Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237196/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00238605/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIŁGORAJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpbilgoraj.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpbilgoraj.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ae9e47f-dd1a-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie siecią dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ae9e47f-dd1a-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007421/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup koparko-ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.3510.5a.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
5.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Obwodu Drogowego Nr 3 w Teodorówce fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem spełniającej opisane poniżej wymagania.
Lp Parametry wymagane
1 Koparko-ładowarka kołowa posiadająca certyfikat CE – technicznie przystosowana do poruszania się po drogach publicznych
2 Koparko-ładowarka w kolorze pomarańczowym, nowa, nie użytkowana, gotowa do eksploatacji, oferowana przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanego przedmiotu zamówienia
3 Serwis stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości nie większej niż 60km od siedziby Zamawiającego /ZDP w Biłgoraju ul. Sikorskiego 3/
4 Rok produkcji 2023 lub 2024
5 Masa eksploatacyjna od 8500 kg do 10 000 kg
6 Długość całkowita do 6 m
7 Szerokość całkowita do 2,5 m
8 Wysokość z kabiną do 3,05 m
9 Całkowita wysokość transportowa do 4,1 m
10 Rozstaw osi min 2,20 m
11 Silnik spełniający normę emisji spalin min. Stage V
12 Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i mocy nie mniejszej niż 110 kM
13 Pojemność silnika min 3,5 l
14 Moment obrotowy silnika min 450 Nm
15 Zbiornik paliwa z korkiem zamykanym na klucz o pojemności min 130 litrów
16 Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym i możliwością awaryjnego sterowania maszyną
17 Trzy tryby skrętu: przednia oś skrętna, obie osie skrętne, jazda bokiem tzw. „krab“ – „ psi chód“
18 Przełącznik jazdy przy kierownicy oraz w joysticku /do przodu, wsteczny i neutralny/
19 Koła jezdne jednakowej wielkości nie mniejsze niż 28 cali z metalowymi osłonami wentyli kół
20 Napęd na obie osie 4x4
21 Błotniki nad kołami przednimi i tylnymi
22 Układ elektryczny chroniony przed wilgocią o napięciu min. 12V
23 Skrzynia biegów automatyczna z możliwością przełączania biegów pod obciążeniem min 4 biegi do przodu i min. 3 do tyłu
24 Prędkość jazdy min 40km/godz
25 Układ hydrauliczny zasilany pompą hydrauliczną wielotłoczkową o wydajności min 165 l/min i ciśnieniu min 200 bar
26 Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS /konstrukcja chroniąca operatora w przypadku przewrócenia się maszyny/ i FOPS /konstrukcja chroniąca operatora przed spadającymi przedmiotami/
27 Obrotowy fotel operatora amortyzowany pneumatycznie, podgrzewany, wyposażony w bezwładnościowy pas bezpieczeństwa
28 Kabina zamykana z dwoma kompletami kluczy
29 Regulowane ogrzewanie i wentylacja oraz klimatyzacja kabiny
30 Regulowana kolumna kierownicy
31 Szyby boczne uchylne a tylna otwierana
32 Wycieraczki i spryskiwacze na szybie przedniej i tylnej
33 Dwa duże lusterka zewnętrzne - boczne i lusterko wewnętrzne wsteczne
34 Izolacja dźwiękochłonna zapewniająca poziom hałasu w kabinie do 80 dB
35 Radioodbiornik
36 Wyświetlacz w kabinie monitorujący podstawowe parametry pracy maszyny
37 Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą jednej dźwigni lub joysticka z funkcjami minimum : jazdy do przodu i tyłu, oraz dzielenia łyżki
38 Łyżka ładowarkowa z widłami do palet:
- bez zębów z dodatkową – wymienną osłoną na lemiesz
- mocowana na szybkozłączu ładowarkowym hydraulicznym
z możliwością wymiany osprzętu np. łyżki ładowarkowej, pługa do odśnieżania, zamiatarki…
- z systemem zapewniającym stabilizację i samopoziomowanie oraz układem powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania, wielozadaniowa, dzielona /otwierana z możliwością spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania /
39 Pojemność łyżki ładowarkowej min 1,1 m3
40 Szerokość łyżki ładowarkowej min. 2,3 m
41 Wysokość załadunku /wys. do sworznia obrotu / łyżki ładowarkowej min 3,1m
42 Udźwig na pełną wysokość łyżki ładowarkowej min. 3000 kg
43 Sterowanie układem koparkowym za pomocą joysticków
44 Instalacja hydrauliczna dwukierunkowa do sterowania łyżką skarpową hydrauliczną uchylną /nie z wysuwu ramienia koparkowego/
45 Linia hydrauliczna do kosiarki bijakowej, frezarki
46 Szybkozłącze mechaniczne tylnej łyżki
47 Ramię koparkowe rozsuwane teleskopowo
48 Łyżka koparkowa z zębami o szerokości min 600 mm
49 Głębokość kopania układu koparkowego /bez dodatkowego szybkozłącza kopparkowego/ min. 5,8 m
50 Udźwig na poziomie gruntu przy złożonym ramieniu /bez wysuwu teleskopowego/ min. 1250 kg
51 Wysokość załadunku przy złożonym ramieniu /bez wysuwu teleskopowego/ min. 3,5 m
52 Łyżka skarpowa hydrauliczna uchylna o szerokości min 1500 mm
53 Immobilizer
54 Fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS z subskrypcją na okres na okres zaproponowanej gwarancji z możliwością dokupienia
55 Światła drogowe przednie i tylne, kierunkowskazy, robocze lampy ledowe oświetlające osprzęt maszyny po min. 2 sztuki z przodu i z tyłu oraz min jedna błyskowa lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym umieszczona na dachu maszyny
56 Metalowe osłony przednich i tylnych świateł
57 Stabilizatory tylne niezależne wysuwane hydraulicznie z gumowymi podkładkami
58 Skrzynka narzędziowa
59 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, tablica wyróżniająca, apteczka I pomocy
60 Dostawa koparko-ładowarki w ciągu 60 dni od podpisania umowy
61 Deklaracja zgodności CE
62 Instrukcja obsługi koparko-ładowarki i książka gwarancyjna serwisowa w języku polskim oraz katalog części zamiennych w formie papierowej, elektronicznej lub na CD
63 Gwarancja w tym przeglądy gwarancyjne na oferowaną koparko-ładowarkę bez ograniczeń i włączeń na okres co najmniej 36 miesięcy bez limitu motogodzin /szacowana liczba około 500mth w ciągu roku/
64 Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze w postaci autoryzowanego serwisu stacjonarnego z magazynem części zamiennych w odległości do 60 km od siedziby zamawiającego i przedstawi wykaz punktów serwisowych na terenie Polski z numerami telefonów kontaktowych.
65 W dniu dostawy Wykonawca w cenie zamówienia zapewni przeszkolenie w zakresie obsługi technicznej wskazanych przez Zamawiającego minimum 2 operatorów
Informacje dotyczące wymów gwarancyjnych - punkt 63
1. Gwarancja obejmuje cały sprzęt a długość gwarancji Wykonawca deklaruje w formularzu ofertowym.
2. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do reakcji serwisu w czasie 48 godz. od uzyskania od Zamawiającego informacji o awarii i zapewni na własny koszt:
a/ każdorazowy dojazd do maszyny,
b/ wykonanie w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od zgłoszenia napraw gwarancyjnych oraz usuniecie awarii sprzętu przy użyciu oryginalnych, fabrycznie nowych części a także uzupełnienie ubytków płynów eksploatacyjnych lub ich wymianę w przypadku utraty ich właściwości,
c/ przeprowadzenie okresowych kontroli i przeglądów w oparciu o zalecenia producenta - zgodnie
z książką serwisową oraz wymiany niezbędnych materiałów eksploatacyjnych między innymi olejów /silnikowych, hydraulicznych, przekładniowych, transmisyjnych /filtrów, smarów, płynów do układu chłodzenia, układu wspomagania i płynu hamulcowego/,
d) transport do autoryzowanego serwisu stacjonarnego w przypadku braku możliwości naprawy
w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze w postaci autoryzowanego serwisu stacjonarnego z magazynem części zamiennych w odległości do 60 km od siedziby zamawiającego i przedstawi wykaz punktów serwisowych na terenie Polski z numerami telefonów kontaktowych.
4. W dniu dostawy Wykonawca w cenie zamówienia zapewni przeszkolenie w zakresie obsługi technicznej wskazanych przez Zamawiającego minimum 2 operatorów.
5. Cena zamówienia obejmuje dostawę koparko – ładowarki kołowej do Obwodu Drogowego Nr3
w Teodorówce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625455 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625455 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625455 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kalita, Tech-Ekspert Południe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673
7.3.4) Miejscowość: Stalowa wila
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625455 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024 r., przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
- Poprawę dostępności informacyjno - komunikacyjnej - poprawa dostępności budynków Samorządowego Przedszkola nr 1 i Samorządowego Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- Usługi w zakresie segregacji odpadów i sprzątania na zlecenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w roku 2025
więcej: przetargi w Biłgoraju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.