Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243197/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00256951/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Produkcja, dostawa bloków betonowych typu LEGO oraz posadowienie boksów i murków oporowych.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot Prawa Publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Produkcja, dostawa bloków betonowych typu LEGO oraz posadowienie boksów i murków oporowych.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16738e92-ffa2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) jest produkcja, dostawa bloków betonowych typu LEGO oraz posadowienie boksów i murków oporowych na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20 w Polkowicach.
Miejsce wykonywania usługi: Zakład Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja wraz z dostawą i posadowieniem bloków betonowych typu LEGO (tj. wykonanie boksów i murków oporowych )
2. Prace będą polegały na wykonaniu murów oporowych
i boksów o parametrach podanych w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji „Parametry boksów”
3. Załącznik Nr 4 „Parametry boksów” stanowi wstępną koncepcję Zamawiającego rozmieszczenia boksów, która może ulec zmianie w zakresie lokalizacji i wielkości boksów
4. Zamawiający przed złożeniem oferty dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej
5. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentacji technicznej określającej ostateczne rozmieszczanie boksów. Powyższa dokumentacja zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Dokumentacja techniczna musi zawierać podstawowe wyliczenia konstrukcyjne określające spełnianie polskich norm w zakresie bezpieczeństwa obiektów budowlanych i ich stateczności.
7.Wymagana klasyfikacja w zakresie odporności ogniowej: REI 240 lub REI 360.
8. Bloki powinny być spoinowane pianą poliuretanową o ognioodporności EI 240, wypełniającą szczeliny wzdłużne między blokami
9. Zamawiający dopuszcza dostarczenie przedmiotu umowy w partiach - dostawach
jednostkowych, wg możliwości technologicznych, po wcześniejszym ustaleniu terminu dostawy i
wielkości partii dostaw z Zamawiającym. Koszty transportu po stronie Wykonawcy
10. Cena podana w formularzu ofertowym musi zawierać wszelkie koszty i wydatki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia
Gwarancja obowiązkowa:
Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące od daty zakończenia realizacji umowy
Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po protokolarnym zatwierdzeniu prawidłowej realizacji całości zadania.
Termin wykonywania usługi:
Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty zawarcia umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 90 dni licząc od daty zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, oferta z najniższą ceną, tj. oferta nr 1 złożona przez TANDEM Sp. z o.o. ul. Lotników Alianckich 33 68-100 Żagań z ceną oferty brutto wynoszącą 250 483,76 zł przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 161 007,00 zł brutto. W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja nabrzeża portowego Jeziora Rajgrodzkiego - etap II
- Roboty budowlane na elewacji biurowca w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 42-44 i ul. Cyganerii 51 wraz z zagospodarowaniem terenu.
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.