Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234697/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00247237/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa placów i schodów zewnętrznych przy
Szkole Podstawowej w Krzeszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienna Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75-610-6292
1.5.8.) Numer faksu: 75-744-2857
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamiennagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa placów i schodów zewnętrznych przySzkole Podstawowej w Krzeszowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56cc3e10-fba3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048311/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa schodów i placów zewnętrznych - dostosowanie obiektu Szkoły Podstawowej w Krzeszowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOJG-D.4260.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy inwestycji zlokalizowanej w miejscowości Krzeszów przy ul. Betlejemska 1 – działki geodezyjne 1057, 648, 647/2 i 650/11 – Obiekt Szkoła Podstawowa w Krzeszowie i obejmuje:
a) rozbiórkę istniejących głównych schodów zewnętrznych i wykonanie nowych
schodów żelbetowych o innym kształcie;
b) wykonanie remontu palców wewnętrznych . Istniejący asfaltowy plac przed
budynkiem zostanie rozebrany i wykonany zostanie nowa nawierzchnia z płytek
betonowych wraz z podbudową. Projekt zakłada również likwidację istniejącej
drogi wewnętrznej na teren szkoły od strony ul. Betlejemskiej i wykonanie
nowego chodnika na teren szkoły o innym przebiegu
c) wykonanie nowego pojazdu dla osób niepełnosprawnych od strony wschodniej
budynku szkoły ;
d) rozbiórkę części istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego ogrodzenia
panelowego od strony północnej i zachodniej
e) rekultywację terenów zielonych wraz z wykonaniem fragmentu nowego terenu
zielonego
f) remont i przebudowę istniejącego przyłącza wodnego do budynku szkoły oraz budynku mieszkalnego
g) montaż nowych ławek
h) oświetlenie zewnętrzne terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1217600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1771543,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1217600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Obsługi Pojazdów s.c. Sławomira Kubacka Arkadiusz Kubacki .
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 614160742
7.3.3) Ulica: ul. Szymrychowska 45b
7.3.4) Miejscowość: Lubawka
7.3.5) Kod pocztowy: 58-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1217600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTÓW PRZEZ POWIAT KAMIENNOGÓRSKI - ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI
- Dostawa leków i wyrobów medycznych do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą aparatu do terapii nerkozastępczej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.