych ton) i zaoferowanej ceny jednostkowej 1 tony betonu.
Przyjmuje się szacunkowo wbudowanie łącznie 160 ton betonu asfaltowego AC11S. Szczegółowy zakres robót będzie uzgadniany pomiędzy stronami przed wykonaniem robót, po dokonaniu obmiaru danego odcinka drogi w formie protokołu podpisanego przez strony.
2) Remont cząstkowy obejmujący w etapie:
▪ oczyszczenie nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem
▪ uzupełnienie istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2,
▪ wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
UWAGA: Realizacja remontów odbywać się będzie w oparciu o zakresy rzeczowe i lokalizacje określone pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na wybranych odcinkach dróg, w oparciu o niezbędne potrzeby oraz określone środki budżetowe. Zamawiający planuje zastosować ceny jednostkowe do rozliczeń z wybranym Wykonawcą, jako iloczyn rzeczywistego wykonania robót (ilość m2 oczyszczenia nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem, ilość ton uzupełnienia istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2, ilość m2 wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm) i zaoferowanych cen jednostkowych.
Przyjmuje się szacunkowo wykonanie łącznie:
• 1350 m2 oczyszczenia nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem;
• 300 ton uzupełnienia istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2;
• 1350 m2 warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm).
Szczegółowy zakres robót będzie uzgadniany pomiędzy stronami przed wykonaniem robót, po dokonaniu obmiaru danego odcinka drogi w formie protokołu podpisanego przez strony.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który obejmuje niżej wymienione dokumenty:
1) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SSTWiOR),
2) przedmiar robót.
4. Wykonawca udzieli zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od daty odbioru końcowego robót (bez usterek) na wykonane roboty budowlane.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) wszystkich ryzyk budowlano-montażowych na sumę ubezpieczeniową, nie mniejszą niż 100% wynagrodzenia umownego brutto wynikającego ze złożonej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598727,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598727,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598727,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211643082

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598727,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.