Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171171/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Klarnetów II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327325300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura, muzyka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Klarnetów II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-318b6fc0-0cb8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014649/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa instrumentów dętych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171171/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45459,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 kompletu (za komplet rozumie się instrumenty tego samego producenta/marki/modeli) profesjonalnych klarnetów w stroju A i B Buffet Crampon LEGENDE w komplecie z podwójnym futerałem lub równoważnych posiadających poniższe cechy:
a. Instrument nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, nie będący przedmiotem ekspozycji.
b. Instrument wykonany z drewna grenadilla – odpowiednio sezonowanego
c. Mechanika w kolorze srebra i złota.
d. Instrument dzielony na cztery części - czara głosowa, dwuczęściowy korpus oraz baryłka
(dwie baryłki do każdego z instrumentów)
e. Dźwignia dźwięku es2 dla lewej dłoni,
f. Strój instrumentu: 442 Hz
g. Futerał podwójny dostosowany do wybranych instrumentów.
h. Akcesoria do pielęgnacji instrumentów: wycior, smar do korków, szmatka do czyszczenia mechaniki.
Okres gwarancji: 24 miesiące
Przegląd: co najmniej jeden przegląd techniczny w okresie gwarancyjnym.
Powyżej wskazane określenia należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów artystycznych, brzmieniowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać produkty równoważne, to wymagania określone w SWZ, a także nie gorsze od parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie produktów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności leży po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37314000-2 - Instrumenty dęte
37314100-3 - Klarnety
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331005336
7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 2/3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-025
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
jakie przetargi wygrała firma
Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Opracowanie dokumentacji dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Słowackiego 33/ 3-go Maja 27/ w Katowicach wraz z pełnieniem kompleksowego nadzoru autorskiego.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB W BUDYNKU ZESPOŁU WOJEWÓDZKICH PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNYCH W KATOWICACH
- Dostawa kontenerów KP-7 i KP-5 dla MPGK Sp. z o.o. w Katowicach.
- RZP/TP/117/I/24 "Sukcesywne dostawy gazów technicznych i medycznych oraz suchego lodu dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach",
- Dostawa urządzeń biurowych Zad.1- Zad.6
- Dostawa etykiet samoprzylepnych i taśm barwiących do etykietowania składników krwi
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.