Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00093013/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00211111/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00213468/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków VII LO przy ul. Wawelskiej 46 w Warszawie
do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grójecka 17a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-021
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ochota.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ochota.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynków VII LO przy ul. Wawelskiej 46 w Warszawiedo obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c367f7-c0e4-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028311/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dostosowanie budynków VII Liceum Ogólnokształcącego do obowiązujących przepisów ppoż przy ul. Wawelskiej 46”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024/AGK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
a) w zakresie zamówienia podstawowego dostosowaniu budynku VII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wawelskiej 46 w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych;
b) w zakresie zamówienia opcjonalnego remoncie łazienek w ww. budynku szkoły, w tym przebudowie izolatki na parterze budynku na toalety dla nauczycieli.
2. Realizacja zamówienia podstawowego odbywa się po podpisaniu umowy z Wykonawcą wybranym po przeprowadzeniu postępowania o zamówienie publiczne. Zamówienie podstawowe stanowi gwarantowany zakres realizowanego zamówienia.
3. Realizacja prawa opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może skorzystać. Podjęcie decyzji o uruchomieniu opcji będzie uzależnione od bieżących możliwości finansowych Zamawiającego oraz oceny dotychczasowej współpracy z Wykonawcą.
4. Szczegółowy opis i zakres robót wraz z wymaganiami dotyczącymi materiałów i urządzeń, technologii, jakości oraz standardu wykonania, zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia, Dokumentacji projektowej (w tym przedmiarze), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. W ww. dokumentach uwzględniono podział na zamówienie podstawowe oraz zamówienie w prawie opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3819200,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5236434,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3819200,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APE-LP sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583 317 85 23
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3819200,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) w zakresie zamówienia podstawowego w terminie do 20 tygodni, licząc od daty przekazania terenu robót. Zamawiający uzna umowę za zrealizowaną po dokonaniu odbioru robót przez Zamawiającego przy udziale Nadzoru Inwestorskiego, obustronnym podpisaniu protokołu odbioru końcowego oraz uzyskaniu w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie;
b) w zakresie zamówienia opcjonalnego w terminie do 12 tygodni, licząc od daty podpisania aneksu w tym zakresie. Zamawiający uzna umowę w zakresie opcji za zrealizowaną po dokonaniu odbioru robót przez Zamawiającego przy udziale Nadzoru Inwestorskiego i obustronnym podpisaniu protokołu odbioru końcowego.
2. Wartość umowy:
a) w zakresie zamówienia podstawowego: 3 819 200,97 zł brutto;
b) w zakresie zamówienia opcjonalnego: 567 933,92 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.