Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225201/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970427227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogródzka 2
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 684772940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: firma@mpoird.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpoird.zagan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-306105c9-d6ea-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-306105c9-d6ea-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 351400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków z LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu w następujących ilościach, parametrach i kolorach:
a) Worek na metale i tworzywa sztuczne w kolorze żółtym: 250.000 sztuk, pojemność – 120 l, grubość folii– 0,06 mm, szerokość 700 mm – długość 1100 mm
b) Worek na papier w kolorze niebieskim: 150.000 sztuk, pojemność – 120 l, grubość folii – 0,06 mm, szerokość 700 mm –
długość 1100 mm
c) Worek na stłuczkę szklaną mieszaną w kolorze zielonym: 150.000 sztuk, pojemność – 120 l, grubość folii – 0,07 mm, szerokość 700 mm – długość 1100 mm
d) Worek na bioodpady w kolorze brązowym: 250.000 sztuk, pojemność – 120 l, grubość folii – 0,08 mm, szerokość 700 mm – długość 1100 mm
e) Worek czarny: 10.000 sztuk, pojemność 120 l, grubość folii – 0,05 mm – szerokość 700 mm – długość 1100 mm
f) Worek czarny: 10.000 sztuk, pojemność 160 l, grubość folii – 0,05 mm – szerokość 900 mm – długość 1100 mm
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317192,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689144,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317192,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382442733
7.3.4) Miejscowość: Makowisko 162
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317192,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- "Dostawa energii elektrycznej dla Arena Żagań Sp. z o.o. w Żaganiu"
- Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2025
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa worków na odpady komunalne.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.