eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceInwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 35 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 35 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole Nr 35

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-031

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 11 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole35@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole35.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 35 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a8b25cf-f08f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00214705/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Inwestycje dotyczące kuchni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214922/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/379/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kuchni w zakresie branży budowlanej, instalacji sanitarnej, gazowej i elektrycznej.
W zakres robót objętych niniejszym postępowaniem wchodzą pomieszczenia nr: 1.03 - Korytarz, 1.04 - Korytarz, 1.05 - Magazyn produktów suchych, 1.06 – Magazyn warzyw, 1.07 - Chłodnia, 1. 08 - Obieralnia, 1.09 - Kuchnia, 1.10 -Pom. czystych naczyń, 1.11 - Zmywalnia.
1. Branża budowlana:
 wykucie z muru ościeżnic,
 zeskrobanie i zmycie starej farb,
 rozebranie ścian,
 rozebranie wykładziny ściennej z płytek,
 odbicie tynków wewnętrznych,
 rozebranie posadzki z deszczułek,
 rozebranie posadzek z płytek ceramicznych,
 wykonanie przesklepień otworów w ścianach,
 ościeżnice drewnie wewnętrzne,
 posadzki płytkowe z kamieni sztucznych,
 cokoliki z kamieni sztucznych,
 ścianki działowe gazobetonowych gr. 12 cm,
 wykonanie tynku cementowego kat. IV na ścianach,
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pow. Wewnętrznych,
 przygotowanie podłoża pod licowanie płytkami ceramicznymi,
 licowanie ścian płytkami na klej,
 usunięcie z budynku gruzu,
 wywóz i utylizacja gruzu.
 wyposażenie zaplecza kuchennego:
o Stół ze zlewem l-kom.(L) półka dolna 600/600/850mm szt. 1,00,
o Bateria z długa dźwignią szt. 1,00,
o Regał 5-półkowy 3 półki przest E3230 1400/500/2000 szt. 1,00,
o Basen 2-kom. gł. 400 mm E2820 1200/600/850 szt. 1,00,
o Spryskiwacz z baterią szt. 2,
o Stół ze zlewem l-kom.(L) półka dolna 600/600/850mm szt. 1,00,
o Bateria z długa dźwignią szt. 1,
o Stół roboczy z półką dolną E1040 800/600/850mm szt. 1,00,
o Stół roboczy z półką dolną E1040 900/600/850mm szt. 1,00,
o Stół ze zlewem l-kom.(L) półka dolna 600/600/850mm szt 1,00
o Bateria z długa dźwignią szt 1,00
o Stół roboczy bez półki El 030 700/600/850mm szt 1,00
o Basen 1-kom. gł. 400 mm E2810 1000/700/850 szt 1,00
o Spryskiwacz z baterią szt 1,00
o Regał 5-półkowy perforowany E3240 600/400/2000 szt 1,00
o Stół ze zlewem 1-kom. półka dolna 600/700/850mm szt 1,00
o Bateria z długa dźwignią szt 1,00
o Stół z blokiem szuflad (L) i półką E1168 1600/600 szt 1,00
o Szafka/drzwi przesuwne E3130 800/400/600mm szt 1,00
o Stół roboczy centralny E 1038 900/800 szt 1,00,
o Nadstawka na stół E 1720 900/400/4nogi szt 1,00,
o Kuchnia gazowa z piekarń, elektr. KG-4/PE-1 szt.,
o Trzon gazowy 1 -palnikowy TG 110.11 szt 2,00,
o Szafa przelotowa drzwi suwane E3070 800/600/2000 szt 1,00,
o Usługa montażu urządzeń gastronomicznych komp 1,00.

2. Branża instalacyjna sanitarna:
 instalacje wodne,
 instalacje kanalizacyjne,
 wentylacja grawitacyjna w kuchni,
 detekcja gazu.
Wymianę instalacji sanitarnych przedstawionych w punkcie powyżej należy wykonać zgodnie z projektem w zakresie przedstawionym na rys.A-01 z ograniczeniem do pomieszczeń numer: 1.03, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08, 1.09, 1.10, 1.11. Zakres wykonania nie obejmuję wentylacji mechanicznej w tych pomieszczeniach - zostanie ona wykonana w przyszłości w kolejnym etapie.

3. Branża elektryczna:
 dostawa i montaż tablicy TK,
 zasilanie tablicy TK,
 roboty budowlane: wykucie i zaprawianie bruzd, utylizacja materiałów,
 ułożenie okablowania,
 podłączenie okablowania,
 instalacje elektryczne: oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne ewakuacyjne, gniazd wtyczkowych 230V i 400V, wypustów kablowych, połączenia wyrównawcze w następujących pomieszczeniach 1.03 -ś-1.11,
 wszystkie niezbędne drobne materiały elektroinstalacyjne,
 pomiary elektryczne,
 pomiary natężenia oświetlenia,
 dokumentacja powykonawcza.

Uwaga:
Załączony Projekt budowlano-wykonawczy zawiera całość zadania inwestycyjnego. Niniejsze postępowanie obejmuje tylko roboty w pomieszczeniach nr: 1.03 - Korytarz, 1.04 - Korytarz, 1.05 - Magazyn produktów suchych, 1.06 – Magazyn warzyw, 1.07 - Chłodnia, 1. 08 - Obieralnia, 1.09 - Kuchnia, 1.10 -Pom. czystych naczyń, 1.11 - Zmywalnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45212500-1 - Przeróbki kuchni lub restauracji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338813,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338813,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338813,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Gadrex” Jan Gałuszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341101484

7.3.3) Ulica: Portowa 19- 21

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338813,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.