eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9963371c-ef0e-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9963371c-ef0e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030361/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208953

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95964,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (inspektora nadzoru inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową
realizacją zadania pod nazwą: „Przebudowa ul. Ks. J. Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich”, zadanie dofinansowane z
Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Opis robót budowlanych do nadzoru:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie
nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Ks. J. Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich”
zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach
technicznych, które dostępne są pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3a62314-
cfa2-11ed-9355-06954b8c6cb9
W ramach zadania przebudowana zostanie droga gminna nr 103122F ul. Ks. J. Popiełuszki wraz z oświetleniem oraz
budową kanalizacji deszczowej w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników drogi.
W ramach kosztów niekwalifikowanych: przebudowa istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na sanitarną oraz budowa nowej
sieci wodociągowej, a także przyłącze wybudowanej kanalizacji deszczowej do separatora zaprojektowanego poza pasem
drogowym.
Teren inwestycji obejmuje działki nr: 80/2; 4/1; 93; 87/40; 82; 81; 96/4; 824 i 376/1.
W związku z faktem, że zadanie uzyskało dofinansowanie na realizację przedsięwzięcia wieloletniego, zakłada się realizacje
zadania w 2-ch etapach zgodnie z załącznikiem graficznym „podział zadania na etapy”. Do etapu I wlicza się budowa sieci
kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym na działkach nr 824 i 376/1.
Zakres planowanych do wykonania robót budowlanych będzie obejmować w szczególności:
1) branża drogowa:
• przebudowa jezdni
• przebudowa chodników
• przebudowa zjazdów
• budowa zatoki postojowej
• budowa wyniesionego przejścia dla pieszych
• wykonanie progów zwalniających
w zakresie
o wykonania rozbiórek,
o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie,
o wykonania warstw podbudów,
o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zatoki postojowej, terenów utwardzonych, zjazdów, wyniesionego przejścia dla
pieszych,
o wykonania prac wykończeniowych – humusowanie z obsianiem (pobocza),
o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego
Całość prac zgodnie z dokumentacją techniczną branży drogowej i stałej organizacji ruchu.
2) branża elektryczna:
• wykonanie oświetlenia drogowego polegająca na:
o demontażach,
o wykonaniu linii kablowej 0,4kV,
o montażu nowych słupów wraz z oprawami,
o montaż nowych opraw na istniejących słupach,
o geodezji,
o montaż oświetlenia dedykowanego dla przejść dla pieszych i doświetlenia skrzyżowania
Całość prac zgodnie z dokumentacją techniczną branży elektrycznej.
3) branża sanitarna:
• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w zakresie wykonania robót ziemnych; robót inżynieryjnych (m.in.
rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PP-B łączonych kielichowo o śr. 500mm, 400mm; 300/315mm; 200mm; studnie
rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1000mm i 1200mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem
bez syfonu; próby szczelności; inspekcja TV kanału; roboty odwodnieniowe
• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym
• sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - remont: renowacja rurociągów i przyłączy z zastosowaniem technologii tzw.
rękawów (rur utwardzonych na miejscu) montaż rękawa z żywicy epoksydowej; renowacja studzienek kanalizacyjnych w
technologii warstwowej; inspekcja TV kanału sanitarnego; skanowanie 3D. Prace należy wykonać zgodnie z zalecaną
metodą renowacyjną opisaną w dokumentacji projektowej
UWAGA należy:
- zapewnić ciągłość przepływu ścieków na czas budowy nowej kanalizacji sanitarnej poprzez przepompowywanie świeżych
ścieków
• sieć wodociągowa wraz z przyłączami: rurociągi PE-HD dn.110, 90 PE100 SDR17; przyłącza wodociągowe PE100 SDR17
o śr.63, 40, 32, 25 mm; hydranty p.poż. o śr.80mm; zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr.80mm
Całość prac zgodnie z dokumentacją techniczną branży sanitarnej.
DLA CZĘŚCI I - Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95.1 i art.438
ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby zatrudnione na podstawie stosunku pracy były osoby
wykonujące czynności wchodzące w zakres obowiązków osób tworzących Personel biurowy i pomocniczy, tj.: wykonujących
czynności biurowe, administracyjne i organizacyjne, z wyłączeniem kadry inspektorów biorących udział w wykonywaniu
przedmiotu umowy.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie stosunku pracy nowych pracowników lub
wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
Szczegółowy opis obowiązków wynikających z zastosowania klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
W przypadku braku wyboru wykonawcy robót budowlanych w części I postępowanie na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu
zostanie unieważnione.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 77431,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania pod nazwą: „Przebudowa i remont drogi gminnej osiedlowej zlokalizowanej na dz. nr 117/289 i 117/288 w m. Bobrówko, gmina Strzelce Kraj.”

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa i remont drogi gminnej osiedlowej zlokalizowanej na dz. nr 117/289 i 117/288 w m. Bobrówko, gmina Strzelce Kraj.”
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej
i specyfikacjach technicznych, które dostępne są pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ae4f2c3-e27e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

Opis robót budowlanych do nadzoru:

Zadanie obejmuje:
 zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej w zakresie poszerzenia istniejącej nawierzchni drogi gminnej,
 wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej i ścieralnej,
 wykonanie nowej nawierzchni chodników,
 uporządkowanie i wyprofilowanie przyległego terenu pasa drogowego wraz z obsianiem trawą,
 umocnione pobocza
 regulację istniejących studzienek kanalizacyjnych
 opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi instytucjami „Czasowej organizacji ruchu na czas budowy”.

Zakres czynności przewidywanych do wykonywania w ramach umowy o świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (NI):
Do głównych zadań Nadzoru Inwestorskiego/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (NI) będzie należało przez cały czas trwania umowy:
1) koordynowanie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego, zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym, koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego oraz organizacja, prowadzenie i przewodniczenie Radom Budowy na budowie z udziałem wszystkich Inspektorów nadzoru, Wykonawcy robót, Zamawiającego (Projektanta – jeżeli taka będzie potrzeba) oraz innych przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron, co najmniej raz na dwa tygodnie;
2) reprezentowanie przed instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność;
3) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu prac budowlanych;
4) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
5) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy na roboty budowlane.

Ogólne obowiązki Nadzoru Inwestorskiego/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (NI):
1) NI wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem.
2) NI ma obowiązek informować Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji inwestycji oraz działać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego.
3) NI będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania robót budowlanych.
4) NI ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność:
a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową o roboty budowlane, które będą następstwem nienależytego wykonania usługi nadzoru inwestorskiego, za które odpowiada NI (należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania), w których Zamawiający nie poniósł szkody,
b) za wszystkie wykonane czynności należące do obowiązków NI.
5) Od NI wymagane jest stałe utrzymanie jednej osoby posiadającej stosowne pełnomocnictwa do kontaktu z Zamawiającym oraz podejmowania działań bieżących związanych z realizacją zamówienia na budowie w okresie realizacji robót budowlanych i montażowych aż do zakończenia inwestycji.
6) NI zapewni obecność wskazanej osoby przez cały okres wykonywania tych prac.
7) NI zapewni płynne wykonywanie robót budowlanych, a w tym:
a) bieżący kontakt z projektantami w okolicznościach wymagających zmian lub dostosowania dokumentacji projektowej do aktualnej sytuacji,
b) wnioskowanie do Zamawiającego najlepszych dla inwestycji rozwiązań w sytuacjach wymagających zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowych,
c) w uzasadnionych i dopuszczonych w umowie lub przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych okolicznościach wymagających wykonania zamówień dodatkowych lub rozwiązań zamiennych, przygotowania procedury postępowania o wykonanie robót zamiennych lub zamówień dodatkowych.
Ogólne obowiązki w zakresie obsługi finansowej Projektu :
Do obowiązków NI w zakresie obsługi finansowej należeć będą zadania zarządzania projektem pod względem finansowym poprzez:
1) kontrolę wydatków i ich zgodność z harmonogramem rzeczowo – finansowym,
2) ocenę poprawności sporządzanych dokumentów finansowych przez wykonawców robót budowlanych i montażowych,
3) kontrolowanie rozliczeń wykonanych robót i stwierdzanie poprawności wystawionych faktur przez wykonawcę robót budowlanych i montażowych,
4) zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości oraz opóźnienia w rozliczeniach osobie wyznaczonej przez Zamawiającego,
5) dyscyplinę wydatków,
6) monitorowanie postępu robót pod względem finansowym.
Obowiązki szczegółowe Nadzoru Inwestorskiego/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (NI):
Obowiązki wynikające z Prawa budowlanego:
1) 1) jest przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowych i Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację,
2) 2) wprowadza w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorami projektu i kierownikiem budowy poprawki w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych i montażowych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia użyteczności obiektu lub jego wpływu na środowisko naturalne,
3) 3) sprawuje kontrolę przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, a w szczególności:
a) kontroluje jakość wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) kontroluje zgodność wykonania robót z dokumentacją projektową i umową,
c) kontroluje zgodność przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem,
d) kontroluje jakość i wartość wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części skończonej,
e) kontroluje prawidłowość zafakturowania wykonanych robót,
f) kontroluje prawidłowość prowadzenia dziennika budowy i dokonuje w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
g) kontroluje budowę co najmniej 2 razy w tygodniu, a jeżeli wykonywane będą roboty konstrukcyjne i branżowe, to i częściej,
h) organizuje, prowadzi i przewodniczy Radom Budowy na budowie z udziałem wszystkich Inspektorów nadzoru, Wykonawcy robót, Zamawiającego (Projektanta – jeżeli taka będzie potrzeba) oraz innych przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron, co najmniej raz na dwa tygodnie,
i) rozstrzyga w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców,
j) każdorazowo zawiadamia właściwy organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego,
k) sprawdza i przyjmuje roboty podlegające zakryciu lub zanikające,
l) stwierdza wykonanie przez służbę geodezyjną pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdza zgodność usytuowania obiektów z projektem budowlanym,
m) uczestniczy w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach i odbiorach instalacji i urządzeń,
n) potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub jego części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy,
o) sprawdza kompletność przedstawianych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem,
p) gromadzi i przechowuje materiały analityczne niezbędne do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych,
q) uczestniczy w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku,
r) przejmuje od kierownika budowy dziennik budowy i przekazuje go Zamawiającemu,
s) uczestniczy w komisjach do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontroluje usunięcie tych wad przez Wykonawcę,
t) nadzoruje złożenie wniosku o zakończeniu robót wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem opiniami i uzgodnieniami w celu złożenia go do organu nadzoru budowlanego,
u) bieżąco raportuje o wszelkich nieprawidłowościach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 18533,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM PROJEKT Jakub Mańdzij

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080187507

7.3.3) Ulica: ul. Wodociągowa 2b

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11623,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25092,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11623,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komplet Inwest Granops Prażanowski Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363301000

7.3.3) Ulica: ul. Małorolnych 24

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11623,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.