Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00272187 z dnia 2023-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług polegających na utrzymaniu dróg gminnych i parkingów, terenów zieleni i rekreacji, placów zabaw oraz opróżnianiu koszy ulicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48757619150
1.5.8.) Numer faksu: +48757619224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług polegających na utrzymaniu dróg gminnych i parkingów, terenów zieleni i rekreacji, placów zabaw oraz opróżnianiu koszy ulicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c3ed7df-050b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027352/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Świadczenie usług polegających na utrzymaniu dróg gminnych i parkingów, terenów zieleni i rekreacji, placów zabaw oraz opróżnianiu koszy ulicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.7030.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2005957,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie:
1) utrzymania nieruchomości gruntowych niezabudowanych, stanowiących tereny zielone:
a) załącznik Nr 1 - Wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia,
b) załącznik Nr 4 - Jednostkowe stawki poszczególnych prac,
c) załącznik Nr 5 – Stawki godzinowe sprzętu,
d) placów zabaw i rekreacji,
2) utrzymania nieruchomości stanowiących pas dróg gminnych i powiatowych (pozostających w zarządzie Gminy Karpacz) wraz z chodnikami i parkingami poprzez ich zamiatanie i odśnieżanie:
a) załącznik Nr 2 - Wykaz ulic i powierzchni przeznaczonych do odśnieżania,
b) załącznik Nr 3 – Wykaz powierzchni ulic i chodników przeznaczonych do zamiatania,
c) załącznik Nr 4 - Jednostkowe stawki poszczególnych prac,
d) załącznik Nr 5 - Stawki godzinowe sprzętu;
3) utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, polegające na opróżnianiu koszy ulicznych (pozostałe usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Karpacz), wraz z transportem odpadów do Instalacji Komunalnej w Ścięgnach Kostrzycy prowadzonej przez Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. z/s w Bukowcu. W przypadku awarii instalacji komunalnej lub niemożności przyjmowania odpadów z innych przyczyn, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Umowa ta nie obejmuje usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy;
4) innych prac drogowych wymienionych szczegółowo w § 4 ust. 1 pkt 2 lit. c niniejszej umowy,
5) utrzymania nieruchomości gruntowych, stanowiących place zabaw i rekreacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2467327,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2467327,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2467327,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022269127
7.3.3) Ulica: Obrońców Pokoju 2A
7.3.4) Miejscowość: Karpacz
7.3.5) Kod pocztowy: 58-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2467327,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI KARPACZ
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.