Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237129/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych – postępowanie 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22)5540018
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.baczewska@uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2aed0035-fe05-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych – postępowanie 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aed0035-fe05-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/195/2023/WG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48425,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 1: Kurs terenowy z geologii złóż etap 1 - Legnica
III.1.2. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
III.1.3. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
III.1.4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
III.1.5. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
III.1.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób) oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
III.1.7. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
III.1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 10150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 2: Kurs terenowy z geologii złóż etap 2 - Olkusz
III.1.2. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
III.1.3. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
III.1.4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
III.1.5. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
III.1.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób) oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
III.1.7. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
III.1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 5250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 3: Kurs terenowy z geologii stosowanej i ochrony środowiska (Chełm)
III.1.2. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
III.1.3. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
III.1.4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
III.1.5. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
III.1.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób) oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
III.1.7. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
III.1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 10750,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 4: Kursy terenowe z geologii ogólnej oraz z kartowania geologicznego w Chęcinach
III.1.2. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
III.1.3. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
III.1.4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
III.1.5. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
III.1.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób) oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
III.1.7. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
III.1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 15850,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 5: Kurs terenowy – Współczesne procesy w strefie brzegowej Bałtyku i ich zapis kopalny
III.1.2. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
III.1.3. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
III.1.4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
III.1.5. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
III.1.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób) oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
III.1.7. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
III.1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 6: Kurs terenowy – Zintegrowane metody badań hydrogeologicznych – Chęciny i okolice
III.1.2. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
III.1.3. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
III.1.4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
III.1.5. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
III.1.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób) oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
III.1.7. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
III.1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 2525,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. IMPEX TRANS MARIUSZ BESZTAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7131783153
7.3.3) Ulica: STRZESZKOWICE DUŻE 311
7.3.4) Miejscowość: NIEDRZWICA DUŻA
7.3.5) Kod pocztowy: 24-220
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-10 do 2023-07-21Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22724,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22724,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22724,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Paweł Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591589258
7.3.3) Ulica: Sitkówka 55
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22724,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-16 do 2023-08-26Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2401,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2401,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2401,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Paweł Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260126343
7.3.3) Ulica: Sitkówka
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2401,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-18 do 2023-09-22INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROK SZKOLNY 2025/2026 - Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2025 roku do czerwca 2026 roku - 1 rok szkolny
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego szkolenia wyjazdowego nt.: "Efektywne kierowanie zespołem - zarządzanie, motywowanie i komunikacja" dla kadry kierowniczej WUP w Warszawie.
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.