Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168944/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodnika ulicy Szymanowskiego w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915784881
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodnika ulicy Szymanowskiego w Stargardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32b5d1b4-0c86-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002003/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa nawierzchni chodnika na ul. Szymanowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168944/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.13.2021.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275574,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z przebudową chodnika ulicy Szymanowskiego na odcinku od ulicy Wieniawskiego do ul. Moniuszki w Stargardzie - w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą:
a) roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni,
b) chodnika i zjazdy z kostki betonowej,
c) regulacja pionowe infrastruktury,
d) wycinka drzew i nasadzenia zastępcze,
e) inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym;
2) wykonanie wszelkich innych, niewymienionych powyżej, robót i prac niezbędnych (koniecznych) do wykonania dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu, a w tym uzyskania zakładanego rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego realizowanego obiektu, w tym również robót, których konieczność wykonania ujawniona zostanie dopiero w trakcie realizacji zamówienia – roboty te również objęte są przedmiotem zamówienia;
2. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
1) długość chodnika ~ 414 m
2) nawierzchnie z kostki betonowej ~ 980 m2;
3) zieleń: wycinka ~ 6 drzew; nasadzenie ~ 12 drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267777,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339858,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267777,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ben-Bruk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542405306
7.3.3) Ulica: Akacjowa 8, Grzędzice
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267777,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
mając innej możliwości na pytanie "Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części
zamówienia podwykonawcom" zaznaczono NIE.
INNE PRZETARGI STARGARD
- "Dostawa kruszyw dla budowy drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 11 w Leśnictwie Płotno, Nadleśnictwo Choszczno"
- "Zakup fabrycznie nowego walca drogowego do robót ziemnych wraz z dostawą do siedziby zamawiającego"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Sterylizatorni w SPWZOZ w Stargardzie
- Wykonanie oznakowania poziomego ulic miejskich w Stargardzie w 2025 roku
- "Ochrona sprzętu budowlanego w budowach realizowanych przez Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie na terenie RDLP Szczecin- II postępowanie"
- Zakup wraz z odbiorem własnym do 65Mg drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC oraz do 450Mg grysu bazaltowego, płukanego frakcji 5-8mm
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja boiska Orlik "Lipowy Dwór" w Iławie"
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Rybczewice - Świetlica Wiejska w Izdebnie
- "Łączy Nas zieleń- betonozie mówimy NIE - modernizacja terenów zielonych na terenie gminy Brudzew "
- Budowa drogi gminnej przy szkole w msc. Lechów na terenie Gminy Bieliny
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Rybczewice - Świetlica Wiejska w Wygnanowicach
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.