Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161093/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
opracowanie inwentaryzacji architektonicznej 2D obiektów UAM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.degler@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
opracowanie inwentaryzacji architektonicznej 2D obiektów UAM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a37fefb3-0655-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161093/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/993/U/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opracowanie inwentaryzacji architektonicznej 2D. Część 1 – obiekty poznańskie budynek Kampusu Ogrody – budynek E, ulica Szamarzewskiego 89, powierzchnia użytkowa około 2879 m2,
Obserwatorium Astronomiczne – ulica Słoneczna 26, powierzchnia użytkowa około 653 m2,
Sala sportowa – ulica Młyńska 15, powierzchnia użytkowa około 650 m2,
Ogród Botaniczny – ulica Dąbrowskiego 165, powierzchnia użytkowa około 10000 m2,
Archiwum UAM – ulica Wszechnicy Piastowskiej 2, powierzchnia użytkowa około 2000 m2
W ramach przedmiotu zamówienia muszą zostać wykonane dwa niezależne zestawienia powierzchni wg normy PN-ISO 9836 oraz wg Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych [Dz.U. 2019 poz 1170 t.j.] przy zachowaniu właściwej numeracji pomieszczeń oraz opisu ich funkcji.
Do dokumentacji należy dołączyć zdjęcia panoramiczne ze wszystkich pomieszczeń oraz zewnętrza. Panoramy powinny być połączone za pomocą hiperłączy online ze źródłem na serwerze wykonawcy. Miejsca wykonania panoram sferycznych powinny być wyraźnie oznaczone w wersji elektronicznej opracowania w postaci dowolnego symbolu, określonego w legendzie rysunku. Symbol ten powinien także pełnić funkcję hiperłącza, które po wskazaniu/kliknięciu w daną lokalizacje odeśle użytkownika do zewnętrznego serwera www, hostingującego panoramy 360 poprzez odpowiednią przeglądarką do tego typu zdjęć. Utrzymanie serwera oraz dobór odpowiedniej przeglądarki pozostaje po stronie Wykonawcy.
Należy wykonać ortofotomapę terenu oraz zdjęcia inspekcyjne za pomocą BSP. Ortofotomapa musi zostać osadzona we właściwym PUWG na podstawie fotopunktów i sprawdzona na podstawie fotopunktów kontrolnych – do wglądu raport.
Nie dopuszczalna jest aktualizacja archiwalnej dokumentacji, należy wykonać w 100% pomiar z natury. Inwentaryzacja powinna być oparta na skaningu laserowym 3d przy wsparciu technik geodezyjnych tachimetrem elektronicznym. Chmura punktów powinna być połączona na podstawie tarcz pomiarowych, których współrzędne zostaną obliczone w oparciu o wyrównaną osnowę geodezyjną – do wyglądu raport z rejestracji chmury oraz wyrównania osnowy. Pomiary za pomocą skanera laserowe powinny stanowić powyżej 50% całości powierzchni obiektu. W pozostałych powierzchnia dopuszcza się pomiar za pomocą tachimetru elektronicznego. Nie dopuszcza się pomiarów za pomocą dalmierzy ręcznych.
Zamawiającemu powinny zostać przekazane ortoobrazy elewacji oraz chmury punktów z formacie E57 i rcp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr A do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – obiekty zamiejscowe budynki UAM Osiedla Studenckiego w Słubicach – powierzchnia użytkowa około 26000 m2,
Ośrodek wypoczynkowy w Kołobrzegu – ulica Kościuszki 1, powierzchnia użytkowa około 1500 m2,
W ramach przedmiotu zamówienia muszą zostać wykonane dwa niezależne zestawienia powierzchni wg normy PN-ISO 9836 oraz wg Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych [Dz.U. 2019 poz 1170 t.j.] przy zachowaniu właściwej numeracji pomieszczeń oraz opisu ich funkcji.
Do dokumentacji należy dołączyć zdjęcia panoramiczne ze wszystkich pomieszczeń oraz zewnętrza. Panoramy powinny być połączone za pomocą hiperłączy online ze źródłem na serwerze wykonawcy. Miejsca wykonania panoram sferycznych powinny być wyraźnie oznaczone w wersji elektronicznej opracowania w postaci dowolnego symbolu, określonego w legendzie rysunku. Symbol ten powinien także pełnić funkcję hiperłącza, które po wskazaniu/kliknięciu w daną lokalizacje odeśle użytkownika do zewnętrznego serwera www, hostingującego panoramy 360 poprzez odpowiednią przeglądarką do tego typu zdjęć. Utrzymanie serwera oraz dobór odpowiedniej przeglądarki pozostaje po stronie Wykonawcy.
Należy wykonać ortofotomapę terenu oraz zdjęcia inspekcyjne za pomocą BSP. Ortofotomapa musi zostać osadzona we właściwym PUWG na podstawie fotopunktów i sprawdzona na podstawie fotopunktów kontrolnych – do wglądu raport.
Nie dopuszczalna jest aktualizacja archiwalnej dokumentacji, należy wykonać w 100% pomiar z natury. Inwentaryzacja powinna być oparta na skaningu laserowym 3d przy wsparciu technik geodezyjnych tachimetrem elektronicznym. Chmura punktów powinna być połączona na podstawie tarcz pomiarowych, których współrzędne zostaną obliczone w oparciu o wyrównaną osnowę geodezyjną – do wyglądu raport z rejestracji chmury oraz wyrównania osnowy. Pomiary za pomocą skanera laserowe powinny stanowić powyżej 50% całości powierzchni obiektu. W pozostałych powierzchnia dopuszcza się pomiar za pomocą tachimetru elektronicznego. Nie dopuszcza się pomiarów za pomocą dalmierzy ręcznych.
Zamawiającemu powinny zostać przekazane ortoobrazy elewacji oraz chmury punktów z formacie E57 i rcp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr A do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61377 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112348,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61377 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS Geodezja Marcin Szepielak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732996351
7.3.4) Miejscowość: Koszyce Wielkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOS Geodezja Marcin Szepielak
jakie przetargi wygrała firma
GEOS Geodezja Marcin Szepielak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61377 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72939 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192021,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72939 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS Geodezja Marcin Szepielak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732996351
7.3.4) Miejscowość: Koszyce Wielkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOS Geodezja Marcin Szepielak
jakie przetargi wygrała firma
GEOS Geodezja Marcin Szepielak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72939 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa spektrometru emisyjnego ICP OES
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Oddziału Terenowego TVP S. A. w Poznaniu w likwidacji.
- Dostawa przeciwciał monoklonalnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
- Rewitalizacja przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.