Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243178/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, energii elektrycznej do punktów odbioru Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. DR. WITOLDA BEŁZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 39
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-034
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 99 225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wimbp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: biblioteka.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04073560-3334-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, energii elektrycznej do punktów odbioru Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04073560-3334-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00242944/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa, energii elektrycznej do punktów odbioru Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243178/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA.260.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270263,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, zwane dalej PE, do punktów odbioru Zamawiającego. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej.
2. Łączną ilość energii elektrycznej dostarczoną w okresie obowiązywania Umowy do PPE Zamawiający szacuje na poziomie 511572 kWh.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ, ilość zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucji należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na obszarze, którego znajdują się miejsca dostarczenia energii elektrycznej.
5. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
6. Wykonawca oświadcza, że zawarł umowę z OSD, w ramach której OSD zapewnia Wykonawcy świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia odpowiedniego dla odbiorców w grupach taryfowych.
8. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej określonej w ofercie.
9. Dla każdego punktu poboru energii wymienionego w załączniku nr 1 zostały określone warunki świadczenia usług dostawy energii obejmujące m.in.: lokalizację, grupę taryfową, moc umowną, grupę przyłączeniową, oraz informacje o układzie pomiarowo-rozliczeniowym.
10. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z oferty Wykonawcy.
11. Sprzedawca ma obowiązek wystawienia za dany okres rozliczeniowy jednej faktury zbiorczej dla wszystkich układów pomiarowych (z wyszczególnieniem w załączniku zużycia energii oddzielnie dla każdego punktu poboru).
12. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD wg wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę
13. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość zmiany punktów poboru energii elektrycznej oraz zmiany zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE w załączniku nr 1. Możliwość (prawo opcji), z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270263,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300804,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270263,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-24-59-238
7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Rydygiera 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270263,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Muzeum Narodowego w Lublinie.
- Dostawa energii elektrycznej - ZP/TP-2/25
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz ze świadczeniem odbioru i rozliczania energii wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji w obiektach Gminy Gdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.