eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna"Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/#

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6079c8e-1c5a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030171/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190507/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454165,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie
a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1a do niniejszej SWZ.
b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA., PKP Energetyka SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA. i PKP Energetyka SA.
c) Podstawowe informacje:
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 14
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 1a do SWZ
Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA
PKP Energetyka S.A.
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 960,384 MWh
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Część Pierwsza / Część Kolejna

Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego
Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony.
Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2021 r.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy
Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii
Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1a do SIWZ.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych.
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa
Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3.
Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności.

3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić poniższe założenia oraz przyjąć opisane zasady, w szczególności:
a) Podane planowane zużycie energii elektrycznej jest wartością szacunkową i Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu wskazanych ilości. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej określoną wg wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego i cen określonych w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo poboru mniejszej ilości energii elektrycznej, w zależności od bieżącego zapotrzebowania, w stosunku do ilości energii elektrycznej określonej w opisie przedmiotu zamówienia, co może wpłynąć na ostateczną wartość całej umowy. Szacunkowa ilość służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Zakres przedmiotu umowy może zostać ograniczony, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do szacunkowej ilości objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku gdyby ograniczenie zakresu umowy przekroczyło dopuszczalne 50 %, Zamawiający w ostatnim okresie rozliczeniowym wypłaci Wykonawcy wyrównanie do kwoty odpowiadającej minimalnej wielkości zamówienia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej (szacunkowej) ilości energii elektrycznej.
b) Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (Odbiorcy) umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez Zamawiającego (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) dane do zmiany sprzedawcy. Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązującej umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
c) Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług dystrybucji. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
d) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru jest miesięczny.
e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych (korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych). Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymywania faktur na podstawie odczytów z faktur dystrybucyjnych. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym wedle ceny jednostkowej wynikającej z oferty w terminie i na zasadach opisanych w treści załączonych do niniejszej SWZ wzorów umów.
f) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia.
g) Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie ze standardami i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j.: Dz.U. 2021 poz. 716 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.
h) Wykonanie umowy musi odbywać się dla każdego punktu poboru/miejsca dostarczania energii elektrycznej i w każdej grupie taryfowej dla obiektów wyszczególnionych w załączniku 1a i/lub 1b do SWZ.

4. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorach umów (załącznik nr 5a dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 5b dla zadania nr 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 396158,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Zapopradzie sp. z. o.o.
a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Zapopradzie sp. z. o.o., wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1b do niniejszej SIWZ.
b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA.
c) Podstawowe informacje:
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 1
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 1b do SIWZ
Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 172,324 MWh
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Część Pierwsza / Część Kolejna

Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego
Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony.
Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2021 r.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy
Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii
Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1b do SIWZ.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych.
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa
Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3.
Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności.

3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić poniższe założenia oraz przyjąć opisane zasady, w szczególności:
a) Podane planowane zużycie energii elektrycznej jest wartością szacunkową i Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu wskazanych ilości. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej określoną wg wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego i cen określonych w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo poboru mniejszej ilości energii elektrycznej, w zależności od bieżącego zapotrzebowania, w stosunku do ilości energii elektrycznej określonej w opisie przedmiotu zamówienia, co może wpłynąć na ostateczną wartość całej umowy. Szacunkowa ilość służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Zakres przedmiotu umowy może zostać ograniczony, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do szacunkowej ilości objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku gdyby ograniczenie zakresu umowy przekroczyło dopuszczalne 50 %, Zamawiający w ostatnim okresie rozliczeniowym wypłaci Wykonawcy wyrównanie do kwoty odpowiadającej minimalnej wielkości zamówienia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej (szacunkowej) ilości energii elektrycznej.
b) Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (Odbiorcy) umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez Zamawiającego (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) dane do zmiany sprzedawcy. Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązującej umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
c) Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług dystrybucji. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
d) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru jest miesięczny.
e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych (korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych). Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymywania faktur na podstawie odczytów z faktur dystrybucyjnych. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym wedle ceny jednostkowej wynikającej z oferty w terminie i na zasadach opisanych w treści załączonych do niniejszej SWZ wzorów umów.
f) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia.
g) Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie ze standardami i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j.: Dz.U. 2021 poz. 716 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.
h) Wykonanie umowy musi odbywać się dla każdego punktu poboru/miejsca dostarczania energii elektrycznej i w każdej grupie taryfowej dla obiektów wyszczególnionych w załączniku 1a i/lub 1b do SWZ.

4. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorach umów (załącznik nr 5a dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 5b dla zadania nr 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 58007,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579059,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694588,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632807,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 632807,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104082,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124848,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112497,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENPRO Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542166221

7.3.3) Ulica: ul. Małopolska 43

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-515

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112497,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.