Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176224/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na wałach przeciwpowodziowych rzekach i potokach na terenie działania NW Bochnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na wałach przeciwpowodziowych rzekach i potokach na terenie działania NW Bochnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d762ae9-116b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.130 Roboty budowlane na terenie NW Bochnia - RZGW Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176224/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.112.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac na rzece Stradomka w km 28+615 – 28+770 będzie polegało na likwidacji zatorów z powalonych drzew z koryta rzeki i częściowej likwidacji odsypiska na lewym brzeguz bezpośrednim wbudowaniem rumoszu w skarpę brzegu prawego. Wykonanie zasypu wyrwy na prawym brzegu rzeki narzutem z kamienia ciężkiego w ilości 3,75m2/m na wyściółce
z faszyny gr 25 cm.
Materiały:
Narzut kamienny z kamienia do robót hydrotechnicznych, regulacyjnych i ubezpieczeniowych, zgodnie z PN-EN 13383, ze skał twardych nie zwietrzałych, nie rozpuszczalnych w wodzie i nie wchodzących z wodą w reakcje, mrozoodpornych, głazy o średnicy Dmin ≥ 0,5m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 118790,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty utrzymaniowe polegające na wykonaniu remontu przejazdów wałowych w km 1+120, 1+900, 3+100 i 3+490 rzeki Raby polegające na wykonaniu następujących prac :Przejazd wałowy w km 1+120 – wykonanie mechaniczne koryta na długości 45 m i szerokości 2,5 m o głębokości do 20 cm z rozplantowaniem mechanicznym ziemi po korytowaniu. Wykonanie nawierzchni z warstwą dolną z kruszywa grubości 15 cm po zagęszczeniu oraz warstwą górną z tłucznia o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Przejazd wałowy w km 1+900 - wykonanie mechaniczne koryta na długości 60 m i szerokości 2,5 m o głębokości do 20 cm z rozplantowaniem mechanicznym ziemi po korytowaniu. Wykonanie nawierzchni z warstwą dolną z kruszywa grubości 15 cm po zagęszczeniu oraz warstwą górną z tłucznia o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Przejazd wałowy w km 3+100 - - wykonanie mechaniczne koryta na długości 60 m od zawala i szerokości 2,5 m oraz na długości 60 m od międzywala i szerokości 2,5 m o głębokości do 20 cm z rozplantowaniem mechanicznym ziemi po korytowaniu. Wykonanie nawierzchni z warstwą dolną z kruszywa grubości 15 cm po zagęszczeniu oraz warstwą górną z tłucznia o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Przejazd wałowy w km 3+490 – wykonanie mechaniczne koryta od strony zawala na długości 20 m i szerokości 2,5 m, następnie na długości 10 m i szerokości 3,5 m i na długości 70 m i szerokości 2,5 m oraz na długości 60 m i szer. 2,5 m o głębokości do 20 cm z rozplantowaniem mechanicznym ziemi po korytowaniu. Wykonanie nawierzchni z warstwą dolną z kruszywa grubości 15 cm po zagęszczeniu oraz warstwą górną z tłucznia o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 59128,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty utrzymaniowe polegające na zasypaniu i wyrównaniu kolein w drodze przywałowej w km 11+700-12+440 rzeki Raby poprzez wykonanie odcinkowego profilowania drogi z rozplantowaniem mechanicznym ziemi uzyskanej z korytowania. Uzupełnienie warstwy dolnej kruszywem grubości 15 cm i warstwy górnej klińcem grubości 10 cm z zagęszczeniem uzupełnionych warstw w naprawianej drodze przywałowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 48242,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty utrzymaniowe w km 2+900-3+200, w km 6+300-7+000 oraz w km 15+400-16+000 polegające na :Wykonaniu na odcinku w km 2+900-3+200 prace polegających na wybraniu ziemi z obsuniętych skarp wraz z zasypaniem wyrw w uszkodzonych skarpach – prace lokalnie w km 2+910-2+935, w km 3+000-3+020 oraz w km 3+030-3+050.
Wykonanie prac na odcinku w km 6+300-7+000 poprzez oczyszczenie koryta potoku lokalnie w km 6+310-6+340 z powalonych i zatopionych drzew tamujących przepływ wody w korycie oraz usunięciu zatorów z gałęzi, ziemi wraz z lokalnym pocięciem i złożeniem przy górnych krawędziach brzegów potoku. Lokalnym wybraniu ziemi z obsuniętych skarp z zasypaniem i ubiciem uszkodzonych skarp w km 6+350-6+370, km 6+910-6+930 oraz w km 6+940-7+000. Wykonanie narzutu z kamienia ciężkiego na lewej skarpie w km 6+910 – 6+925 oraz na prawej skarpie w km 6+940 – 6+970 oraz w dnie potoku w km 6+935 wykonanie jako zasyp wyrw na odcinkach zniszczonych opasek kamiennych na prawej i lewej skarpie zakotwionych w dnie potoku.
Wykonanie prac na odcinku w km 15+400 – 16+000 poprzez wybranie ziemi z obsuniętych skarp z zasypaniem wyrw w uszkodzonych skarpach w km 15+434 – 15+510 wraz z ubiciem i wyrównaniem. Wykonanie narzutu z kamienia ciężkiego w km 15+420-15+434 jako zasyp wyrwy tj. naprawa lokalnie zniszczonych istniejących opasek kamiennych zakotwionych w dnie potoku oraz naprawa koszy siatkowo-kamiennych. Oczyszczenie koryta potoku w km 15+960-16+000 z powalonych, zatopionych i zamulonych drzew tamujących przepływ wody oraz usunięcie zatorów z gałęzi i ziemi z lokalnym pocięciem i złożenie przy górnych krawędziach skarp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 47560,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty utrzymaniowe w km 0+000-0+110 polegające na oczyszczeniu koryta z powalonych drzew, wycięcie drzew zatopionych i powalonych tamujących przepływ, usunięciu zatorów z gałęzi, naniesionej ziemi i śmieci. Wybranie ziemi z obsuniętych skarp wraz z zasypaniem wyrw w uszkodzonych skarpach z ubiciem i wyrównaniem. Naprawa poprzez uzupełnienie ścieli faszynowej lokalnie na prawej i lewej skarpie potoku, Naprawa lokalnie istniejących opasek kamiennych zakotwionych w dnie potoku w km 0+025-0+035 oraz w km 0+080-0+100 poprzez wykonanie narzutu z kamienia ciężkiego jako zasypanie wyrw na odcinkach zniszczonych opasek brzegowych wraz z uformowaniem skarpy powyżej opaski.Prace należy wykonywać z brzegu, bez wjazdu do koryta potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 24228,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykop pod opaskę z narzutu kamiennego z późniejszym wbudowaniem materiału z odkładu za opaską i uformowaniem skarpy. Wykonanie zasypu wyrwy na lewym brzegu potoku Tarnawka w km 18+350 – 18+370 narzutem kamiennym zakotwionym w dnie.Prace należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych z brzegu bez wjazdu w koryto potoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 16251,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91613,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143135,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91613,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma WEKALL Usługi Transportowe i Ogólnobudowlane, Hydrotechniczne i Przebicia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WÓDMEX Bogdan Sołtys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371002735
7.3.3) Ulica: Pisarzowa 416
7.3.4) Miejscowość: Męcina
7.3.5) Kod pocztowy: 34-654
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91613,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43151,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82997,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43151,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Krupa, pełniący funkcję zarządcy sukcesyjnego przedsiębiorstwa w spadku związanego z kontynuacją po śmierci przedsiębiorcy Krzysztofa Krupy „KRZYSZTOF KRUPA ZESPÓŁ USŁUGOWY w Spadku”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691073803
7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie
7.3.4) Miejscowość: Strzelcy Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-822
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF KRUPA ZESPÓŁ USŁUGOWY w spadku
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF KRUPA ZESPÓŁ USŁUGOWY w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43151,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45874,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58107,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45874,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Krupa, pełniący funkcję zarządcy sukcesyjnego przedsiębiorstwa w spadku związanego z kontynuacją po śmierci przedsiębiorcy Krzysztofa Krupy „KRZYSZTOF KRUPA ZESPÓŁ USŁUGOWY w Spadku”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691073803
7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-822
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF KRUPA ZESPÓŁ USŁUGOWY w spadku
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF KRUPA ZESPÓŁ USŁUGOWY w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45874,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49377,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53522,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49377,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa ZBYSZKO Ciurej Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732293483
7.3.3) Ulica: Poręba Radlna 61A/1
7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 33-112
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa "ZBYSZKO" Ciurej Zbigniew
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa "ZBYSZKO" Ciurej Zbigniew
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49377,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część złożono 3 oferty, Wykonawca który okazał się najkorzystniejszy uchylił się od podpisania umowy, Zamawiający na podst. art. 263 dokonał ponownego wyboru ofert, Wykonawca ponownie wybrany również uchylił się od podpisania umowy. Cena 3 oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22043,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22043,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22043,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-MAR Mariusz Sołtys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371736880
7.3.3) Ulica: Pisarzowa 532
7.3.4) Miejscowość: Męcina
7.3.5) Kod pocztowy: 34-654
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22043,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.