Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00102264/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00102264/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29 (po zmianach)
- 2022/BZP 00103760/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00121144/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody z rozbudową sieci wodociągowej w gminie Rogów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 23
1.5.2.) Miejscowość: Rogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468748070
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.rogow.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody z rozbudową sieci wodociągowej w gminie Rogów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-421e8925-af4e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016299/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa stacji uzdatniania wody w m. Olsza
1.1.5 Rozbudowa sieci wodociągowej w obrębie Rogów PGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102264/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3313362,32 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2693790,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa stacji uzdatniania wody wraz z rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Rogów" - Część I - Budowa stacji uzdatniania wody.1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany dla zakresu budowy stacji uzdatniania wody opracowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej
(5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) – w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
c) kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń umożliwiających zatwierdzenie Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia i udzielenie Gminie Rogów pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ obejmujących
w szczególności:
a) roboty demontażowe istniejących obiektów i instalacji,
b) remont obudów studziennych dla istniejących studni głębinowych nr 1 i nr 2 wraz z uzbrojeniem w nową pompę głębinową, rurociąg tłoczny, głowicę studzienną i armaturę,
c) budowę budynku technicznego (budynek Stacji Uzdatniania Wody) w postaci hali stalowej obudowanej płytą warstwową,
d) budowę i montaż urządzeń technologicznych wraz z układem do magazynowania i dystrybucji wody pitnej,
e) modernizację osadnika wód popłucznych wraz z montażem pompy osadnikowej,
f) budowę nowych zbiorników magazynowych wody uzdatnionej,
g) budowę podziemnych instalacji technologicznych (wodociągowa, kanalizacyjna, elektryczna i sterująca),
h) wykonanie ogrodzenia, utwardzenia i oświetlenia terenu SUW, monitoring obiektu,
i) wykonanie zjazdu publicznego dla działki nr 334 obręb Olsza (działka Stacji Uzdatniania Wody).
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
Miejsce realizacji zadania: działka nr 334 obręb Olsza, Gmina Rogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2490000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową sieci wodociągowej o długości 595,37 mb. Projektowany wodociąg o średnicy 110 mm z rur PVC przebiegać będzie w poboczu drogi położonej na działce 80, 121, 154, 7 i 155 w msc. Rogów Wieś. Przewiduje się na sieci montaż czterech hydrantów nadziemnych Dn 80 z podwójnym zamknięciem z zasuwami hydrantowymi, obudowami zasuw i skrzynkami ulicznymi. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 2A, STWiORB, stanowiącym załącznik nr 2B i przedmiarach robót, stanowiącym załącznik nr 2C do Specyfikacji Warunków Zamówienia.2) wykonanie obsługi geodezyjnej;
3) opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu drogowego z zarządcami dróg w ciągu których realizowane będzie zamówienie, zapewnienie oznakowania na czas robót oraz ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego,
4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zawiadomienie o zakończeniu robót w imieniu zamawiającego.
Miejsce realizacji zadania: działki nr 7, 80, 121, 154, 155 msc. Rogów Wieś, Gmina Rogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 203790,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4116810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4116810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4116810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENEO Piotr Gregorczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331008614
7.3.3) Ulica: Kaliszówka 4 lok 46
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-909
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4116810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 720 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166642,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166642,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Dariusz Śliwkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331007809
7.3.3) Ulica: Polna 5A
7.3.4) Miejscowość: Bratoszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-011
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166642,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.