Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105962/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wokół budynku nr 104 w miejscowości Świętajno mieszczącego Urząd Gminy i inne jednostki użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świętajno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętajno 104
1.5.2.) Miejscowość: Świętajno
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-411
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 520 70 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swietajno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietajno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de56c01b-cb30-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu wokół budynku nr 104 w miejscowości Świętajno mieszczącego Urząd Gminy i inne jednostki użyteczności publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de56c01b-cb30-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011600/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenu wokół budynku nr 104 w miejscowości Świętajno mieszczącego Urząd Gminy i inne jednostki użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK. 271.2.2024.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1601630,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - zagospodarowanie terenu wokół budynku nr 104 w miejscowości Świętajno mieszczącego Urząd Gminy i inne jednostki użyteczności publicznej. Zakres prac:
− roboty rozbiórkowe (ciąg pieszo jezdny, chodniki, opaska przy budynku, pochylnie dla
niepełnosprawnych, schody, część nadziemna muru oporowego),
− budowa ciągu pieszo – jezdnego,
− budowa parkingu,
− wykonanie utwardzeń terenu,
− budowa chodnika,
− budowa pochylni dla niepełnosprawnych,
− budowa schodów zewnętrznych,
− wykonanie opaski przy budynku,
− wykonanie okładziny murków oporowych z bloczków betonowych,
− wykonanie alejki żwirowej,
− wykonanie rabat kwiatowych,
− umocnienie skarpy geokratą,
− zagospodarowanie terenów zielonych,
− wymianę drzwi zewnętrznych,
− oznakowanie pionowe i poziome,
− wymiana oraz zwiększenie ilości opraw oświetleniowych,
− montaż kompletnego systemu monitoringu.
Szczegółowy zakres prac do wykonania określa Projekt Techniczny wraz z załącznikami oraz przedmiar robót, stanowiące Zał. Nr 8 do SWZ.
Roboty budowlane będą prowadzone przy funkcjonującym budynku. Wykonawca winien to uwzględnić zarówno przy sporządzaniu oferty, jak i przy realizacji robót.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja techniczna lub innych dokumentów wchodzących w skład niniejszego postępowania) podane są wskazania dotyczące określonej (marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 99 ustawy Pzp) oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach niniejszego postępowania;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1970005,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2217439,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1970005,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGK sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8470000421 REGON 790012280
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 1A
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1970005,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI ŚWIĘTAJNO
- Utrzymanie bieżące dróg leśnych w Nadleśnictwie Czerwony Dwór w 2025 roku
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Świętajno"
więcej: przetargi ŚWIĘTAJNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.