Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250078/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Suchowolca 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-567
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zsrckp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrckp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db6d27a2-038d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6d27a2-038d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053331/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa arykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-I-26.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - mięso, drób i przetwory mięsne4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 335000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 124000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - nabiał i produkty mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 203000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - jaja4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - różne produkty spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 245000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - ryby i przetwory rybne4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 69000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - warzywa i owoce4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 197000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - mrożonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 97000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość szacunkowa zamówienia (1 286 800 zł) ustalona przed wszczęciem postępowania wskazywała, iż do postępowania powinno się zastosować przepisy właściwe dla zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne, w tym przekazać ogłoszenie wszczynające postępowanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Tymczasem przedmiotowe postępowanie wszczęto zgodnie
z procedurą ”krajową” i opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wskazana wyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264677,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307960,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość szacunkowa zamówienia (1 286 800 zł) ustalona przed wszczęciem postępowania wskazywała, iż do postępowania powinno się zastosować przepisy właściwe dla zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne, w tym przekazać ogłoszenie wszczynające postępowanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Tymczasem przedmiotowe postępowanie wszczęto zgodnie
z procedurą ”krajową” i opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wskazana wyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83845,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860,50 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość szacunkowa zamówienia (1 286 800 zł) ustalona przed wszczęciem postępowania wskazywała, iż do postępowania powinno się zastosować przepisy właściwe dla zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne, w tym przekazać ogłoszenie wszczynające postępowanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Tymczasem przedmiotowe postępowanie wszczęto zgodnie
z procedurą ”krajową” i opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wskazana wyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180702,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180702,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość szacunkowa zamówienia (1 286 800 zł) ustalona przed wszczęciem postępowania wskazywała, iż do postępowania powinno się zastosować przepisy właściwe dla zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne, w tym przekazać ogłoszenie wszczynające postępowanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Tymczasem przedmiotowe postępowanie wszczęto zgodnie
z procedurą ”krajową” i opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wskazana wyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13104,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16128,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość szacunkowa zamówienia (1 286 800 zł) ustalona przed wszczęciem postępowania wskazywała, iż do postępowania powinno się zastosować przepisy właściwe dla zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne, w tym przekazać ogłoszenie wszczynające postępowanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Tymczasem przedmiotowe postępowanie wszczęto zgodnie
z procedurą ”krajową” i opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wskazana wyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180405,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220164,22 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość szacunkowa zamówienia (1 286 800 zł) ustalona przed wszczęciem postępowania wskazywała, iż do postępowania powinno się zastosować przepisy właściwe dla zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne, w tym przekazać ogłoszenie wszczynające postępowanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Tymczasem przedmiotowe postępowanie wszczęto zgodnie
z procedurą ”krajową” i opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wskazana wyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58481,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65098,50 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość szacunkowa zamówienia (1 286 800 zł) ustalona przed wszczęciem postępowania wskazywała, iż do postępowania powinno się zastosować przepisy właściwe dla zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne, w tym przekazać ogłoszenie wszczynające postępowanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Tymczasem przedmiotowe postępowanie wszczęto zgodnie
z procedurą ”krajową” i opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wskazana wyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190685,25 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość szacunkowa zamówienia (1 286 800 zł) ustalona przed wszczęciem postępowania wskazywała, iż do postępowania powinno się zastosować przepisy właściwe dla zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne, w tym przekazać ogłoszenie wszczynające postępowanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Tymczasem przedmiotowe postępowanie wszczęto zgodnie
z procedurą ”krajową” i opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wskazana wyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75549,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75549,50 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zaprojektowanie i wykonanie integracji i wizualizacji systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2027 w podziale na 2 części
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Chłodnej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Organizacja i przeprowadzenie imprez sportowych pn.: "Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki" w oraz "Mityng Ambasadorów Białostockiego i Podlaskiego Sportu na stadionie lekkoatletycznym BOSiR"
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.