eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaNadzór inwestorski przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Olendry, Bąkowiec, Polesie, Majków Mały



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Olendry, Bąkowiec, Polesie, Majków Mały

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabica 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82410887-d628-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Olendry, Bąkowiec, Polesie, Majków Mały

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82410887-d628-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038221/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST kompleksowa usługa polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Olendry, Bąkowiec, Polesie, Majków Mały”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został projekcie umowy (Zał. nr 6 do SWZ) oraz niniejszej SWZ. Szczegółowy opis robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach inwestycji, o której mowa w pkt. 1 zawiera dokumentacja projektowa, która umieszczona jest pod linkiem: https://grabica.biuletyn.net/?bip=2&cid=594&id=3225 (strona BIP Zamawiającego – zakładka dotycząca postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych).
INNE OBOWIĄZKI WYKONAWCY:
1. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wykonujących wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682).
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia budowlane i doświadczenie, wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać powierzone czynności sumiennie i profesjonalnie, czuwać w imieniu i na rachunek Zamawiającego nad prawidłową realizacją umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz chronić interesy Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru.
4. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.
5. Do obowiązków Wykonawcy i Inspektorów Nadzoru należeć będzie pełny zakres czynności nadzoru inwestorskiego określony w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682), a także w szczególności:
1) zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektowo-kosztorysową;
2) zorganizowanie i przeprowadzenie procesu przekazania placu budowy w porozumieniu z Zamawiającym;
3) udział w naradach koordynacyjnych organizowanych min. 1 raz w tygodniu przez Zamawiającego, a także sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu;
4) uczestnictwo na wniosek Zamawiającego w kontrolach inwestycji (w trakcie realizacji jak i w okresie gwarancyjnym) dokonywanych przez podmiot zewnętrzny, udzielanie wyjaśnień podmiotom kontrolującym;
5) obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, a w razie pilnej potrzeby na każde wezwanie Zamawiającego, kierownika budowy lub kierowników robót Wykonawcy, z zastrzeżeniem ppkt. 6);
6) przybycie na wskazane miejsce na terenie inwestycji na wezwanie, o którym mowa w ppkt. 5) w zaoferowanym czasie od chwili wezwania (kryterium oceny ofert, maksymalnie do 6 godzin).
7) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami i pozwoleniem na budowę, podpisaną umową z Wykonawcą, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
8) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie i dokumentacji projektowej,
9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych oraz wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie:
a) sprawdzenie atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami przed ich zastosowaniem,
b) uczestniczenie w wykonywaniu pomiaru lub badania, ocena wyników szczegółowych badań materiałów w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
c) zlecanie wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości,
d) żądanie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku ich nie usunięcia;
9) Informowanie Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej.
10) Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych, w tym kosztorysów, uzgodnień. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją w ramach zawartej Umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia.
11) Sporządzanie protokołów konieczności oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych wymagających dodatkowego finansowania;
12) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, uzyskiwanie zgody projektanta na te zmiany oraz uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień co do wątpliwości dotyczących projektu i dotyczących w nim rozwiązań;
13) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych;
14) Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym, kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym w szczególności:
a) weryfikacja zgodności zrealizowanej inwestycji pod względem ilości zakresu rzeczowego faktycznie zrealizowanego z zakresem rzeczowym wynikającym z dokumentacji projektowej,
b) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonej przez wykonawcę dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów wymaganych do odbioru,
c) przygotowanie w porozumieniu z wykonawcą i podpisanie częściowych i końcowego protokołu odbioru robót budowlanych oraz innych niezbędnych dokumentów,
d) rozliczenie etapów robót budowlanych względem harmonogramu rzeczowo-finansowego (odbiór częściowy i końcowy),
e) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
13) Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie rękojmi i gwarancji robót budowlanych, obejmującego:
a) nadzorowanie robót usterkowych wszystkich branż oraz robót poprawkowych wszystkich branż, pojawiających się w okresie rękojmi lub gwarancji, dokonując kontroli czy są wykonane należycie i w wyznaczonych terminach;
b) udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów.
6. Pobyt na placu budowy powinien zostać udokumentowany zapisami w Dzienniku Budowy.
7. Zmiana któregokolwiek z Inspektorów Nadzoru, w trakcie realizacji umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zaakceptuje zmianę, o której mowa w ust. 7 w terminie 7 dni od daty przedłożenia jej propozycji, wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych we wniosku osób będą spełniały wymagania określone w SWZ .
9. Zamawiający lub osoba upoważniona przez Zamawiającego może wystąpić z wnioskiem uzasadnionym na piśmie o zmianę któregokolwiek z Inspektorów Nadzoru, jeżeli osoba ta nie wywiązuje się ze swoich obowiązków wynikających z umowy.
10. Wykonawca poniesie wszelkie dodatkowe koszty związane ze zmianami Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325458 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA BIO-SYSTEM ARTUR KOZŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711154511

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 7/1

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nadzór nad robotami z branży sanitarnej - Marcin Kaźmierczak EKOPLATFORMA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.