Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00065178/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Piotrkowskiego" - w m. Tomawa, Gościmowice II, Gorzkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.cejnuk@zdp.powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdppiotrkowtrybunalski.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdppiotrkowtrybunalski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Piotrkowskiego" - w m. Tomawa, Gościmowice II, Gorzkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-375c126e-bb51-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013787/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Piotrkowskiego" - w m. Tomawa, Gościmowice II, Gorzkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP-II.2200.2.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1349784,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja drogi powiatowej Nr 3926E w m. Tomawa”Długość odcinka – 0,999 km
Roboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
1. Roboty pomiarowe na długości – 999 mb.
2. Roboty przygotowawcze
a) Frezowanie nawierzchni
3. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
4. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno – bitumicznej AC11W w ilości 75 kg/m2
5. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
6. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej AC 11S gr. 3 cm
7. Utwardzenie tłuczniem poboczy o gr. 10 cm – 500 m2
Parametry techniczne modernizowanej drogi
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 999,00 m;
b) Szerokość jezdni - 5,00 m;
c) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
d) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 386447,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja drogi powiatowej Nr 1513E w m. Gorzkowice”Długość odcinka – 0,755 km
Roboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
1. Roboty pomiarowe na długości – 755 mb.
2. Roboty przygotowawcze
b) Frezowanie nawierzchni
c) Regulacja studni kanalizacyjnych – 3 szt.
d) Regulacja wpustów ulicznych – 3 szt.
e) Regulacja zasuw wodociągowych – 3 szt.
3. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
4. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno – bitumicznej AC11W w ilości 75 kg/m2
5. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
6. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej AC 11S gr. 4 cm
7. Utwardzenie tłuczniem poboczy o gr. 10 cm – 451 m2
8. Wykonanie oznakowania poziomego – 80,00 m2
Parametry techniczne modernizowanej drogi
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 755,00 m;
b) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
c) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 515111,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi powiatowej 1531E na odcinku Gościmowice I – Gościmowice II”Długość odcinka – 0,703 km
Roboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
1. Roboty pomiarowe na długości – 702 mb.
2. Roboty przygotowawcze
f) Frezowanie nawierzchni
g) Odtworzenie zniszczonej konstrukcji zniszczonej krawędzi
3. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno – bitumicznej AC16W w ilości 100 kg/m2
4. Wykonanie warstwy spadkowej AC 11W w ilości 75 kg/m2
5. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej AC 11S gr. 4 cm
6. Utwardzenie tłuczniem poboczy o gr. 10 cm – 1028,82 m2
Parametry techniczne modernizowanej drogi
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 755,00 m;
b) Kategoria ruchu KR3
c) Klasa drogi L
d) Szerokość jezdni 5,50 m
e) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
f) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 758676,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386447,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529392,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386447,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy DUKT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026
7.3.3) Ulica: Przedborska 84
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386447,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515111,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515111,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMOST Sp. Jawna J. Łaska, M. Łaska, M. Łaska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721000583
7.3.3) Ulica: Lipie
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DROMOST" JERZY ŁASKA, MARCIN ŁASKA, MONIKA ŁASKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"DROMOST" JERZY ŁASKA, MARCIN ŁASKA, MONIKA ŁASKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515111,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 758676,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1102334,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 758676,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów ERBEDIM Sp. z o o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712202407
7.3.3) Ulica: Żelazna
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 758676,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM I NAPRAWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
- PRZEBUDOWA MOSTU NA PRZEPUST ZLOKALIZOWANEGO W CIĄGU ULICY ŁÓDZKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA ODCINKU OD UL. KASZTELAŃSKIEJ DO UL. GĘSIEJ
- Dostawa i montaż mebli sądowych dla Sądu Rejonowego w Opocznie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wiśniowej i ul. Nowej w Redzie wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu - Bezpieczna droga do szkoły.
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gorzyce Małe, Świeca, Huta, Nadstawki, Tarchały Wielkie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.