Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207423/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00219238/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00220896/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00225186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00227233/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00233786/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana dźwigów osobowo-towarowych w Szpitalu w Chodzieży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII IM. EUGENII I JANUSZA ZEYLANDÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: WCPiT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631250369
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Szamarzewskiego 62
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-569
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wcpit.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigów osobowo-towarowych w Szpitalu w Chodzieży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f22a5b2-ccbc-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018438/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Wymiana dźwigów osobowo-towarowych w szpitalu w Chodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WCPIT/EA/381-12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 609756,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów osobowych polegająca na dostawie, montażu i odbiorze technicznym 2 dźwigów osobowo-towarowych o udźwigu min 1000 kg oraz o udźwigu min 800 kg.
Dźwigi mają być przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia do 10 pracowników z zakresu eksploatacji zamontowanych wind.
Miejsce realizacji zamówienia :
Szpital w Chodzieży
ul. Strzelecka 32
64-800 Chodzież
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- demontaż istniejących dźwigów
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej zasilającej dźwigi do szaf sterowniczych w istniejących maszynowniach ,demontaż instalacji oświetlenia szybów, demontaż instalacji oświetlenia maszynowni
- opracowanie Dokumentacji Techniczno- Ruchowej dźwigów
- dostawa i montaż nowych dźwigów zgodnie z charakterystyką techniczną dźwigów
- wykonanie nowej instalacji zasilającej dźwigi od szaf sterujących w maszynowniach z zachowaniem obowiązujących norm, przepisów i warunków określonych przez UDT
- wykonanie nowej instalacji oświetleniowej szybu windowego oraz maszynowni wraz z niezbędnymi pomiarami potwierdzonymi stosownymi protokołami
- wykonanie niezbędnych prac polegających na obróbce wymienionych drzwi przystankowych
- odmalowanie szybów windowych i maszynowni
- przeszkolenie pracowników szpitala do 10 pracowników z obsługi dźwigów
-uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego o dopuszczeniu wind do eksploatacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593598,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593598,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jarosław Grobelny REGON: 411029623
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Danuta Grobelna REGON: 300842511
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 411029623
7.3.4) Miejscowość: Rydzyna
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593598,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.