eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpaczświadczenie usług polegających na utrzymaniu dróg gminnych i parkingów, terenów zieleni i rekreacji, placów zabaw oraz opróżnianiu koszy ulicznych.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług polegających na utrzymaniu dróg gminnych i parkingów, terenów zieleni i rekreacji, placów zabaw oraz opróżnianiu koszy ulicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54

1.5.2.) Miejscowość: Karpacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48757619150

1.5.8.) Numer faksu: +48757619224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług polegających na utrzymaniu dróg gminnych i parkingów, terenów zieleni i rekreacji, placów zabaw oraz opróżnianiu koszy ulicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c3ed7df-050b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027352/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Świadczenie usług polegających na utrzymaniu dróg gminnych i parkingów, terenów zieleni i rekreacji, placów zabaw oraz opróżnianiu koszy ulicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.7030.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2005957,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie:
1) utrzymania nieruchomości gruntowych niezabudowanych, stanowiących tereny zielone:
a) załącznik Nr 1 - Wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia,
b) załącznik Nr 4 - Jednostkowe stawki poszczególnych prac,
c) załącznik Nr 5 – Stawki godzinowe sprzętu,
d) placów zabaw i rekreacji,
2) utrzymania nieruchomości stanowiących pas dróg gminnych i powiatowych (pozostających w zarządzie Gminy Karpacz) wraz z chodnikami i parkingami poprzez ich zamiatanie i odśnieżanie:
a) załącznik Nr 2 - Wykaz ulic i powierzchni przeznaczonych do odśnieżania,
b) załącznik Nr 3 – Wykaz powierzchni ulic i chodników przeznaczonych do zamiatania,
c) załącznik Nr 4 - Jednostkowe stawki poszczególnych prac,
d) załącznik Nr 5 - Stawki godzinowe sprzętu;
3) utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, polegające na opróżnianiu koszy ulicznych (pozostałe usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Karpacz), wraz z transportem odpadów do Instalacji Komunalnej w Ścięgnach Kostrzycy prowadzonej przez Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. z/s w Bukowcu. W przypadku awarii instalacji komunalnej lub niemożności przyjmowania odpadów z innych przyczyn, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Umowa ta nie obejmuje usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy;
4) innych prac drogowych wymienionych szczegółowo w § 4 ust. 1 pkt 2 lit. c niniejszej umowy,
5) utrzymania nieruchomości gruntowych, stanowiących place zabaw i rekreacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2467327,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2467327,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2467327,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022269127

7.3.3) Ulica: Obrońców Pokoju 2A

7.3.4) Miejscowość: Karpacz

7.3.5) Kod pocztowy: 58-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2467327,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2023-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.