eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomŚwiadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1402d826-c412-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 568435,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 525685,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r, poz. 1102 z. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 171 z późn. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2372 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 1 – KPP LIPSKO – badanie lekarskie – 540 - pobranie krwi – 90
Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
10. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
11. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
12. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
13. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadania nr 1 określony został w:
 Formularzu ofertowym
 Wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 34200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r, poz. 1102 z. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 171 z późn. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2372 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 2 – KPP MAKÓW MAZOWIECKI – badanie lekarskie– 550 - pobranie krwi – 69
Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
10. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
11. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
12. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
13. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadania nr 2 określony został w:
 Formularzu ofertowym
 Wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 40225,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r, poz. 1102 z. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 171 z późn. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2372 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 3 – KPP SOCHACZEW– badanie lekarskie– 1918 - pobranie krwi – 165
Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
10. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
11. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
12. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
13. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadania nr 3 określony został w:
 Formularzu ofertowym
 Wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 297600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r, poz. 1102 z. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 171 z późn. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2372 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 4 – KPP PUŁTUSK– badanie lekarskie– 835 - pobranie krwi – 110
Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
10. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
11. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
12. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
13. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadania nr 4 określony został w:
 Formularzu ofertowym
 Wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 90100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r, poz. 1102 z. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 171 z późn. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2372 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 5 – KPP BIAŁOBRZEGI – badanie – 180 - pobranie krwi – 100
Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
10. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
11. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
12. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
13. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadania nr 5 określony został w:
 Formularzu ofertowym
 Wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 24800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r, poz. 1102 z. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 171 z późn. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2372 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 6 – KPP SZYDŁOWIEC– badanie lekarskie– 350 - pobranie krwi – 230
Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
10. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
11. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
12. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
13. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadania nr 6 określony został w:
 Formularzu ofertowym
 Wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 38760,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8111521798

7.3.3) Ulica: Śniadeckiego 2

7.3.4) Miejscowość: Lipsko

7.3.5) Kod pocztowy: 27-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45518,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45518,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45518,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – Zespół Zakładów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7571286097

7.3.3) Ulica: Witosa 2

7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 06-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45518,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299877,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299877,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299877,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Opieki Zdrowotnej ,,Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8371507803

7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich 3/7

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299877,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90647,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90647,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90647,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital Powiatowy Gajda-Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5681617967

7.3.3) Ulica: Teofila Kwiatkowskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Pułtusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90647,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 5 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42039,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42039,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42039,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7991725818

7.3.3) Ulica: Wschodnia 23

7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 26-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42039,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy punktu 8.3.) ogłoszenia Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 36 miesięcy:
1) Zadanie 1 - KPP LIPSKO - od dnia 14.08.2024 r.
2) Zadanie 2 - KPP MAKÓW MAZOWIECKI - od dnia zawarcia
3) Zadanie 3 - KPP SOCHACZEW - od dnia zawarcia
4) Zadanie 4 - KPP PUŁTUSK - od dnia 14.08.2024 r.
5) Zadanie 5 - KPP BIAŁOBRZEGI - od dnia zawarcia
6) Zadanie 6 - KPP SZYDŁOWIEC - od dnia 04.08.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.